02×01

2 1 1
                                    


"Yehoooo!!! Arkadaşlar tatile gidiyoruuuzzzz !!! " Dedi İkizler evet ikizler şuan dönüşmüş bir şekilde bir hırsızın peşinde koşuyorlardı ve şuan da İkizlerin tek düşündüğü şey vardı okul bitmişti ve tatile girmişlerdi.

"Evet evet tatile girdik ancak tatilde bile kötü kovalıyoruz biz süper kahramanların da bir izni yokmu!!" Diye isyan etti kim mi tabi ki Akrepp

"+ Sonsuz katılıyorum çocuklar ancak bir an önce şu hırsızı durdurmazsak tatil yolculuğunu da kaçırıcazz!!" Dedi Başak.. başak da onlara katılıyordu ancak tatile gitmek için öncelikle o hırsızı durdurmalılardı ve de çok geç olmadan eve yetişip yolculuğa çıkmalıydılar..

Üçü de uçarak hırsızın peşinden son sürat gidiyordu en sonunda hırsızı köşeye sıkıştırdılar hırsız tam duvara tırmanıp kaçacakken gökten bir şimşek çaktı ve duvar ile arasına girdi ancak şimşek hırsızın canını yakmak için değildi ordan kaçmaması için göz dağıydı..

"Tch tch tch" dedi İkizler , işaret parmağını sağa ve sola ritimli bir şekilde salladı.

"Ordan geçemezsin ! " Diyerek daha çok elinde ki elmas takıları bırakması için adamı sarmaşıklar ile bağladı Başak ve "çünkü ben izin vermem" diyerek de ekledi.

Elmas takılar tam düşerken bir su tabakası yuvarlak şekle gelerek takıları içine hapsetti ardından da

"Ben varken o takılar yere düşmez ahbap!" Dedi Akrep

Ardından Polis Siren Sesi ve *Bamm!*
Hırsız artık hapishanedeydi..

~~~

"Kızlar bu sefer ki zorladı" dedi Zayn geri dönüşmüşlerdi ve evlerin çatısında oturuyorlardı üstelik sabah saat 04.00' dı.

"Aynen kızlar ben çok yorgunum saat kaç Nazzy?" Diye sordu Betty

"Bakiyim bi Betty... " Dedi ve şok içinde telefona kilitlendi

"Noldu Nazzy?" Diye sordu Zayn ve bekledi

"Kızlar saat 04.00 ve biz daha uyumadık!!" Dedi Nazzy ve ekledi

"Ve eğer ki uyumazsak yarın tatil yolculuğunu uykulu bir şekilde geçiricez!! " Diyerek daha çok panik yaptı

"*Zayn esner* Nazzy haklı kızlar hadi hepinize iyi sabahlar artık uyuyalım" dedi Zayn kızlar da başlarını sallayarak karşılık verdi haklıydılar bir anda tam oturmuşken üçünün de aynı anda kolyeleri parlamıştı ve bir anda uykularının geldiğini ve daha doğrusu tatil için erkenden uyumak istediklerini söyleyip aynı anda dönüştüler ve gittiklerin de ise bir hırsızın peşinde olan polisleri gördüler ardından zaten olanlar belliydi...

***

Zayn'in Evi

Leo gitmişti artık yoktu ancak kötülük son bulmuyordu geçen bir şey görmüştü sosyal medyada

Şeytan demiş ki ; benim artık olmama bile gerek yok insanlar kendiliğinden kötüleşiyor gittikçe..

İnsanlar gerçekten kötüleşiyordu ve yaptıklarının tıpkı leo gibi herhangi bir sınırı yoktu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAVA , SU VE TOPRAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin