Bölüm 2

117 12 5
                                    

Bölümler düzenlenmiştir.
Medya baran soyer

Kumsaldan
Uyandığımda karanlık bi yerdeydim her tarafım acıyodu ve çok açtım kafamı dizlerime gömdüm ve gözümden akan yaşlara engel olamadım ayak sesleri geldi bi anda ellerimle gözlerimi sildim ağladığım belli olmasın diye ama ben ağlayınca kızarlardan olduğum için nasıl olucaktı bilmiyorum kapının kilit sesi geldi içeriye dolan ışıkla gözlerimi kapattım iki adam beni kollarımdan tutup kaldırdılar konuşmaya bile halim yok merdivenlerden büyük bi salona indiler yemek masasında oturan birisi vardı anladığım kadarı ile baran bey buydu sessizliği bozan o olmuştu "cemal celal kızı masa oturtun ve çıkın"dedi kafasını kaldırmadan yemek yemeğe devam etti umursamaz bi şekilde iki adam beni masaya oturtular ve dediği gibi gittiler fısıltı ile çıkan sesimle "be-benden ne istiyosunuz?"demiştim "senden bişi istediğim yok amacım seninle konuşmak sadece" dedi buda neydi bi insan konuşmak için birisini kaçırırmı? tekrar sessizliği bozan o olmuştu "şimdi bunları kafana takma yemek ye sonra konuşuruz 3 saattir uyuyordun acıkmısındır" nasıl yani ben 3 saattir uyuyomuydum ama şuan düşünmem gereken tek şey karnımı doğurmaktı önümdekilerden biraz yedikten sonra su içtim bolca ve tekrar sessizliği bozan o oldu "sana buraya baban hakkındaki gerçeği öğrenmen için getirdim" nasıl yani tanımadığım bi insan babam hakkındaki gerçeği nerden bilicekti "n-ne gerçeğinden bahsediyosun"
Barandan
İşte şimdi planın ilk kısmı başlıyordu karşımdaki o itin soyundan olan kıza baktım tedirgin bi şekilde bana bakıyordu acaba kızı hakkındaki bütün pislikleri öğrendiğinde napıcaktı "baban katil" dedim sinsice gülerken kız kekeliyerek konuşmaya başladı "ha-hayır benim ba-babam katil olamaz" ağlama başladı aman ne dokunaklı "evet duydun işte baban bir katil ve sırf işinde yükselmek için babamı tek kurşunla vurdu" ozamanlar aklıma gelince içimdeki nefret daha çok büyüdü kız hala ağlıyodu "yalan söylüyosun -hıçkırık- BENİM BABAM KATİL DEĞİL" hızlıca masadan kalkıp yanına gittim ve bağırarak konuşmaya başladım "BEN YALANCI DEĞİLİM AMA SEN GERÇEKLERİ GÖREMİYOSUN 5 YIL ÖNCE BABAN BABAMI SIRF ŞİRKETTEKİ PAY İÇİN TEK KURŞUNLA HARCADI VE OZAMAN BU İNTİKAM İÇİN PLANLARA BAŞLADIM BANA İNANMIYOSAN NEDEN BABANA SORMUYOSUN" nefes nefese kalmıştım kız korkudan sessizce ağlama devam etti sadece hıçkırıkları duyuluyodu "gidebilirsin arıkan ama bu iş burada bitmedi ummadığın bi zaman tekrar karşılaşıcağız ozaman herşey başlıyacak ama ogün bu kadar şanslı olamıyacaksın" gitmesi için yolundan çekildim sandelyeden kalkıp bana iğrenerek baktı ve koşarak gitti bakalım kendi kanından olan kızı ondan nefret ederse ne yapıcak herşey daha yeni başlıyor KEMAL ARIKAN sinirle masayı dağıttım ve tunayı aradım "alo tuna kızı takip edin her ayrıntısına kadar neler yaptığını bilmek istiyorum" dedim "tamam abi sen merak etme" daha yeni başlıyoruz kumsal hanım...

Düzenli gelicektir artık bölümler cumartesi yada pazar

İntikam Yemini • #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin