Leo

116 6 24
                                    

liked by ThunderBoy and 753 others 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

liked by ThunderBoy and 753 others 

playing.with.fire no hejko, piszę aby was uspokoić - ŻYJĘ, chociaż w nie najlepszym stanie (jason musial mnie dowiesc do szpitala(oraz dyktuję mu treść tego posta bo sam nie mogę pisać)). Kocham was ludziki!! i nie martwcie sie, niedlugo wroce (chyba)


pipes.mcqueen rany, co sie stalo?? (oraz zdrowka zycze, nie umieraj)

>ThunderBoy valdez wsiadl na wypozyczony motocykl i spadl z niego lamiac reke (dobrze, ze tylko tyle, skubany wlozyl kask ochronny) 

>pipes.mcqueen nie wiem, czy sie smiac czy plakac 

>pipes.mcqueen leo, od kiedy ty jezdzisz na motocyklu, po co, dlaczego 

>ThunderBoy Leo mowi, ze jego orientacja jest motoroseksualnosc  

>pipes.mcqueen SLUCHAM 

>ThunderBoy spoko, pewnie tak jak wszystko co mowi, jest to tylko zart 

>pipes.mcqueen mam nadzieje, pozdrow go ode mnie 😭😭


diamont.wizard coz, to wiele wyjasnia (trzymaj sie) 

>ThunderBoy leo pyta, o co ci chodzi 

>diamont.wizard na przyklad to, dlaczego nie odpisywales mi wczoraj (domyslam sie, ze jechales z leo do szpitala, luz) 

>ThunderBoy juz sie balem, ze cos powaznego, kamien z serca 


pretor.rara tak sie wlasnie konczy nieposluszenstwo matce 🤗 mowilam: nie wlaz na ten motocykl, daj sobie spokoj, ale nieee, lepiej wyladowac na ostrym dyzurze (ja i thalia pozdrawiamy i zyczymy zdrowia. A ty jason uwazaj na naszego syna)

>ThunderBoy dobrze 😭(leo wam dziekuje i przeprasza) 

>pretor.rara poprawnie. 


very.smart.girl Zdrówka, trzymaj się! 


prince.of.dark nie umrzyj (nie chce mi sie zlazic po ciebie do podziemia) 

>ThunderBoy di angelo jak zawsze szczery :')

>prince.of.dark a jaki niby mam byc? klamliwy?

>ThunderBoy nwm, NA PRZYKŁAD TĘCZOWY?? (dla willa ofc) 

>prince.of.dark czy w zwiazku z twoja orientacja kazdy wytyka ci z kim masz chodzic, grace? 

>ThunderBoy Yyyy...

>prince.of.dark wlasnie. dlatego umilknij prosze 

***

leo ma jakas tendencje do ladowania w szpitalu

(tak jak ja) 





























PJO | InstagramOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz