Arkadaşlar yorum yapmayı unutmayın!
Yaptığınız tüm yorumları okuyorum ve gerçekten sizin yorumlarınız benim için çok önemliNot: Bölümde * bu işareti koyduğum yerlerin sonda açıklamasını yaptım.
_________________________________________
Loki kız kardeşini yatağına yatırtıktan sonra eline bir kitap alıp tek kişilik koltuğa oturdu. Kitabı kafasını dağıtmak için okumak istiyordu. Ama istemsizce rahat olamıyordu. Bu küçük kafese girdiğinden beri içinden binlerce kötü senaryolar geçiyordu. Aslında tek olsa bu kadar sıkıntı çekmezdi ama yanında büyük bir tesadüfle bulduğu ve her ne kadar imkansız gibi gelsede kardeşini bulmuştu. Gerçek kardeşini o diğerleri gibi sahte değildi. Yada bir yalan değildi. Buna inanıyordu çünkü kendiside hissediyordu. Ancak bunu beklemiyordu.
Kitaba odaklanamadığını anlayınca kenarındaki sehbaya koydu ve başını ellerinin arasına aldı. İlk kez bu kadar mutluydu. Belki ilk kez değildi - çocukken gerçekten thor ile eğlendiğini inkar edemezdi.- ama yinede bu aralar o zamanlara göre daha enerjik ve mutlu hissediyordu.
Ama bu göründüğü kadar pekte iyi değildi. O kaos, fesatlık, kötülük, ve sorunların tanrısıydı. Bu kadar mutluluk yada iyiye giden hayatı onun için iyiye işaret değildi.
Oturduğu koltukta yayıldı. Şuan rahattı ama rahat olmadığı günlerde elbet gelicekti.
Loki bunları düşünürken yanında annesinin olmasını istedi. Belki hiç kimse onun yanında olmayabilirdi. Ama yanında sadece anneside olsa ona yeterdi. Loki böyle annesini içinde anarken birden annesi yanında oluşmaya başladı. Loki anında ayağa kalkıp anneisnin yanına gitti. Ardından yeni birilerinin geldiğini gördü. Loki yeni gelen mahkumlara bakmaya başladı." Odin bize yeni arkadaşlar göndermeye devam ediyor, ne kadarda düşünceli." Her ne kadar Frigga Loki'nin yüzünü göremesede ses tonundan dalga geçtiği anlaşılıyordu." Gönderdiğim kitaplar ilgini çekmiyormu?" Loki Frigga konuşurken yavaşca ona dönmüştü." Sonsuza kadar zamanımızı böylemi geçiricez, okuyarakmı?" Loki konuşurken bir yandan da etrafta dolanıyordu." Sizi rahat ettirebilmek için elimden geleni yaptım Loki" " Öylemi, Odin'de senin kadar umursuyormu?" Önünde durduğu sandalyeye yaslandı." Ya Thor
gece gündüz beni sormaları çok zahmetli olmalı?" Frigga kaşlarını kaldırdı." Hatalarınız yüzünden burda olduğunuzu sakın unutma" "Hatalarımız, Lia'nın hiçbir suçu yoktu. Onu suçsuz yere buraya attınız. Bana gelirsek ben çocukluğumdan beri kral olmak gerçeğine gerçeklik katmak istedim" " Kral mı? Gerçek bir kral hatalarını kabul ederdi. Peki ya dünyada aldığın canlar?" Loki kardeşine dönüp uyanıp uyanmadığına baktı. Normal bir şekilde uykusuna devam ediyordu. Bu yüzden biraz sesini yükselterek konuştu." Odin'nin aldığı canların yanında benimki bir hiç sayılır.""Baban-" Loki daha fazla dayanamayıp bağırdı."O BENİM BABAM DEĞİL ANLADIN MI!" Frigga hüzünlü bir ses tonuyla Loki'ye baktı." O zaman bende annen değilim" Loki sesli bir nefes verdi." Değilsin" Frigga gülümsedi. Ama bu daha çok acı dolu bir gülümsemeydi." Kendin dışında herkese karşı sezgilerin daima çok güçlü" Frigga ellerini Loki'ye doğru uzattı. Loki gözlerinde yaşlar dolmuş şekilde tutmak için elini uzattığında annesi kaybolmaya başladı. Frigga tamamen gittiğinde Loki'nin gözlerinde bir damla yaş aktı. Loki hemen eliyle damlayan damlayı sildi. Artık yaşamak için bir amaç bulamıyordu. Küçük odanın içerisinde gözlerini gezdirdi sonunda uyuyan Lia'yi görünce durdu. Galiba artık tek ailesi o kalmıştı.
Birkaç saat sonra
Loki oturup yaslandığı duvarda kitap okuyordu. Lia ise uyanmış ama yinede yataktan çıkmayıp bir o yana bir bu yana dönüp dönüp duruyordu. En sonunda Loki dayanamayıp " Yarım saattir neden dönüp dönüp durduğunu sorabilirmiyim?!" Lia dediğini duyunca gözlerini kısıp Loki'ye döndü." Hayır soramazsın" Loki gözdevirip " Lia ben gayet ciddiyim ne yapiyosun yarim saattir senin yüzünden kitabıma odaklanamıyorum" " Sen bu kadar kitap okumaktan kör falan mı oldun ne yapıyo gibi görünüyorum?" " Kitap okumaktan kör olunmaz ayrıca bence biraz sende okumalısın o küçük beynin biraz büyür en azından"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS ESERİ~LOKİ LAUFEYSON
Fanfictionİki kardeş,iki farklı yerden dünyaya gelip birbirlerini şans eseri bulsalardı ne olurdu? heleki bu bu kardeşler Laufeyin çocukları ise...