2

110 8 5
                                    

Naruto: Görevi onlara açıkladın mı Kakashi?

Kakashi: Evet.

Naruto: Yola çıkalım o zaman.

Sakura: Kazekage'nin nerede olduğunu bulmamız lazım.

Naruto: Ben çoktan buldum. Bu yüzden acele etmeliyiz. O ölmek üzere.

Sakura sarışının bu sözlerine şaşırmıştı. Bir insan nasıl bu kadar hızlı yer tesbit edebilir ki?

Kakashi: Naruto en iyi anbulardan birisi Sakura. Şaşırmana gerek yok.

Naruto: Biraz daha acele edin. Lanet olsun siz chuuninsiniz nasıl bu kadar yavaş koşabiliyorsunuz?! Hokage çıldırmış olmalı. Bu tür görevler size uygun değil.

Sakura: Sürekli kendini bizden üstün göstermeyi bırak! Bu sinir bozucu.

Naruto: Çünkü sizden üstünüm. Bana denk değilsiniz. Şimdi o lanet olası çeneni kapat ve daha hızlı koş.

Sakura: Bir omega nasıl bu kadar terbiyesiz olabilir?! Ailen de mi terbiye vermedi!

Sakura bunları kısık sesle söylemişti. Fakat Naruto sensör bir ninja olduğu için onu duymuştu.

Aniden durdu arkasını döndü ve Sakura'yı ağaca doğru itti. Çok fazla güç kullanmıştı. Ekip sarışının bu hareketine şaşırmıştı.

Sasuke: Sen ne yapıyorsun?!

Naruto kırmızı gözlerini Sasuke'ye doğrulttu.

Naruto: Lanet olası kız arkadaşına çenesini kapatmasını söylemeliydin. O kim oluyor da aileme laf atıyor?!

Kakashi: Hey, Naruto sakin ol. Şuanda bir görevdeyiz ve gecikemeyiz.

Naruto: Eğer ki görev boyunca tek bir kelime ettiğini duyayım onu öldürürüm. Ciddiyim Kakashi.

Kakashi soğuk terler dökmeye başladı.

Kakashi: Biliyorum. Ama sende beni anla Naruto. Bu görev çok önemli.

Naruto: Görev sanki çok umrumdaymış gibi.
----
Sakura: Acıyor Sasuke-kun..

Sasuke: Ssh.. Şimdi geçecek.
-----
Sakura iyileştikten sonra ekip yolculuğa devam etmişti.

-----

Bu Kitaba Bölüm Yazmayı Düşünmüyordum Aslında ╮(─▽─)╭
Ama Siz Bölüm İstediğiniz İçin Yazdım :)

Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)

Wives Of DestinyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin