Rachel

116 5 20
                                    

liked by your

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

liked by your.water.king, very.smart.girl and 909 others 

rachel_dare słuchaj, percy. Twoje ostatnie decyzje były więcej niż głupie (poważnie mówię, ogranij się i zastanów nad swoim zachowaniem) ale mimo wszystko jesteś naszym przyjacielem, więc bolą nas one tym bardziej (wypowiadam się w swoim imieniu, ale inni mogą się z tym zgodzić). Po tym wszystkim, po akcji z Haz, oraz po tym co działo się wcześniej, powinieneś zauważyć, jak bardzo twoja nowa 'dziewczyna' jest toksyczna, ogarnąc dupe i przede wszystkim przeprosić Hazel. Ona, jak i my wszyscy bylismy z tobą cały czas i wspieraliśmy cię nawet w twoich głupotach, ale miarka się przebrała. Pisałam ci to już na priv, ale mnie olałeś więc wypowiadam się również tutaj i apleuję do ciebie  - ZASTANOW SIE CO ROBISZ, bo krzywdzisz nas, o pewnej miłej legionistce juz nie wspominając. Dziękuję, pozdrawiam i życzę miłego dnia (oraz nie brania przykladu z percy'ego!!) 


very.smart.girl PODPISUJE SIE POD TYM!! (ily Rach, jestes krolowa i swietnie znosisz to wszystko) 

>rachel_dare 💗💗


diamont.wizard ej, ja placze (na bogow, rachel dziekuje, jestes wspaniala)

>rachel_dare po prostu sie martwilam o twoje samopoczucie, kochana! wiem, ze masz mnostwo wsparcia od franka i reyny, ale jakby co to ja tez jestem do dyspozycji :*

>diamont.wizard aw aw <33


ThunderBoy leo mowi, ze masz racje i kaze kopnac percy'ego od niego (ja tez sie z tym zgadzam)

>rachel_dare dobrze, kopne go jesli sie spotkamy 

>hunter.of.artemis moge kopac z toba?? (I'm really mad and disappointed, I want to beat him) 

>rachel_dare jasne, razem razniej!! 

>prince.of.dark percy juz nie zyje (ide z wami)

>rachel_dare ofc, jestem dumna 


pretor.rara zbyt real, zeby powiedziec real (pieknie powiedziane, moze ten glonojad w koncu zmadrzeje)

>rachel_dare oby (dzieki wielkie) 


cal_ypso wszyscy jesteście głupi, a ja nie jestem toksyczna, jakim prawem śmiesz mnie tak nazywać, dziwko? 

>rachel_dare sluchaj, laluniu - JESTES toksyczna, wlasnie wyzywasz od dziwek i glupkow przyjaciol swojego chlopaka, wykozystujesz go, oraz zabraniasz mu z nami kontaktu, wiec jakby lol, gnij w rowie 

>cal_ypso

>rachel_dare na nic wiecej cie nie stac? (a zadlaw sie ta kropka) 


your.water.king Przepraszam, rachel... Nie wiem, co mialem w glowie, bylem glupi, masz racje (ciebie hazel tez przepraszam i wiem, ze nie mam co liczyc na wybaczenie) 

>rachel_dare NARESZCIE (dobra, przyjmuje przeprosiny ale jeszcze sporo przed toba do zrobienia) 

>diamont.wizard spoko, perce. Najwazniejsze, ze juz wiesz co zrobiles nie tak

>bear.zhang na bogow, kamien z serca (nawrociliscie Percy'ego, swieto narodowe!!) 

>cal_ypso Percy, co mam rozumieć przez: 'byłem głupi'?? O co chodzi?

>your.water.king o to, ze w tej chwili idziesz na priv (nie przyjmuje odmowy) 🤗

>cal_ypso ok. 


t.hood rach, chodzilas na korypetycje do mojego ojca? ta przemowa jest tak dobra, ze moglabys pracowac u hermesa jako glowny doradca 

>rachel_dare Dzieki!! (nie chodzilam, z glowy mi wyszlo) 

t.hood tym bardziej szacun 

***

BOZE, JAK JA KOCHAM RACHEL 















PJO | InstagramOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz