LİA & LOKİ

69 8 24
                                    

Lia anlamaz gözlerle Odin'e baktı." Galiba yanılıyorsunuz yüce Odin ben Jotunhiemlı değilim" Loki'de saşkındı. Lia'nın Jotun olduğunu biliyordu ama kardeş olayını daha yeni duyuyordu." Bilmiyorsunuz değilmi?" Odin boğazını temizledi." Jotunhiem ile olan savaş bittiğinde Loki'yi bulmuştum. Ama o sırada arka taraftada bir ağlama sesi gelmişti. Loki'ye göre küçüktü yani en fazla 2 yada 3 üç yaş küçüktü." Lia'nın gözü dolmuştu." Ama bir kızdı. İkisinide alıp Asgard'a döndüm. Ben bir kız istemiyordum. Ama Lia'nın da kötü yerlerde büyümesini istemiyordum. Sonra aklıma Lia'nın büyüdüğü gezegen geldi. Oranın varisleri prenses olacaktı. Bende Lia'yı oraya gönderdim."








Lia gözlerindeki yaşları artık tutmuyordu." Ayrıca ikinizin özel bir bağı var. Siz ikiz değilsiniz ama güçleriniz ve görünüşleriniz aynı." Loki Lia'ya döndü. Ama Lia'nın görünüşü farklıydı. Saçları kahverengindeydi hemde uzundu gözleri ise ela rengindeydi." Şuan belki benzemiyor. Hatta güçlerini bile kullanamıyorsun değil mi? Bunun nedeni sana yapılan özel bir büyüden dolayı. Bu büyüyü sana biz yaptık. Loki ile güçlerimiz aynı hatta sen Fesatlık tanrıçasısın. Eğer ikiniz bir araya gelirseniz bir şey olur diye korktuk. Hemde birbiriniz tanımazsınız diye."







Lia zar zor ağlamasını durdurdu." Ne.. Neden neden yaptınız bunu!!!" "Dediğim gibi sizi ayırırsak bir daha birbirinizi bulamayacağınızdan emin olmalıydık." Lia gözlerini kapatıp sakin olmaya çalıştı." Peki bu büyüyü kaldıramazmısınız? " " Evet elbette Lia'yı Frigga'nın yanına götürün" Lia askerle beraber taht odasından ayrıldı. Loki şok içinde Odin'e baktı." BUNU BENDEN NEDEN SAKLADIN" Odin onun bağırmasını umursamayıp eliyle askerle emir verip Loki'yi zindana göndermişti.






Lia başını eğmiş, sessizce ağlayarak Frigga'nın yanına götürülüyordu. Hayatı bir oyundan ibaretti. Daha tanımadığı birinin kızıydı. Üstelik yanlışlıkla tanıştığı birisi onun abisiydi. Kendisi fesatlık tanrıçasıydı. Görünüşü bile gerçek değildi. Daha ne olabilir diye düşündü Lia. Bir süre sonra askerler Lia'yı bir odaya getirip vücudunun her yerinde olan zincirleri çözüp odadan çıktılar.







Askerler çıktıktan sonra Lia odadaki yatağa oturup beklemeye başladı. Bir kaç dakika sonra elinde bir kaç eşya ile Frigya içeri girdi." Merhaba Lia, iyi misin?" Lia kafasını kaldırıp ciddi olup olmadığına baktı." Sizce ordan iyi gibimi gözüküyorum. Hayatımın yalan olduğunu öğrendim ve iyi olmamı mı bekliyorsunuz?" " Aynı Loki'ye benziyorsun." Lia onu umursamayıp " Gerçek görünüşüm olup gidebilir miyim?" Frigga üzgün gözlerle Lia'yı onayladı. Lia'ya yaklaşıp bir kaç büyü söyledi.






Lia büyü bittikten sonra aynanın karşısına geçti. Kendi halini gördükten sonra şaşırdı. Saçları artık siyah ve kısaydı. Ayrıca gözleri gri tonunda bir yeşildi. Lia üstünü süzüp karşısındaki kraliçeye döndü." Ben de zindana gideceğim değil mi?" " Malesef Loki'ye yardım ettiğin için suçlanıyorsun" Lia kafasıyla onayladıktan sonra askerler ve Odin geldi. Kraliçe geldiği gibi eğilmişti. Ancak Lia başını daha da dikleştirmişti." Zindanlarda yer kalmadığı için Loki'nin yanında olacaksın. Ancak en küçük sorunda seni daha kötü yerlere gönderirim." Lia onu umursamayıp zindanların oraya götürülmeyi bekledi.







Loki zindanın kapısından gelen seslerle oraya döndü. Lia'yı getiriyorladı. Ama o çok değişmişti. Bir nevi Loki'nin kız hali gibiydi. Askerler hızlı adımlarla Loki'nin olduğu zindanı açıp içine Lia'yı koyduktan sonra geri gittiler." Sen biliyor muydun?" " Hayır, hayır bende bir kardeşim olduğunu yeni öğreniyorum." Lia nefesini verip yatağın uç kısmına oturdu." Hayatımda ilk kez ne yapacağımı bilmiyorum. Normalde her şeye bir çözüm bulurdum. Ama bu sorun kör düğüm olmuş durumda. Hangine şaşıracağımı bilmiyorum. Bir abim olmasına mı , evlatlık olmama mı , gerçek görüşünümümün başka olamasına mı , daha tanımadığım birinin biyolojik babam olmasına mı yoksa yıllardır bir büyünün etkisinde olup bunu fark edememe mi?" Lia derin bir nefes alıp devam etti." Hıh artık kafayı yiyeceğim. Özgür olduğumu hissediyorum. Ama şuan ona bile sevinemiyorum."







ŞANS ESERİ~LOKİ LAUFEYSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin