Loki odadan çıktıktan sonra biraz kafa dinlemek için boş bir alana gitti. Aldığı sorumluluk çok büyüktü. En küçük hatasından kafası kopabilirdi. Bide şu kız vardı onu daha derinden araştırmalıydı. Onu düşündüğünden değil içinde büyük sırlar yatıyordu. Dünyadaki işi bitince belki Thanos' a sorardı. Bunları düşünürken karşısında anlaşma yaptığı an gözükmeye başladı.
Lia savaşan ailesinin yanına koştu. Daha önce hiç bu kadar korkmamıştı. Thanos'un ordusunun gazabından kaçmaya çalışıyorlardı. Lia'nın annesi "Lia git soyumuzdan tek sen geriye kal, belki yanlız olacaksın ama buradan git, en azından birimiz kurtulsun" diyerek kızına baktı." Anne ben sizsiz ne yaparım?!. Hem burası ben buranın prensesi değilmiyim? neden bir korkak gibi kaçmamı istiyorsun?" Lia konuşurken gözünden yaşlar akıyordu." Lia itiraz etme. Şuan ki durumumuzu görmüyormusun daha gençsin ve bizim soyumuzdan bir kişi bile olsa kalsın. Eğer nereye gideceğim diye soracaksan Asgard'a git orada sana bakacaklardır."
Lia annesine tam karşılık verecekken annesinin kalbinin içinden geçen mızrak ile sustu. Şuan en değer verdiği kişiyi,bir saniye önce kaybetmişti. Kadın Lia'nın ayağının üzerine düşünce Lia kendine geldi. Karşısındaki mızrağını kadının kalbinden çekip alan çok çirkin olan yaratığa baktı. Annesini o öldürmüştü. Her ne kadar şuan o çirkine saldırmak istesede yapamazdı. Yaratık yada çirkin şey tam Lia'ya saldırcakken Lia terler içerisinde uyandı.
Yine aynısı olmuştu. Zaten her uyuduğunda öyle oluyordu. Ayağa kalktı ve etrafına baktı burası odası değildi. Ama sonradan her şeyi hatırladı. Kim olduğunu bilmediği bir adam tarafından kaçırılmıştı. Üstelik Loki denen kişiye hayatını ve sırlarını açıklamıştı. Alnına bir tane vurdu. Her şeyi berbat etmişti. Kim olduğu,kimin nesi olduğunu bilmediği adama her şeyi anlatmıştı.
Yavaşca yatağa oturdu. En son ne demişti. Anlaşma yapacağız. Ne anlaşmasıydı acaba?. En fazla ne olabilirki yani umarım hayatımın içine etmesi karşılığında Loki'ye yardım etmek. Off saçma salak düşünüyorum. Benim ne yardımım dokunacak. Diye söylendi kız. Normalde ciddi bir kişiliği vardır. Ama burada kendini rahat hissediyordu.
O sırada kapı açıldı. Lia kimin geldiğine baktığında karşısında bir tane adam bekliyordu. Üstünde Fury'nin ajanlarının giydiği kıyafetten vardı. Loki'nin büyüledigi adamlardan biridir diye düşündü. Adam "Lütfen beni takip edin efendimiz sizi çağırıyor." Lia gülmemek için kendini zor tuttu. Demek büyülediği adamlar ona 'efendi' diyorlardı. Gülmesini zar zor bastırarak odadan çıkıp adamı takip etmeye başladı.
Lia önündeki adamı takip ederken bir yandanda etrafına bakıyordu. Etrafta ne olduğunu bilmediği bir sürü elektronik alet vardı. Başka bir odaya baktığında gözleri fal taşı gibi açıldı. Karşısındaki cam yerde bir kaç adam tesseracta bir şeyler yapıyorlardı. Lia adam zaten arkasına bakmıyo diyerek etrafı cam olan yere gitti. Lia'nın ayak sesiyle adamlar ona dönmüştü.
Kafasını hızla indiren kıza baktı Loki büyülediği adamlar Lia'ya bakınca kız hızlıca başını indirmişti. Tam doktor denen adam Loki'ye bir şey diyecekken Loki elini dudağına götürüp sus işareti yaptı ve Lia'nın arkasında onu izlemeye başladı
Lia kafasını kaldırırsa onun onlardan biri olmadığını anlayacaklardı.Çünkü onun gözleri mavi değildi."Kimsin sen" diye bir soru soruldu Lia'ya. Lia tüm cesaretini toplayıp soruyu soran adama baktı."Eee şey beni Lo- pardon efendi gönderdi. Tesseractı istiyormuş." Lia eliyle mavi küpü gösterip" Alabilirmiyim?" Diye sordu. Adam gülümseyip tesseractı Lia'ya uzattı. Teşekkür edip tam arkasını dönmüş gidiyorken kafasını sert bir şeye çarptı.
Lia kafası kaldırıp neye çarptığına bakarken ona dik dik bakan Loki'yi beklemiyordu. Lia yutkunup tam koşucakken Loki Lia'nın kolunu tuttu." Önce şunu alayım" diyerek Lia'nın elinden tesseractı aldı ve yanındaki adama verdi. Sonra Lia'ya tekrar dönüp devam etti." Şimdi gidebilirsen git,ama kafana sıkarlarsa o benim sorunum değil" dedi Lia'ya bir adım yaklaştı." Ama 'ben daha gencim ölmek istemiyorum' diyorsan benimle gel seninle konuşalım" fısıldayarak " Seçim senin" diyerek Lia'dan bir adım uzaklaştı.
Lia ikinci seçeneği kabul etmek istemiyordu. Ama tamam demezse uzun süren bir uykuya dalacağını biliyordu. Mecburen "Tamam seninle gelicem" dedi. Loki yüzüne korkunç bir sırıtma yerleştirip " Güzel seçim" diyerek yürümeye başladı. Lia'da onu arkasından takip etmeye başladı.
"Eğer senin yerinde başka biri olsaydı. Şuan orada can çekişerek ölüyo olurdu." Lia az önceki durumu unutup cevap verdi." Biliyorum ama neden?" Loki durup kıza döndü." Ne neden" " Neden benim yerimde başkası olsaydı ölürdü? beni başka birinden ayıran özelliğim ne?" Loki kızın gözlerinin içine baktı. Aslında oda bilmiyordu. Hayır aşık değildi ama kıza yakın hissediyordu sanki.. sanki daha önce görmüş gibiydi." Seni normal birinden ayıran şey bir gücün olması ve kullanamaman" " Evet sende dedin bir gücüm olabilir ama kullanamıyorum. O zaman bir güç ne işe yarar ki?" " Uff çok konuşuyorsun. Azıcık sus birazdan konuşacağız zaten" dedi ve önüne dönüp yürümeye devam etti.
Lia önden önden Loki'ye bakıp yürümeye başladı. Ama anlamıyordu madem onun bir işine yaramayacaktı neden buradaydı yada onun için önemli bir şeyi çalacakken yakalayıp Lia'ya bir şey yapmaması. Neden di acaba diye düşündü Lia.
Loki bir anda kıza döndü." Şimdi küçük kız şöyleki-" " Küçük senin" devam edicekken sustu Lia az kalsın onu öldürme potansiyeline sahip birisine 'küçük senin anandır' diyecekken son anda susmuştu. Loki kaşlarını kaldırıp " Bir,sözümü asla kesmemen gerektiğini söylemiştim. İki, küçük benim neyimdir?" diye sordu Loki. Lia " Ya özür dilerim sen devam mı etsen acaba he?" Loki Lia'nın ondan korkutuğunu anlayınca sırıtıp devam etti. " Peki küçük hanım şöyleki Almanya'dan almam gereken bir şey var onu almama yardım edeceksin karşılığında seni özgür bırakacağım anlaştık mı?"
Lia düşündü. Şuan kaçmak gibi bir seçeneği yoktu. Ona yardım edecekti ve kurtulacaktı. Loki'nin gözlerinin içine bakıp " Peki kabul ediyorum"
Bu bölüm umarım güzel ve uzun olmuştur💫💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS ESERİ~LOKİ LAUFEYSON
Fanfictionİki kardeş,iki farklı yerden dünyaya gelip birbirlerini şans eseri bulsalardı ne olurdu? heleki bu bu kardeşler Laufeyin çocukları ise...