"FİNALE SON 1 "
Kızlar günlerini mutlu mutlu geçiyordu lakin onları izleyen bir kötüden habersiz Leo onları izliyor her adımlarını takip ediyordu.
Bizim kızlar ise yaz yaklaşırken son sınavlarını vermek için daha doğrusu geçmek için çalışıyorlardı Betty ve Zayn çalışıyordu lakin bi nevi çalışmalarına gerek yoktu çünkü Betty en iyi yüzücü takımlarından çeşitli teklifler alıyordu ve eğer ki üniversite olmaz ise direkmen buraya yönelik çalışacaktı tabii Zayn'de onun kinin ise tek farkı basketboldu ailelerine fikirlerini belirttiklerinde bunun harika fikirler olduğunu söylediler Nazzy ise baya çalışması gerekirdi daha doğrusu hepsinin 2. Dönem ilk yazılı olması zaten ayrı bir şeydi Zayn'e göre 'sınav diye bir şey neden var??' evet bu soruyu oldukça merak ediyordu neden böyle bişey vardı ki ona göre çok gereksizdi Nazzy ise hayalinde ki işi istiyordu ilk olarak burdan mezun olacak ve kendi iş yerini açacaktı bir çiçekçi küçükken sürekli çiçekçilere uğrar favori çiceklerini alır serasında bakardı serası onun canıydı geçen sene yaz tatilinde canını dişine takmış böyle bir sera yapmışti tek başına tabi arkadaşlarının da yardımı ile bir tek onlar yapmıştı ve burası onların özel alanıydı. Kendilerini en güvende hissettikleri yer o seraydı ve çok değerliydi. Tabi Leo'nun onları izlediğinden habersiz bir şekilde kızlara serasından bahsediyordu ki Leo durumu çoktan kafada kurmuş planlarına bir yenisini daha eklemişti. Zayn ise uzun zamandır Rain ile görüşmemenin acısını bugün çıkartacaktı hemen telefonunu çıkardı ve hemen Rain'i aradı en sonunda açan Rain.
"Canım napıyorsun ?" Diye sordu
"Asıl bunu benim demem gerekiyordu Bay Rain neyse bugün buluşuyoruz itiraz kabul edilmeyecektir bilginize." Dedi ve
"Ee bay Rain gelecek misiniz? Dedi"E itiraz kabul etmediğine göre geliyorum hem bende tam sana bugün buluşalım mı diye arayacaktım bak işte kalp kalbe karşıymış " dedi gülerek
Zayn de aynı anda güldü.
"Karşıdır karşı ama bizimki bir olduğu için " dedi ve ekledi " hep birlikte çalışıyorlar yani karşı olmaları mümkün değil " dedi
"Oowww bak bu müthişti. Ha bu arada Seni Seviyorum güzelim.. " dedi
"Bende seni çok seviyorum gamzeli prensimm" dedi ve kapattılar nerde buluşacaklarını konum olarak attı ve en az 2 saate çıkacak ve orda olacaklardı.
....
Zayn ve Rain hazırlandı ve çıktılar buluşacakları yere geldiler ilk önce birbirlerine sarılıp öptüler.
"Seni çok seviyorum biliyor musun rainn?"
"Biliyorum Zayn güzelim bende seni çok seviyorum peki sen bunu biliyor musun?" Dedi Rain amma ve lakin birşeyi unutmuştu Rain yapması gereken bir şey vardı ve o bunu unutmuştu korkuyordu Rain onu Zayn'i kaybetmekten aynı şekilde Zayn'de öyle zaten en başta baya farklı sebeplerden ötürü ayrıldılar şimdi ise yeniden birliktelerdi ve bundan da çok mutlulardı ama bişey vardı onları daha doğrusu Rain'i düşündüren biri vardı daha doğrusu kim olduğunu eminim herkes merak ediyordur lakin şimdilik bu minik bir sır olarak kalacak...
....
İkisi de ayrılmıştı birbirinden evlerine doğru gidiyorlardı
En sonunda ise bir çete Zayn'in önünü kesmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVA , SU VE TOPRAK
Fantasía4 Güçlü Element Hava , Su, Toprak ve Ateş Ateş Krallığı kötülerin eline geçti Altın üçlü bakalım ne yapacak?