20.Ziyaret

29 4 0
                                    

Jimin'den

Eve vardığımız da kendimi direk yatağa attım. Çünkü birazcık ateşim çıkmıştı bunun için doktora zorlada olsa gitmiştik. Bana ateş düşürücü şurup yazmıştı ve göndermişti.

Yoon elindeki poşet ile birlikte yanıma geldi, poşetten çıkardığı şurubu bir kaşığa döktü ve su ile birlikte bana içirdi.

"Öhöğ öhöğ ne var bunun içinde"

"Portakal var güzelim "

"Çok yoğun ama "

"Öyle hadi bakalım yat dınlen bende gelirim birazdan"

"Tamam bebeğim"

Kafamı yastığa koyduğum anda uykuya dalmıştım...

Yoongi'den
Jimin'e şurubunu içirip yatırdıktan sonra mutfağa gittim. Elimdeki şurubu buzdolabına koydum ve üzerimi değiştirmeye gittim. Üzerimi değiştirdikten sonra yatağa gitmedim bir anda bir daralma geldi ve balkona çıktım. Birkaç dakika sonra telefonum çaldı ve telefonumu çıkarıp açtım arayan kişi annemdi..

"Alo efendim anne"

"Oğlum.. Babanı hastaneye kaldırdılar"

"Ne? "

"Biliyorum aranız hiç iyi değildi ama baban o senin.. "

"Anne nasıl geleyim burada bir düzenim var! "

"Baban senin için o kadar emek verdi ve sen karşılığında nankörlük mü yapıyorsun?! "

"Öyle demek istemedim.. Bak uçak bileti bulup geleceğim"

"Tamam oğlum ama acele et.. "

"Tamam tamam"

Sinirden ağlıyordum ne yapacağımı bilemiyordum Jimin'i bırakıp nasıl gidecektim hakkımda ne düşenecekti.
Ben bunları düşünürken küçük bebeğimin sesini duydum.

"Bebeğim iyi misin? "

"Hm iyiyim "

"Niye ağlıyorsun hm"

"Birşey yok bebeğim hadi sen yat"

"Sevgilim ben anlarım söyle bana"

"Birşey yok dedim daha ne uzatıyorsun! "

Sinirlerime hakim olamadığım için Jimin'e bağırmıştım.. Jimin korktuğu için gözleri dolmuştu ve başını sallayıp geri gitti.

"Sevgilim! "

"... "

Koşarak Jimin'in yanına gitmek istedim ama yapamadım.. Koşmak istedim ama yapamadım. En sonunda zincirden kurtulup onun yanına gittim.. O yatakta iki büklüm yatıyordu

"Sevgilim?.. "

"Hm.. "

"Ben özür dilerim bağırmamalıydım"

"Sorun değil.. "

"Bebeğim gerçekten çok gergindim sana bağırdım"

"Tamam sorun değil dedim"

"Ama niye bana dönmüyorsun? "

"Gözyaşlarımı görmeni istemiyorum"

"Bebeğim.. Lütfen güzel yüzünü gizleme benden"

"Peki.. "

Jimin bana döndüğü zaman gözlerine baktım fazlasıyla kızarmıştı. Kendimi tuttamayıp ona sarıldım ve başımı omzuna yasladım.

Friends Love //YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin