Nico | Nico/Frank chat

218 11 10
                                    

liked by very

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

liked by very.smart.girl and 345 others

prince.of.dark Frank, ty kochany idioto. Myślałeś, że sam sobie poradzisz? Ludzie, dzielimy się na mniejsze patrole, wsiadamy w auta, jak kto ma, i jedziemy na odsiecz. Ja jadę z Reyną, Ann i Willem. Powodzenia wszystkim, będziemy w kontakcie. 

your.water.king Ja jadę z Jasonem i Thalią. Skombinowała jakąś furę, więc my tez juz jedziemy. Bogowie, co my robimy właściwie?

>prince.of.dark 1. ratujemy frazel 2. Robimy głupie rzeczy, czyli to co zwykle 


pipes.mcqueen Jestem w teamie z Leo i Lavinią. Przygarnęliśmy ją na Festusa, bo nie miała z kim się zabrać. 


daughter_of_war Jedziemy. Jesteśmy z aucie z Chrisem i braćmi Stoll. Chris właśnie prawie wrąbał się w drzewo, i mówi, że się Frankowi nie dziwi, bo też by na mną pobiegł na koniec swiata. Idiota. 

>thief. rodriguez Za to twój idiota <3 

>daughter_of_war WARIACIE, ODŁÓŻ TĘ KOMÓRKĘ! ZARAZ SPOWODUJESZ WYPADEK.


girl.from.ogygia Nie chcę was martwić, ale właśnie zdradzacie mi swoje położenie :)

>prince.of.dark mamy to głęboko gdzies, tak samo jak twoje zdanie, suko. Nie mamy nic do ukrywania, a Hazel odbijemy tak czy siak 

>girl.from.ogygia Hm. 

***

Przepraszam cię, Nico. Nie powinienem był sam się tam wybierać... 

Racja. Teraz to już nieważne, doceniam to, że się przejmujesz. Moja siostra potrzebuje kogoś takiego.

Wiesz, tam na czacie Percy'ego, jak pisałem o tym skakaniu... 

Ja mówiłem poważnie. Byłem zdesperowany, a bez Hazel to nie ma sensu

Frank, myślałem, że to ja mam problemy. Święty Hadesie, przykro mi. Trzymaj się tam. Jak ci idzie? znalazłeś ją?

GPS pokazuje, że jeszcze pół godziny drogi. Zatrzymałem się na chwilę, zeby do ciebie napisać, bo prawdę mówiąc, skrzydła już mi odpadają

Skrzydła? Aa, rozumiem.

Dziękuję, że po nią wyruszyłeś. To było głupie, nierozważne, ale...

Tak, wiem. Nico, boję się, ale prędziej umrę, niż coś jej się stanie

Wiem

Powodzenia wam życzę, pewnie się zobaczymy w tym zamku. O ile Calypso mnie nie zabije...

Hej, dasz radę. Chłopie, jeśli jest na tyle szalona osoba, ktorej by się to udało, to jesteś nią ty. 

Koniec tematu

Dzięki Di Angelo 





PJO | InstagramOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz