Genç kız terler içinde ağlayarak yatakta kıvranıyordu. Loki ise ne yapcağını bilmediği bir şekilde endişeli gözlerle yatakta çırpınan kızı izliyordu.
Oysaki loki burda bir tür güç hissetmişti aynı kendi güçleri gibi olan gücü burada hissetmişti. Güçün kaynağını bulmak için buraya ışınlamıştı kendisini. Ama bulduğu şey güç değildi. Işınlandığı yerde terler içinde, yatakta kıvrana kıvrana dönen bir yandanda sessizce ağlayan bir midgardlı vardı karşısında kızı görünce önce şaşırmış sonrada yapabileceği bir şey varmı diye aramaya başlamıştı.
Hâlâ kızı sakinleştirmek için bir şeyler ararken bir anda durdu. Kıza tekrar baktı ve kendini sorgulamaya başladı.
O daha insanları katledecek, insanları zor yoldansa olsa kendine itaat ettirecekti ama şuan ağlayan bir kızı kabusundan uyandırmaya çalışıyordu. Kendine kızdı loki daha ağĺayan bir kıza bile acırken tüm dünyayı nasıl yok edecekti.
Kendine tekrar bir portal açtı ve kıza son bir bakış atarak portalın içine yavaş adımlarla girdi. Sonrada gözden kayboldu.
Loki gittikten 5 dakika sonra kız yataktan fırlayarak uyandı. Gene aynı şey olmuştu. 5 yıldır düzgün uyuyamıyordu. Dünyaya geldikten sonra her rüyasında değişik kabuslar görüyor sonra da terler içinde uyanıyordu. Ayrıyeten kâbus görürken gücüde açığa çıkıyordu. Ve etraf kızdan çıkan güçten dolayı dağılıyordu.
Genç kız etrafa baktı. Herşey yerinde sapasağlam duruyordu. Gözlerini ovalayıp tekrar baktı ama hala ev düzenliydi. Genç kız şaşkınca yattığı yataktan kalktı. Lavaboda elini yüzünü yıkadıktan sonra lavabodan çıkıp tekrar etrafa baktı. Ama herşey yerli yerindeydi. Kız yavaşça yatağa oturdu ve bunun nasıl olabileceğini düşünmeye başladı.
Geldiği zamandan beri böyle bir olay yaşamamıştı. Her kalktığında etraf dağınık olurdu. Kızda sabaha kadar etrafı iyice toparlardı. Biraz daha düşündü. Sonra aklına çocukluğu geldi. Çocukken de güçlerini kullanamazdı ve kabus gördüğü geceler olurdu ama yanında annesi yattığı için hiç sorun olmazdı. Kızda sabah kalktığında etrafı normal görür ve kahvaltıya inerdi.
Lia birden ayaklandı "İyide ben kimseyle yatmadım ki" diye düşünmeye başladı. Yanında biri yatmasa bile birisi yanında dursun dışa vurmazdı güçleri. Demekki yanına biri gelmişti. Kim geldi ve kız uyanır uyanmaz yok oldu?
Birden başına ağır bir baş ağrısı saplandı. Çok düşündüğü için başı ağrıyordu artık. Kendini toparladı ve yatağa tekrar girdi. Yarın önemli bir görevi vardı. Bu görevi başarılı yapmalıydı.
Yaşadığı olayı düşünmemeye çalışarak uykuya daldı.
Loki ise Thanosun gemisine ışınlanmış, kabus gören kızı düşünüyordu. "O kızda bir şeyler var" diye geçirdi içinden. Yarın tesseractı aldıktan sonra kıza da uğrayacaktı. Neredeyse kendisiyle aynı gücü hissetmişti loki. Kızdaki güç sanki kendi gücüydüde kız birazını ondan almıştı.
Loki de kızı bir kenara yazıp kendisine ayrılan odada dinlenmeye başladı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yapacaklarını son kez aklında toparlıyordu kız. Sabah gördüğü rüyalarla uyanmış, etrafı toparlamış, kendine yetecek kadar kahvaltı yapmıştı. Şimdi ise dün gece aklına gelmiş olan planı gözden geçiriyordu. Kılık değiştirmek.
Lia her ne kadar güçlerini kullanamasa da kılık değiştirmeyi becerebiliyordu. Zaten bu gücünü de dünyada fark etmişti.
Dünyaya ilk geldiği zamanlar bu evi tutmasına yardımcı olan bir teyze vardı. Lia ne kadar o kadına soğuk yapsada teyze pek umursamamış lia'ya yardım etmişti. En büyük iyiliği de bu evdi. Lia eve geçtiğinde kadını baya düşünmüş ona nasıl teşekkür edeceğini düşünmüştü. Bu sırada şans eseri aynaya bakmıştı. Baktığında kendisi yerine tombik yaşlı bir teyze duruyordu. Lia ilk başta bu olaydan sonra korksa da zamanla bunun kendi gücü olduğunu anlamıştı. Şimdi ise bunu yeniden kullanacaktı.
Derin bir nefes verdi. Evden çıktı ve arabasına bindi. Anahtarı taktı ve fury'nin olduğu yere doğru sürmeye başladı. İlk başlarda orayı aramakta zorlanmıştı. Ama bir takım araştırma ile kolayca bulmuştu.
Dağlık alana vardığında durdu. Arabayı kimsenin kolay bulamacağı bir yere park etti. Arabanın içinde kendisini bir ahan olarak hayal ediyordu. Bir kaç dakika sonra aynaya baktı. Saçları simsiyah, gözleri griyi andıran yeşil renkte, üstünde her ajanın giydiği siyah kostüm vardı. Arabadan indi ve dağlık alanda dikili olan yere yürümeye başladı. Etraftakiler ona hiçbir şey yapmıyordu. Bunun rahatlığı ile içeri girdi.
Sanki içerinin haritasını biliyormuş gibi bir kaç dakika içinde tesseractın incelemesi yapılan yeri buldu. Âmâ bir sorun var gibiydi. Doktor ile Nick hararetli bir konuşma yapıyorlardı. Tam o anda içeride bir patlama gerçekleşti. Tesseractın açtığı portalda biri gözükmüştü....
Kimsenin okumaması sorun değil içimdekileri dökmek iyi geliyo💫💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS ESERİ~LOKİ LAUFEYSON
Fanfictionİki kardeş,iki farklı yerden dünyaya gelip birbirlerini şans eseri bulsalardı ne olurdu? heleki bu bu kardeşler Laufeyin çocukları ise...