Tsunade: Diğer Kage'ler bu konuda çok sinirli Hiruzen. Hiçbiri bize inanmıyor. Bu konuda ne yapacaksın?!
Hiruzen: Akatsuki ile ilgili iyi bir plan yapmalıyız. Naruto ve İtachi'yi en sona bırakalım. En güçlüleri o. Yine de belli olmaz. Üyeleri tek tek yakalamalıyız.
Tsunade: Bunun için iyi bir ekibe ihtiyacımız var.
-----
Naruto: Sonunda düzgün bir plan yapmışlar. Hah birde zeki gibi davranıyorlardı. Herneyse. Artık benim de harekete geçme vaktim geldi.???: Son iki Bijuu kaldı. Hachibi'nin Jinchūriki'sini bırakacağını sanmıyorm.
Naruto: Merak etme. Bu işleri bana bırak. Sende diğerleri ile ilgilen Sai.
-----
Sai: İki Akatsuki üyesinin Yerini tespit ettik Hokage-sama!Tsunade: Bir ekip ayarlayın ve onları yok edin!
Sai: Anlaşıldı Hokage-sama!
.
.
.
Sai: Şimdi ne yapacaksın Naruto?Naruto: İtachi ile Lideri öldüreceğiz. Ve onun yardımcısı. İkisi de öldürülmesi zor kişiler.
Sai: Yardım ister misin? Onların gücünü bilmesek de tehlikeli kişiler olduğunu biliyoruz. İkiniz güçlü olsanız da Tobi'nin yanında ki yaratık da çok güçlü. Onun neler yapabileceğini biliyorsun.
Naruto: Benimle işbirliği yaptığın için seni öldürürler.
Sai: Bunu bilerek seninle işbirliği yapıyorum Naruto.
Naruto: Ölüm ile yaşam arasındayım. Seninde benim gibi olmanı istemiyorum. Senden tek isteğim güvende kalman. Gerisini Kurama ve bana bırak.
Sai: Yine de..
Naruto: İsmim zaten Bingo kitabında. Konoha bana yardım etse bile sonunda yine de öleceğim. Amacım da buydu zaten.
Sai: Eğer kararını değiştirirsen bana söyle. Yanında olacağım.
Naruto: Herşey için teşekkürler.
-----Eh-
Bu Bölüm İçin Diyecek Bir Sözüm Yok.Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wives Of Destiny
Fanfiction"Eğer kaderim de ki eşim sen isen, kaderimi değiştirmek için her şeyi yaparım."