"BİZ SEÇİLDİK"
(2.5 hafta sonra)
Kahramanlarımız eğitimlerini almaya başlamış ve çok da iyi olmuşlardır güçlerini kullanmayı ve de daha güçlü bir şekilde süper kahramanlara dönüşmeyi biliyorlardı
Zayn'den :)
Eğitimlerimiz devam ediyordu biz bi yandan okuldaki takımlarımız da eğitimlere devam ederken bir yandan da güçlerimiz için eğitimlere devam ediyorduk Ateş güçlerine sahip olan Leo ise bu son 2.5 haftadır bir saldırı düzenlemiyordu büyük ihtimalle biseyleri planlıyordu benim düşünceme göre kızlara dedim bana hak verdiler İlk karşılaşmayı düşünmüyor değilim her gün kızlardan sonra kendi başıma eğitim yapmaya devam ediyorum benim gücüm ikisinden de güçlü idi ve çok da işe yarıyordu günlük hayatımda da bana çok yardım ediyordu...
Nazzyden:)
Huh doğa kulübünden çıktım akşam da dönüşüp yine başka bir antrenmana gidecem güçlerimizi aldığımızdan beri çok işe yarıyor bizim gücümüz belki korumak konusunda baya güçlü ama zaynin ki büyük sorumluluk olduğunu biliyoruz öğrendik bunu ve Zayne hak veriyorum bir yandan kıskanıyorum ama sonra böyle bir sorumluluğu almazdım diye düşünüyorum ama sonra kendi arkadaşıma üzülüyorum ve ona her ne olursa olsun destek çıkacam...
Bettyden :)
Yüzme kursuna gidecem ve ordan da gece dönüşüp yine başka bir yere yani antrenmana gidecem bu Leo ise bu son 2.5 haftadır her hangi bir saldırı yapmadı neden bilmiyorum ama büyük bir saldırı bizi bekliyor diyor içimden bir his zaynin gücü büyük sorumluluk gerektiren bir güç bunu biliyorum ve arkadaşima yardim ediyorum destek çıkacam buna eminim umarım amacımiza ulaşır ve leoyu yener ve aslan Burcunun gücünü iyilik için kullanacak birine veririz ben şimdiden güçlerime alıştım akrepe dönüştüğüm zamanlarda genelde eğitime gidiyoruz üstelik gece yarısı okul yaşantımız ve de bu çok zor belki şey diyenleriniz olacak neden bu kadar çabuk kabul ettiniz diye Zayn dünden hazır maceraya bende seviyorum macerayı nazzy de sever bu yüzden bu kolyeler de bizleri kendine çekti ve sonuç bu uykusuz geceler ...
....
Zayn kızların yanına gelir ve
"Eee şimdi ne yapıyoruz eğitime mi yoksa eve mi ?" Der Zayn
"Ben eve geçiyorum"der aynı anda Betty ve Nazzy
Zayn ise "ben biraz daha basketbol antrenmanı yapıp gardiyanın yanına gidecem
"Tamam ,haber ver bizede " derler kızlar
Zayn ise
"Tamam veririm sizde eve gidince yazın okey mi?"Kızlar ise
"Okeyy" derZaynin enerjisi nazzy'nin anne gibi olması ve bettynin arkadaş canlılığı ile mükemmel bir üçlü olmuşlardi
Zayn sporcu yarım atleti ile sporcu sıfır kolu ile altına şort giyindi hepsi siyahdi şortu dar ve hafif parlaktı Zaynin saçlar zaten kısaydı
Bildiğiniz erkek gibi saçları vardı çok hoştu takımdaki çoğu kızlar erkekler yerine ona bakardı sportif kaslı vücudu ve tatlı gülümsemesi ile kızların gönlünü çelebilirdi ki çeliyordu da ....Nazzy seraya geldi ve doğa güçleri ile serası ile ilgilenmeye başladı ve ödevleri bitirdi ve klüp ile ilgili biseyler yapmaya başladı nazzy güçlerini çok seviyordu çünkü doğa idi onun güçleri ki o doğaya aşıktı...
Bir anda
*Tak* bir ses ve Nazzy"O da ne ne oluyor " dedi ve kolyesini tuttu her an dönüşebilirdi bir anda seradan dışarı çıkması ile tepesinde leo ve yangını görmesi bir oldu tam ileride bir yangın ve yangının başında Leo idi nazzy ise
"BAŞAK BURCU MAGİX DÖNÜŞÜM" dedi ve dönüştü mükemmel bir peri kostümü vardı..
Hemen uçtu ve yangını söndürmesi gerekti ama söndüremedi Leo ile savaşmaya çalıştı ama Leo gitti sonra da kızlara haber verdi kizlar geldi Zayn ise zırhlı tamamen vücudunu kaplayan parlak simli derimsi bir kıyafet topuklusu ise aynı o renkti saçları ise bi tarafı kazınmış ve diğer tarafa atılmışti arada ise morumsu ve pembemsi renkler atıldıNazzy ise doğal bi peri kostümü vardı bembeyaz upuzun bir kıyafet sarışın kahküllü saçları vardı
Bettynin ise yeşilimsi daha doğrusu su yeşili bir kıyafet giymis saçlarını ise altlari açık üstünü hafif at kuyruğu bi şekilde toplamıştı...
Zayn
"Akrep ,Başak siz yangını söndürün bende bu alev topunu halledicem ""Tamamdır" dedi kızlar
Betty " nazzy sen icerdekileri çıkar ben söndürecem"Nazzy "tamam"
Nazzy ve Betty yangın ile ilgilendi
Zayn ise leo ile savaşıyordu
Leo
"Siz üç küçük çocuk beni yenebileceğini mi saniyorsun "Zayn "ben ve kızlar seni yenicez ve de o boynunda kolye iyilik için hizmet edecek ve sen de öyle boynu bükük bakacaksin tabi mezarda nasıl bakacaksan orası ayrı seni yok edecem" dedi ve şimşekler çaktı şimşekler çakarken bir yandan da kasırga geldi ve Leoyu kovaladı Leo ise kaçtı en sonda ise gitti gelmedi...
Zayn kızların yanına döndü
"Kızlar halletiniz mi," dedi Zayn
"Evet hallettik ben icerdekileri çıkardım akrep ise yangını söndürdü sen ne yaptın hiç odaklanamadim sana göremedim sizi" dedi nazzy yani başak
"Bende süper gücüm ile leoyu kovaladim ve oda burdan uzaklaştı arkadaşlar hadi gidelim kolyelerin enercisi bitmeden " dedi Zayn yani İkizler
"Aynen hadi gidelim "dedi Betty yani Akrep
....
(Evde)Kızlar üçü de kendi evinde bugün yaşadıklarını düşünüyordu ...
(Flashback)
Gardiyanin yanına gittiler kızlar ve eğitimlerine devam ettiler Gardiyan onlara bugün çok iyiydiniz sizi her zaman böyle görmek istiyorum bir takım çalışması içinde ve saygı ve sevgi içinde birbirinize karşı korumacı ve destekçi olmanız hep daha iyiydi ve de daha iyi olacak kızlar üçünüz de güçlü kızlarsiniz sizlerle gurur duyuyorum ama daha çok çalışın özellikle sen Zayn ...
(FLASHBACK SON)
...
Kızlar düşündüler gerçekten yapmak istiyorlar mıydı evet istiyorlardı özellikle Zayn bir yemin etmişti daha da geri dönemezdi bu onun kitabında yoktu kızlar ona destek çıkıyordu ve tabi oda destek çıkıyordu onlara hepsini çok seviyordu ama ya böyle bir savaşta herhangi birine bişey olursa o zaman ne yaparlardı--...
........--------
(Son)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVA , SU VE TOPRAK
Fantasy4 Güçlü Element Hava , Su, Toprak ve Ateş Ateş Krallığı kötülerin eline geçti Altın üçlü bakalım ne yapacak?