"YÜZÜCÜ PRENSES"
BETTY'DEN..
----------------------
Tatile giriş yaptık çok seviniyordum ama hala yüzmeye devam ediyordum kızlara göre ben yüzücü prensestim. Zayn,Nazzy ve ben daha dün tatile gitmiştik,kar tatiline..
Şimdide kitap okuyordum..bir kaç dakika sonra bıraktım kitabı ailem ile biraz vakit geçirdikten sonra üstümü giyinip dışarı çıktım koşmak istemiştim nedensiz evimizin tam 5 dakikalık uzaklığında bir yüzme havuzu vardı yaz kış vardı yazın serin kışın ise ısıtmalı bir havuzdu eve geri dönüp mayomu deniz gözlüğü ve bandımı aldım hemen çantama atıp kışlık havuza gittim üstümü giyindim sonra da çıktım gidip havuza atladım yüzdüm stres atıyordum okul stresinden sonra iyi gelmişti .. *boom* ha bişey patladı aaahhh kesin Leoo!! Hemen dönüşmem gerek baktım herkes koşuyordu çok dikkat çekmemek için hemen gidip üstümü hızlıca değiştirip çantamı alıp kaçtım gizli bir yere kaçtım ve süper dönüşüm sözlerini dedim (MAGİX ZODİAC) diyip dönüştüm hemen uçtum kızlar da zaten benimle birlikte aynı anda dönüşmüş olmalı ki aynı anda gelmiştik. Hemen bir plan bulmalıydık ilk önce insanları uzaklaştırıp sonra yenebiliriz bence kızlar ile birlikte herkesi uzaklaştırdık. Sonra da hemen nasıl yenebiliriz diye düşünmeden saldırmaya başladık Başağın sarmaşıkları İkizlerin Hava güçleri benim de sellerim ile yenmeye çalışıyorduk en sonda yorulduk ve köşeye çekildik saklandık hemen plan bulduk .."Kızlar bir fikrim var galiba benim"dedim
"Söyle bakalım Akrep"dediler ikizler ve Başak hemen hızlıca anlatmaya başladım
"Başak ona çiçek canavarı oluşturabilir misin? İkizler sende yağmur ile bitkiyi güçlendir ben ise tam onu bitkiyle oyladığınız zaman sellerim ile saldiracam ve yenecez sonra ise iyileşme gücünü kullanıp her tarafı iyileştirecez" dedim herkes beni onayladı ve dediklerimi yaptık Başak canavarı oluşturdu ikizler güçlendirdi canavar saldırdı leonun yarattığı timsah ise korkmaya başladı korkudan kaçmaya başladı ben ise bir anda sel oluşturup yakaladım onu ve geldiği yere gönderdim.. birlikte iyileştirme gücümüzü kullandık (MAGİX HEALT) diyip her yeri iyileştirdik sonra ise üçümüz de "çak bakalım!"dedik ve gittik. Sonra da eve gidip geri dönüşüm yaptım sonra da yorgunluktan uyudum tabi bundan önce gidip eşyalarımı bıraktığım yerden aldım ve hemen eve uçtum diyebilirim neyse sonra ise uyudum direk çok yorulmuştum...
(Sabah)
Uyandım hemen elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştirip kahvaltı yaptık ailem ile odama gidip kızlarla konuşuyorduk buluşmaya karar verdik ve bir saat sonra buluştuk"Kızlar ben kendi sevgilimi çağırdım hem elim değmişken siz ikinizinkilerini de çağırdım" dedi nazzy benle Zayn sevindik içten içe sonra bir beş dk sonra bizimkiler aynı anda içeri girdi Zayn Rain'e erirken ben ve Nazzy ise sevgililerimize sarıldık ve içeri geçtik biraz gezip alışveriş yaptık sonra da hep birlikte yemek yedik gayet güzel bir gündü mükemmeldi gülüşe gülüşe sohbet ediyorduk en sonunda akşam olmuştu Rain ise hepimizi eve bırakmayı teklif etmişti kabul etmiştik zayni öne bizde sevgililerimiz ile birlikte arkaya geçtik en sonunda eve vardık Rain ilk önce erkekleri bıraktı sonra beni ve Nazzy en son ise Zayn'i bırakacaktı..
..
Hep birlikte eve varmıştık.. bir güzel dinlenip aldıklarımı yerlerine yerleştirdim sonra ise yemeğe gittim doymuştum , odama çıktım hemen uyku pijamalarımı giyip yatağıma girdim ve uyudum .(Sabah)
Uyandım yine bu 2,3 gündür monotonluk sıkmıştı beni çılgınca şeyler yapmak istiyordum kızlara sormayı aklıma not ettim .. elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltı yaptım odama çıkıp üstümü değiştirdim kızlara yazdım
'ENERCİKLEERRR ✨🌸'
BETTY: KIZLAR HEYECAN VERİCİ BİSEYLER YAPALIM FİKRİ OLAN ?
NAZZY: BENİM YOK ZAYN SENİN?
ZAYN: DÖNÜŞÜP UZAYDAN ATLAMA FİKRİ ÇIK AKLIMDAN SJSJSJ
BETTY : OOFFF OOOFFF NEYSE BEN GİDİYORUM YÜZÜCEEEMMM
NAZZY: TAMAM BEBİK
ZAYN: TAMAMDIR YÜZÜCÜ......
Ooofff çok sıkılmıştım gidip yüzmeye karar verdim ..
(15dakika sonra )
Havuza girmiştim biraz yüzdüm ve çıktım üstümü değiştirdim ve eve gittim durgun bir gündü....
(Yarım saat sonra)
Savaş çıktı ben ve kızlar hemen dönüştük hemen gidip savaşmaya başladık Başka , İkizler ve Ben üçümüz de hep bir yerden saldırdık ama bi işe yaramadı en sonunda ben bir plan buldum hızlı bir şekilde planımı anlattım ..
..
Savaştık kazanmıştık heryeri iyileştirip eve gitmiştim sıkıntıdan patlıyordum , Enerjim kalmamıştı zaten savaşta çok kötü bir koku gelmişti burnuma enerjimi sömürdü ve uykum geliyordu .. uyudum..ah bir sesler geliyor ama uyanamaz haldeydim bir şeyler yapmam gerekti hemen fark ettirmeden uykulu bir şekilde kolyeme dokundum yardım istedim ah umarım gelirlerdi .....
(SON)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVA , SU VE TOPRAK
Fantasy4 Güçlü Element Hava , Su, Toprak ve Ateş Ateş Krallığı kötülerin eline geçti Altın üçlü bakalım ne yapacak?