7

82 8 3
                                    

Kakashi: Sıradaki hedefleri Yonbi olmalı. Şuanda Naruto'nun ne kadar güçlü olduğunu bilmiyoruz. Ama eskiden genjutsu konusunda zayıf olduğunu hatırlıyorum. Eğer dikkatli bir şekilde yaklaşırsak onu genjutsuya koymalısın Sasuke. Umarım başarılı olursun.

Sasuke: Neden bana güveniyorsun Kakashi?

Kakashi: Seni yıllardır eğittim. Safkan bir Uchiha olduğun için genjustu konusunda benim kadar çakra harcamazsın. Planlı çalışırsak kazanma şansımız olur. Umarım gücünüz yerindedir.

Sakura: Ne zaman yola çıkacağız Kakashi-sensei?

Kakashi: Yarın sabah erkenden. Yola koyulmalıyız. Naruto ve yanında ki Akatsuki üyesinin yerini araştıracağım. Evlerinize dönün ve hazırlık yapın.
-----
Naruto: Demek beni pusuya düşürmek istiyorlar?

???: Seni yakalayıp hafızanı silmeyi düşünüyorlar. Güçlü olduğun için hafızanı sildikten sonra seni kullanmaya devam edecekler.

Naruto: Ne kadar da gülünç. Hiruzen'in bu kadar aşağılık olduğunu bilmiyordum. Her neyse. Burada daha fazla durursan şüphelenirler.

???: Yakınlarda tek kişilik görevim var. Biraz daha durmam sorun olmaz. Zaten uzun zamandır görüşmedik.

Naruto: İki gün geçti ve sen buna uzun zaman diyorsun.. Hem bu sıkıcı yerde ne yapacaksın ki?

???: Sadece seninle konuşmak bile beni mutlu ediyor Naruto.
-----
Kakashi: Hazır mısınız?

Sakura: Evet ama.. Anbularla beraber gideceğimizi sanıyordum.

Kakashi: Gizli bir şekilde bize eşlik edecekler. Plan başarısız olursa onların yardımına güveneceğiz.

Sakura: Anladım.
-----
Ekip izleri takip ederek bir sığınak fark etmişlerdi. Sasuke sharingan ile çakra izi varmı diye bakıyordu.

Sasuke: Çakra izi bulamıyorum Kakashi.

Kakashi: Yine fiyasko.. Nasıl bu kadar iyi gizlene biliyorlar?

Naruto: Uzun zaman geçti ve siz hâla güçsüzsünüz. Bir de beni köye getire bileceğinizi sanmanız. Rezilsiniz.

Alaycı sözleri duyan Kakashi arkasına döndü. Direkt olarak Naruto'nun gözlerine baktı. Gözlerinde gördüğü tek şey nefret idi.

Sakura: Asla değişmeyeceksin değil mi? Eskisinden bile daha iğrenç bir kişiliğin var Uzumaki.

Naruto: Soyadımı söylemeye layık değilsin pislik.

???: Daha fazla oyalanma Naruto.

Naruto: Bana emir vermeyi kes! Çok sinir bozucusun.

Sasuke: Sen..? Hayır bu.. imkansız...

İtachi: Sasuke.

Sakura: Sakin ol Sasuke-kun!

Sasuke: Nasıl sakin olmamı beklersin?!

Sakura: Bana neden kızıyorsun ki..

Naruto: Vay vay vay! Küçük Uchiha'da ne sinir varmış böyle! Kız arkadaşına bile bu şekil bağırıyor!

Sasuke: Alaycı hareketleri kes!

Naruto: Yoksa? Ne olur?!

İtachi: Bu kadar yeter Naruto. Görevimizi unutma.

Naruto: Önce onlara bir ders vermem lazım. Biraz daha bu Konoha böcekleri ile uğraşmak istemiyorum.

Kakashi: Sınırını aşıyorsun Naruto!

İtachi: Uzatma Naruto.

Naruto: Anladık ya. Kardeşine çok değer veriyorsun. Ona birşey yapmam ama o pembe saçlı böcek için garanti vermem.

Tam Naruto ekibe saldırdığında birkaç anbu üyesi ona karşı saldırı başlattı.

Ama Naruto zaten onların varlığından haberdardı. Anbu üyeleri Naruto'nun gücünü zar zor savundu.

Onunla savaşmalarının bir anlamı yoktu. Bu yüzden hızlı bir şekilde geri çekildiler.

Naruto ise sadece onların gidişini izliyordu.
-----

Yeterince Uzun Bir Bölüm Oldu Bence.
Daha Uzun Yazabilir Miydim Bilmiyorum.
İyi Bir Bölüm Olduğundan Emin Değilim.

Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)

Wives Of DestinyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin