Kakashi: Takımımıza yeni birisi katılıyor.
Sakura: Ama biz bu şekilde de iyiyiz Kakashi-sensei!!
Kakashi: İleri de daha zorlu görevler alacağız. Fakat hâla gücünüz ortalama değil. Yeni takım arkadaşınız gücü dengeleyecek birisi. Bu yüzden ona saygı duyun. Yeni takım arkadaşınız Naruto Uzumaki'yi takdim ediyorum.
Kakashi cümlesini bitirdiği anda takımın karşısında uzun saçlı bir sarışın belirdi.
Sasuke: O bir Omega mı?
Naruto: Omega olup olmamam seni neden ilgilendiriyor?
Sasuke: Omegalar shinobi olamazlar.
Naruto: Gücümü küçümsüyor musun?
Kakashi: Kendinize gelin. Naruto kimse senin gücünü küçümsemiyor. Sadece seni tanımak istiyorlar.
Naruto: Hokage istemeseydi senin aptal takımına girmezdim. Ve siz ikiniz umrumda değilsiniz. Benimle görev harici konuşmaya cesaret bile etmeyin.
Sakura: Merak etme senin gibi egolu birisiyle konuşmak istemeyiz zaten!
Fakat Sakura bunu dediğine pişman oldu. Naruto kırmızıya dönen gözleriyle ona bakıyordu.
Naruto: Lanet..
Kakashi: Sakin ol Naruto.
Sakura: Sen Uchiha mısın?!
Sasuke: Aptal mısın? O Bijuu gözleriydi.
Sakura: Bijuu gözleri ne..?
Kakashi: O bir Jinchūriki Sakura. İçinde Kyuubi mühürlü. Bu yüzden onu kızdırmayı aklınızdan bile geçirmeyin.
Sakura: Kızdırırsak ne olur ki?!
Naruto: Son sözlerinin bu olması ne kadar acıklı.
Sakura bu sözler üzerine korkmaya başlamıştı. Sarışının ses tonu ve göz rengi değişmişti. Kendinden geçmiş ve sinirli bir şekilde pembe saçlı kıza bakıyordu.
Kakashi: Kendine gel Naruto. Sakura hâla olgun değil. Onun yüzünden sinirlenmene gerek yok.
Sakura bu sözler karşısında sinirlenmişti! O uzun zamandır takımda olmasına rağmen Sensei'si yeni gelen birisini savunmuştu!
Naruto: Lanet sözler.. Size söyleyecek tek kelime zayıflık.
Sasuke: Jinchūriki olduğun için havalara girme küçük omega.
Kakashi: Ohm.. Naruto eskiden kök anbu da eğitilmiş birisi Sasuke. Bu yüzden sözlerine dikkat et.
Sasuke elbette buna çok şaşırmıştı. İfadesiz yüzünde bile şaşkınlığı belli olmuştu. Çünkü kök anbu olan herkes aşırı acımasızlardı. Normal anbulardan bile daha güçlülerdi. Ve o küçümsediği omega ondan fazlaca güçlü olmalıydı.
Naruto: Tanışma faslı ile ilgilenmiyorum. Bu yüzden şimdi gideceğim. İki gün sonra buraya aynı saatte gel Kakashi.
Sarışın sözlerini bitirdikten hemen sonra ortadan kayboldu. Çoktan iki yeni düşman edinmişti bile.
-----İdare Eder Bir Bölüm Bence :d
Bu Kadar Çabuk Yeni Bir Kitaba Başlama Planım Yoktu Aslında.
Bu Arada Doğaçlama Yazdığım İçin Daha Sonra Kitabı Beğenmeyip Silebilirim ( ̄^ ̄)Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wives Of Destiny
Fanfiction"Eğer kaderim de ki eşim sen isen, kaderimi değiştirmek için her şeyi yaparım."