"FİNALE SON 4"
2 Gün SonraO rüyanın daha doğrusu kabusun üstünden iki gün geçmişti Zayn çabuk toparlanmış görevine okuluna ve maçlarına çabucak adapte olmuştu tabi kızlar ile konuşmamıştı bu rüyayı (!) ama daha sonra konuşacağız diyerek aklının bir köşesine not etmişti.
Nazzy ise dersten derse klübe gelen katkılardan kendi serasından falan asla buluşmaya vakit bulamıyordu .
...
Herkese merhaba ben Nazzy beni bilenler bilir ben başak burcuyum doğaya hükmediyorum ve hukuk okuyorum adaletsizliğe asla tahammül edemem beni tanımanız için kısa bir şekilde kendimi anlatmak istedim . Amacım var daha doğrusu amacımız ben ve en yakın arkadaşlarım olan Betty ve Zayn ile birlikte süper kahramanlara dönüşüp adaleti sağlıyoruz neden mi Leo denen o hainin yüzünden kendisi kim bilmiyorum çok korkunç bir yüzü var ve de kostümü her şekil korkutucu ve bu onun hoşuna gidiyordur eminim kaosu seven bir yapıya sahip olduğuna da eminim neyse naif bir kişiliğe sahibimdir her ne kadar arkadaşlarım öyle demese de tamam alt tarafı bazı kızları saçlarından sürükleyerek dövmüş olabilirim ve de daha fazlasını da yapmış olabilirim ama yine de naif bir insan olduğumu düşünüyorum. Tüm gün pozitifimdir negatif olduğum anlar çok nadirdir. Yani benim hakkımda ki bilgiler şimdilik bunlar ..
....
Maç vardı bugün Zayn'in basketbol maçı başka bir okul ile yarışacaklardı Portekiz Basketbol takımı ile ...
Antrenman yapacakları sahaya girdiler Portekiz Basketbol takımı onları ağırlayacaktı ama Zayn şüpheli idi 'Ya ben gidince Leo saldırıya geçerse ve kızlara aileme insanlara herkese birşey olursa ?' diye korkmuyor değildi ama kızlar ona güven verici bir ton ile
" Merak etme Zayn sen olmasan bile yapabiliriz sakin ol korkma hem merak etme bişey olursa yardımına ihtiyacımız olursa seni çağıracağımıza emin ol ve sakin ol!" Dediler
Zayn ise gitmişti bu sözlerden sonra kızlara güveniyordu ama kendisine güvenmiyordu neden mi çünkü eğer ki kendisi gittikten sonra kızlara bişey olursa veya ailesine herhangi birine kendisini asla affetmezdi.
(Portekiz)
Portekize varmışlardı Zayn Portekiz futbolcularından Cristiano Ronaldo ve Ricardo Quaresma 'ya hayrandı maçlarını izlerdi acaba onları canlı görebilir miydi doğru ya Cristiano Ronaldo Al Nassr'daydı burda göremezdi ama Quaresma'yı görebilirdi umarım çünkü hayrandı ve fotoğraf çekilmek istiyordu ama bilmediği bişey vardı ki o da bela her zaman beladır ve sürekli onu bulacaktır.
Evet tahmin edildiği gibi burda da sorun vardı takımca otelde odalara ayrıldıktan sonra büyük bir sorun çıkmıştı burda sorunu çözebilecek tek kişi ise Zayn' di kızlar yoktu kızlar orda onsuz oda burda kızlarsız halletmek zorundalardı. Özlüyordu Zayn arkadaşlarını davet etmek istiyordu ama aileleri sıkıntı çıkarmıştı oraya kadar göndermek istemedi bunun için de televizyonda çıkacaktı maç saat 8'de olacaktı dışarda saldırı vardı ne saldırısı mı kapkaç çetesi bir kaç kadının çantalarını çalmıştı Zayn hemen banyoya girdi ve dönüştü sonra da hemen sahaya gittii ne sahası mı dövüş sahası adamları beş dk içinde yere serdi ve çantaları kadınlara geri iade etti tabi haberler hemen çekmişti orda ne işi var diye Zayn de yani daha doğrusu İkizler de
"Biz artık heryere yayıldık bu yüzden süper kahramanlığımıza her yere yetişmeye çalışıyoruz. Başak ve Akrep yok burda çünkü onlar başka bir yerde." Demiş ve gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVA , SU VE TOPRAK
Fantasy4 Güçlü Element Hava , Su, Toprak ve Ateş Ateş Krallığı kötülerin eline geçti Altın üçlü bakalım ne yapacak?