" KAZANACAĞIZ!"
( Yaklaşık bir ay sonra)
Yazar'dan
İkizler yaklaşık olarak bir ay kadardır ordaydı o ışık kümesinde hapisti ve her geçen gün diğer ikilimiz durumu kontrol altına almakta zorlanıyor hiç bir şey yapamamanın acısını yaşıyordu üçü birlikte olmadan hiçbisey yapamıyorlardı. Birlikte olmayı özlüyorlardı çocuklukları şimdileri hep birlikte geçmişti ayrılmak zorunda olmak dahi istemiyorlardı.
Yavaştan yine canavarlar kamyonlarca geliyordu hemde hiç durmadan geliyordu. Bizim kızlar yani Betty ve Nazzy ise yine dönüştü ve savaşa gitti ancak onları izleyen bir gözcüden habersizdirler.
"
Dayan Zayn seni kurtarmaya geliyoruz" dedi fısıltı şeklinde kolyesini tutarak Nazzy yani Başak
O ve Akrep birlikte savaşmaya başlar başlamaz onbeş yirmiye yakın canavar yok etmişti daha da devamı vardı yine bir 100 tane canavar yok ettikten sonra yukarıya doğru hızlıca uçmaya başladı amaçları ise güçlerini kullanarak Zayn'i yani İkizler'i o küreden kurtarmaktı başaracaklardı inanıyorlardı.
.....
Süper güçlerini kullanarak küreyi yok etmeye çalışıyorlardı başaramıyorlardı kendilerini güçsüz görmeye ve tükenmişlik yaşamaya başladılar.
Bir anda olan oldu yani İkizler o büyük ve güçlü kürenin içinden çıktı çok daha güçlü çok daha kötü olmuştu Leo nerde diye sorarsanız oda eserine bakıyordu gururla..
Ve Leo onu gördü çok iyi tanıdığı birini gördü yüzünde şeytani gülümseme ile ona baktı ve göz kırptı 'ben başardım!' der gibi baktı ona.İkizler çıkmıştı kıyafetleri siyahlaşmış saçları hafif dağınık açık bir model olmuştu yüzünde ise kötücül makyaj simsiyah bir ruj ile tamamlamıştı + yüzünde de şeytani gülümseme ile baya şeytan gibi duruyordu çok hoş durmuştu.
"İ-İkizler?" Dedi çekinerek Akrep
"Ahahahahaha burdayım artık burdayım ve nefretimi herkes hissedene kadar benim isteklerim olana kadar da durmayacağım yok edeceğim herkesi herşeyi yok edeceğim!" Dedi İkizler
"Ve ben Karanlık İkizler Kraliçe olacağım Zeus'un yerine geçip dünyayı hatta evreni ben yöneteceğim!" Dedi insanların yüzünde bir korku bir endişe vardı ama daha çok korku vardı çünkü ondan yani İkizler daha çok deyim yerindeyse Karanlık İkizler'den korkuyorlardı.
"İkizler yani karanlık İkizler bak yapma içinde nefreti hissedebiliyorum biz arkadaşız hadi gel bak söz veriyorum olmuyor dediğin her şey olacak" dedi Başak gelsin diye yapıyordu
"Arkadaş mı?! Hah! Arkadaş ha ah ah o sahte arkadaş, sevgi sözcüklerini o boş sözcüklerini kendine sakla!" Dedi Karanlık İkizler
"K-Karanlık İkizler ben Akrep bak buda Başak biz senin arkadaşınız lütfen gelmen gerekiyor dinleme o canavarı " dedi Akrep ve ekledi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVA , SU VE TOPRAK
Fantasía4 Güçlü Element Hava , Su, Toprak ve Ateş Ateş Krallığı kötülerin eline geçti Altın üçlü bakalım ne yapacak?