NEW YORK SAVAŞI & ASGARD

63 9 45
                                    

Lia yere odaklanmış bir şekilde bakıyordu. Az önce Steve tarafından zorla jete bindirilmişti. Loki'ye güvenmiyecekti. Aklına Loki gelince ona döndü. Zaten ona dönünce göz göze gelmişti. Loki Lia'nın ona baktığını görünce hafif sırıttı. Lia Loki'nin ona sırıttığını görünce yerinde dikleşip Loki'nin karnına bir tane dirsek geçirmişti. Zaten sinirliydi bide Loki ona pişkin pişkin sırıtıyordu. " Bana hangi cesaretle vuruyorsun?" Loki fısıldayarak konuşmuştu." Kendi cesaretimle noldu beğenemedinmi? yoksa daha sert mi vurmalıyım?" " Rolleri değiştirmek istiyosun heralde. Ama emin ol kimse benim gibi olamaz" Lia Loki'ye bu akıllanmaz bakışını attıktan sonra arkasına yaslandı.






Loki onun bu sinir krizine girmiş haline tekrar gülümsedi. Ona tatlı gelmişti çünkü. O an havadan şiddetli bir gök gürültüsü sesi gelmişti. Loki gelen sesle hızla yukarı baktı." Neyin var? Şimşekten mi korktun?" Lia o an zaten sinirliydi. Bide kaptanı sevmediğinden sanane diye bağırası gelmişti." Ardından olucaklara pek meraklı değilim" Lia Loki'nin ne demeye çalıştığını anlamamıştı. "Neyden bahsediyorsun" " Birazdan öğrenirsin, şimdi tut elimi."



Lia her ne kadar Loki'ye anlamaz gözlerle baksada ne olacağını bilmiyordu. O yüzden Loki'nin elini kimseye çaktırmadan tuttu. Lia'nın Loki'nin elini tutmasıyla jetin üstüne sert bir şey indi. Lia her ne kadar ne olduğunu bilmese Loki biliyor gibiydi. Ve Lia yine sinir olmuştu. Ona hiçbir şey anlatmıyordu. Sonucunda da ise Lia etrafa mal gibi bakıyordu.




Zaten gelen şey jetin üstüne ağırlık yapmıştı şimdi ise jeti sallandırıyordu. Tony hızlıca kaskını kafasına geçirdi. Loki'de Lia'nın elini daha sıkı tutmuştu. Bir şey olacaktı ve yanında Lia'da olacaktı. Tony kaskını taktıktan sonra jetin kapısını açmıştı. Tam yürüyüp çıkacakken karşısına elinde çekiç olan bir kas yığını çıkmıştı. Loki ise Thor'un gelmesini beklemiyordu.




Tony tam saldıracakken çekiçli adam çekicini Tony'e sert bir şekilde vurmuştu. Önünden Tony'i çektikten sonra kardeşinin boğazından tutup kaldırdı. Onu kaldırmasıyla yanındaki kız da kalkmıştı. Thor umursamayıp jetin çıkış kapısına geldi ve çekiçini sallayıp ikisini birden dağlık bir yere indirdi. Loki yere yatar şekilde düşüp acıyla hafif inlemişti sonrada gülmeye başlamıştı.




Lia ise son anda ayakta kalıp kenara çekilmişti. Karşısında güçlü biri duruyordu ama tanımıyordu. Ama Loki galiba onu tanıyor gibiydi." Tesseract nerde?" Loki bir yandan gülerek " Bende seni özledim" " Oyun oynar gibi bir halim mi var?!" Loki gülmeyi kesip yerinde doğrulmaya başladı." Bana teşekkür etmelisin, köprü yok olunca babacığın seni yollamak için ne kadar karanlık enerji topladı? Sevgili dünyana"





Thor elindeki çekiçi yere bırakıp Loki'yi yerden sert bir şekilde kaldırdı." Öldüğünü sanıyordum" " Tuttun mu yasımı?" " Hepimiz tuttuk. Babamız-" Loki elini kaldırıp Thor'un sözünü kesti." Senin baban" Thor Loki'yi bırakınca Loki yürürek konuşmaya başladı." Sana gerçek ailemi anlattı değilmi?" " Biz birlikte büyüdük" Thor'un sesi sitemli bir şekilde çıkıyordu." Birlikte oynadık, birlikte savaştık. Bunları hiç mi hatırlamıyorsun?!" " Bir gölge hatırlıyorum. Sizin büyüklüğünüzün gölgesinde yaşadım. Senin beni uçurumdan fırlattığını hatırlıyorum. Kral olan ve olması gereken-" " Yani hayali anılarının karşılığı olarak sevdiğim dünyayı alıyorsun. Öyle mi? Hayır dünya benim korumam altında Loki"






Loki boş bir kahkaha atıp gülerek konuşmasını böldü." Bu işte muhteşem bir performans sergiliyorsun. İnsanlar birbirini katlederken sen boş boş otur. Biri onlara hükmedecekse bu niye ben olmayım?" " Sence onlardan üstün müsün?" " Elbette" " O zaman hükmetmenin gerçeğini unutuyorsun kardeşim. Tahta çıkmak sana göre değil" Loki sinirle Thor'u ittirip oldukları dağın yukarısına yürümeye başladı. Lia ise şok olmuş bir şekilde bakıyordu. O kişi Loki'nin kardeşiydi. Ama Loki onu kabul etmiyordu. Hatta babalarının bile farklı olduğunu söylüyordu.







ŞANS ESERİ~LOKİ LAUFEYSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin