4

101 9 21
                                    

Naruto: Bu takımda kalmak istemiyorum. Anbuya geri dönmeme izin verin Hokage-sama.

Hiruzen: Neden anbuya dönmek istiyorsun?

Naruto: Bir ay oldu ve düzgün bir göreve bile gidemiyorum?!

Hiruzen: Bu senin cezan Naruto. Hokage'nin emirlerine karşı çıkmanın cezası bundan fazla ama sana ayrıcalık yapıyorum.

Naruto: Kötü birşey yapmadım! Neden ceza çekmek zorundayım?!

Kakashi: Hokage'ye bağırma Naruto!

Hiruzen: Bu yeterince kötü Naruto! Ichibi kontrolünü eline alırsa ne olur biliyor musun?!

Naruto: Onlar benim kardeşlerim?! Neden birkez olsun bana güvenmiyorsunuz?! Lanet olsun!

Hiruzen: O zaman neden diğer jinchūrikiler bijuuları yüzünden acı çekiyor Naruto?

Naruto: Çünkü onlara güvenmiyorsunuz! Tek istediğiniz onların gücü?! Asıl kötü olan sizsiniz!

Sözleri bittikten sonra hızla odadan çıkmıştı.

Takım 7 sarışının Hokage'ye tepkisine şaşırmıştı.

Hiruzen: Eskiden böyle değildi..
-----
Sarışın az önceki konuşmayı düşünüyordu. Ne kadar düşünse daha fazla sinirleniyordu.

Bir anda durakladı. Odada başka bir çakra ortaya çıkmıştı! Hemen etrafına baktı.

???: Demek beni fark ettin. İyisin Naruto Uzumaki.

Naruto: Kimsin sen?!

Tobi: Ben Akatsuki'nin lideriyim. Bana Tobi diyebilirsin.

Naruto: Ne için buraya geldin?

Tobi: Elbette Akatsuki'ye katılman için geldim.

Naruto: Katılacağımı sana düşündüren ne? Bijuuları bir güç olarak gören birisi ile işbirliği yapmam.

Tobi: Fakat burada kalmaya devam edersen diğer bijuuları görme şansın hiçbir zaman var olmayacak. Köyden kaçsan bile seni yakalarlar. Amacımız bijuuları birleştirmek ve mutlu bir yaşam sürdürmek olacak. Mutlak huzur.

Naruto: Beni öldüreceksiniz. Neden ölüme isteyerek gideyim ki?

Tobi: Ölmene gerek yok. Yaşamanı sağlayacağım.

Naruto: Tamam anlaştık.

Tobi: Pişman olmayacaksın Naruto.

-----

Aklıma Yazacak Pek Birşey Gelmiyor.
Normalde Bölüm Yazmayacaktım.
Ama Bir Anda Yazma İsteği Geldi.
Bu Arada Ficlerimi Çizgi Studio'da Paylaşıyorum.
Destek Olursanız Sevinirim :>

Umarım Beğenirsinizz (◍•ᴗ•◍)

Wives Of DestinyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin