2.Ya da öylemiydik?

397 19 52
                                    


Jimin'den

 1 saat sonra biranda kapı çaldı kapının deliğinden kim olduğuna bakmaya çalıştım siyah kapşonlu mavi kot pantolonlu birisi elindeki poşetle kapının önünde bekliyordu kapıyı açtım tanrım o gerçekten gelmişti ben gelmez diye düşünüyordum onu içeriye aldım ve elindeki poşeti alıp brownileri buzdolabına koyup ona salonu gösterdim, oturduk ona ne yapmak istediğini sordum;

Jm:Eee ne yapmak istersin filmi izleyelim yoksa başka bir şey mi oyunda oynayabiliriz yemek yapabiliriz .

Ben konuşurken onun bana dikkatli ve gülümseyerek baktığını gördüm. Kimse bana böyle bakmamıştı veya ben fark etmemiştim çünkü ben çirkin ördek yavrusu gibi bir şeydim insanlar çirkin olduğumu düşünürdü ve benimle dalga geçerlerdi o ise bana farklı bakıyordu diğerleri bana iğrenerek bakarken o bana güzelmişim gibi bakıyordu .Ne diyorum ben belki de o da benden iğreniyordu ama saygısızlık olmasın diye gülümsüyordu.Konuşmamı sonlandırdım ve ona baktım 

Yg: Hmm sen ne istersen onu yapalım senin isteğin benim isteğimdir.

Jm: Pekala o zaman film izleyip bir şeyler içelim ne dersin?

Yg:Olabilir

Jm:O zaman ben atıştırmalık hazırlayayım sen de filmlere göz gezdir,

dedim ve ona  kumandayı uzatıp mutfağa gittim.Ama beynimde bir ses yankılanıyordu ve hiç susmaya niyeti yokmuş gibi;

Hmm sen ne istersen onu yapalım senin isteğin benim isteğimdir.

Senin isteğin benim isteğimdir

Tanrım o benim için fazla mükkemmeldi ve bu yüzden sadece arkadaşım olabilirdi..

yazar//He kanka he 2. ayınız olcak hala friends diyon

Kafamdaki sesleri susturmaya çalışırken bir yandan atıştırmalık hazırladım ve dolaptan bir kaç şarap şişesi çıkardım ve gülümseyerek salona gittim.

Jm:Film bulabildin mi?

Yg:Maalesef bulamadım.

//Keşke tüm gün onu izleyebilsem

Jm:Hmm o zaman sohbet edelim hem birbirimizi de tanımış oluruz.

Yg:Pekala

Jm:O zaman bir oyun oynayalım oyunumuz şu şekilde birbirimize sorular soruyoruz eğer  cevaplayamayacağımız sorular olursa o kişi içkiyi kafasına diker anlaştık mı?

Yg:Hmm anlaştık ilk ben sorayım o zaman.

Jm:Sor bakalım

Yg:Hmm ailen nerede annen veya baban seni üzecek bir soruysa değiştirebilirim.

Jm:Babamla annem ben küçükken boşandılar

Yg:Neden peki?

Jm:Sürekli kavga ediyorlardı ama neden ettiklerini de hiç anlamazdım.

Yg:Ama bir nedeni olmalı değil mi?

Jm:Boşver sonra konuşuruz

Yg:Anladım ama ne yaşadıysan her zaman güçlü kalmış gibi duruyorsun sana güveniyorum sen çok güçlüsün .

Gözlerim dolmuştu ama ağlayamazdım ağlamak beni güçsüz yapardı bu yüzden ağlamamak için kendimle savaştım o bunu fark etmiş olacak ki bana döndü ve dudaklarından şu sözler çıktı.

Yg:Ağla rahatlarsın kendini sıkarsan güçsüz olursun üzgünüm bu konuyu açtığım için seni üzmek istememiştim.

Jm:S-sorun değil

Yg:O zaman bu oyunu boşverip içelim ve yiyelim olur mu bal bebek?

Bal bebek.Kimse bana böyle isimler takmazdı ama o bana bal bebek demişti..

Ama ona hala güvenemiyordum ya o da giderse sonuçta daha adını bile bilmediğim bir insanı evime aldım onunla dertleştim yanında ağladım bu çok garipti normalde insanlar beni yanlarında bile istemezdi bırak yanlarında olmayı bakışmak bile istemezdiler bence  haklıydılar kim benim gibi bir insanı isterdi ki? Bir anda beni kendine çekti kafamı omzuna bastırdı ve bana sarıldı .Bana sarılmıştı iyi de bunu neden  yapmıştı ?

Yg: Sana kötü davranan insanlara kötü davranmak istiyorum biliyorum çok şey atlatmışsın belki de bilmediğim çok şey var anlatman için burada olacağım ama anlatmak istemiyorum diyorsan karışamam bu senin isteğin ile olucak birşey.

Tanrım o neden böyle neden biranda bana sarılıp bunları dedi beni rezil etmek için mi yoksa ciddimiydi?Biliyorum güven sorunlarım var ama bunları ben istemedim sadece insanlar yüzünden böyle oldu onlar beni buna zorladılar onlar yüzünden kime güveneceğimi veya güvenemeyeceğimi şaşırdım.

Kafamı omzuna bastırıp ağlamaya başladım çünkü kaybedecek neyim vardı bende ağlamaya başladım o ise başımı okşayıp alnımdan öpüyordu ve bana;

Yg:Herşey geçicek bal bebeğim 

dedi.. Ağlamaktan yorulmuştum bu yüzden uykum gelmişti ama onuda git evimden der gibi de kovmak istemiyordum onu evimde ağırlamak değildi amacım ama yinede yanımda olsun istiyordum ama biz neydik sevgili? hayır flört? hayır biz sadece arkadaştık ya da öylemiydik? 

Onun omzundan kalkıp ayağa kalktım bana sorgulayıcı bir şekilde baktı ama yine de yüzündeki o gülüş hiç kaybolmadı.Elimi uzattım elimi tuttu ayağa kaldırdım ayağa kalktı

Yg:Hmm bu bal bebeğin amacını öğrenebilir miyim hm?

Jm:Tek uyumaktan korkuyorum bu yüzden benimle yatar mısın?

Yg:Seve seve güzel bebek.

Güzel bebek..

Oda'ya gitmek için yürürken biranda ayaklarım  yerden kesildi ve korkup arkama baktım 

Jm:Ödümü kopardın

Yg:Özür dilerim yorulmanı istemedim odanız nerde güzel bebek?

Ona odamın yolunu gösterdim ve odama gittik.Üstündekilerinin rahat olmadığını düşündüğüm için ona abimin kıyafetlerinden verdim o ne giyse yakışıyordu..Ah ne diyorum ben biz sadece arkadaşız ya da öylemiydik?



Woaaa bir günde 3 bölüm sözde smut gircek demiştim ama bu duygusallı bişi oldu beni s*kmeseler iyidir yazarınız bölüm atamazsa hepsi Ada'nın suçudur.

Instagram:Chimmy_seviyor_yoongiyi yazmak isterseniz <2

Friends Love //YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin