8

85 7 17
                                    

Kakashi: O çok güçlüydü Hiruzen-sama. Ve onunla birlikte çalışan kişi de İtachi Uchiha. Genjutsu bile işe yaramaz artık. Direkt saldıramayacağımız için savaş taktiği kalmıyor.

Tsunade: Dediğin kadar korkutucu ha?

Hiruzen: Anbuya katıldığı günden beri.. Bakışları ve soğukkanlılığı her zaman korkutucuydu. Anbuya katıldığı zaman bile Kyuubi ile iyi anlaşıyordu. O çocuk.. Onları kardeşi gibi görüyor. En azından artık Akatsuki'den korkmamıza gerek kalmayacak.

Tsunade: Neden böyle düşünüyorsun?

Hiruzen: Naruto onlar için köye ihanet etti. Akatsuki'ye katılmasının sebebi de onlar. Akatsuki ne için bijuuları topluyor bilmiyorum ama Naruto'nun onlarla işbirliği yapması saçma olurdu.

Tsunade: Mantıklı. Eninde sonunda Akatsuki'ye de ihanet edecek. Ama bu sefer tek sorun olarak o kalacak.

Hiruzen: Tüm Bijuuları özgür kıldığında birisine zarar vereceğini düşünmüyorum. Fakat diğer köylerin bizim gibi düşüneceğini sanmıyorum. Onu yakalamalıyız. Aksi halde yeni bir savaş daha çıkabilir..
-----
Naruto: Lanet olsun.. Bundan nefret ediyorum.

???: Maalesef ki bu senin doğan Naruto.. Ruh eşini bulmana bir yıl kaldı. O zamana kadar dayanman lazım..

Naruto: Ruh eşi saçmalığı umrumda değil! Asla kimseyle birlikte olmayacağım.

???: Yıllarca bu acıya katlanmak mı istiyorsun..?

Naruto: Bundan daha kötüsüne de dayandım.

???: Ah şu inadın..
-----
Sakura: Beni özlediğin için mi çağırdın Sasuke-kun?

Sasuke sakin bir nefes verdi.

Sasuke: Ayrılalım Sakura.

Sakura: Yıllardır birlikteyiz neden ayrılmak istiyorsun?!

Sasuke: Biz ruh eşi değiliz. Ve ben ileride onunla karşılaşırsam onun acı çekmesini istemem.

Sakura: Peki ben?! Beni neden düşünmüyorsun?!

Sasuke: Senin yaptığın sadece takıntı Sakura! Sende diğerleri gibisin! Yakışıklı ve Uchiha olmasam yüzüme bile bakmazdınız!

Sakura: Yanılıyorsun Sasuke-kun!

Sasuke: Kavga çıkmasını istemiyorsan git Sakura.

Sakura: Dinle beni Sasuke-kun!

Sasuke: Neyi dinleyeyim?! Herşeye zaten tanık oldum! Bir Uchiha'yı kaptığın için diğerlerine hava atmaya çalışıyorsun! Daha neyi açıklayacaksın?!

Sasuke daha fazla orada olmak istemiyordu. Orada kalmaya devam ederse kendini tutamayacaktı. Bu yüzden arkasını döndü ve gitti.

Sakura ise arkasından bakmakla yetindi. Peşinden gidecek yüzü yoktu.

-----

Sonunda Bölüm Yazdım :)
Sasuke Ve Sakura'nın İlişkisi Kadar Saçma Birşey Yok.
Neden Canon Olduğunu Anlayamıyorum..

Umarım Beğenirsiniz (◍•ᴗ•◍)

Wives Of DestinyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin