GÜNLÜK

150 13 13
                                    

"Sevgili günlük mü? daha iyi yoksa selam günlük mü? midgardlıların bir günde ne yaşadıklarını anlatıkları kitap, naber ben de senden aldım. Ama iyimi yaptım bilmiyorum. Herneyse günlük yazabilmek için o kadar video izledim boşa çıkmasın. Seni bir arkadaş yerine koymalıymışım. Herkes için kolaydır heralde. Neyse senle bi tanışalım ben Lia yaşım seni ilgilendirmez thanosun yok ettiği gezegenden geldim. Bu kadar yeter bu kitabı biri bulursa yanarım. Neyse eğer yarına kadar kimse seni bulmazsa görüşürüz"




Yazarak kitabı bir kenara bıraktı lia. Ve şimdi oturmuş ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Nerdeyse 5 yıl önce,Thanos gezenegenindeki insanları katlederken askeri yerlerden bir jet alıp zor bela kaçmıştı. Amacı Asgard'a gidip Odin'den yardım almaktı fakat plan sekteye uğrayıp yolun yarısında yakıtı bitmiş bu yüzden dünyaya iniş yapmıştı.






Ve 5 yıldır burda kısılıp kalmıştı.Ancak geçen hafta fury denen ajanda tesseract denen bir taş olduğunu öğrenmişti. Plânı basitti furyden tesseractı çalıp Thanostan intikam almaktı.Zaten güçleri vardı ama kullanamıyordu.Geldiği gezegende sadece dövüş dersleri verilmişti. Gezegende herkes savaşı çözüm olarak gördüğü için lia da dövüş dersleri alıyordu. Ama o dövüş yerine zeka ve mantık çercevesinde savaşmak istiyordu.






Kendi geldiği yerde bir prensesti. Birde sürekli şimartılan ablası vardı. Lia onun bu hallerini sevmezdi. Kendini ülkenin en önemli varlığı olarak ilan etmesi gibi. Ama şuan ne ablası ne de gezegeni vardı. Öyleki yanında ablası bile olsa şuan sesi çıkmazdı.





Birden kafasını sallayıp bu düşüncelerden kurtuldu. Işığını kapatıp yatağına geçti. Yapması gerekeni biliyordu. Taşı alıp Thanosu yok edecekti. Ama o da biliyorduki Thanos bir taşla yok edilebilecek biri değildi.




En sonunda kafasındaki düşünceleri susturup uykuya daldı.







Kız yatıp uyurken Loki de anlaşma yaptığı kişiye bakıyordu. Lokiye bir ordu birde insanları etkisi altına alabildiği bir asa vermişti. Karşılığında istediği tek bir şey vardı. Oda tesseractı Loki taşı almanın kolay olduğunu söylemişti.



Thanos son bir kez Lokiye baktı ve huzurundan gönderdi. Loki ise yarın midgarda neler yapacağını gözden geçiriyordu. Tesseractın olduğu yere portal açılacak, bir kaç kişi büyüleyecek sonra ise tesseractı alıp yer altında bulduğu yere gelicekti.




Kolay diye düşündü Loki ve yarını beklemeye başladı.







Bu benim ilk kitabım eğer bir sorun yada yazım yanlışı varsa buraya yazabilirsiniz.💫💫

ŞANS ESERİ~LOKİ LAUFEYSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin