8 Temmuz 2023
Yoongi'den
Onun evine hangi kafa ile gittiğimi bilmiyordum ama o çok güzeldi onu üzmemek için herşeyi yapabilirim ama onu zaten herkes üzmüş ve kırmış onu üzenleri üzmek istiyorum ama en çok da altımda...Ah ne diyorum ben tüm gece ona bakarak hayaller kurdum ama biz neydik sevgili? hayır flört? hayır arkadaşmıydık ya da öylemiydik? ne olursak olalım ona sahip olacağım.Bana onunla uyumak isteyip istemediğimi sordu seve seve kabul ettim ama bilmiyordu ki bu gece altımda olacağını.Odaya girdiğimizde bana abisinin kıyafetlerinden verdi bana hayran olmuş gibi bakıyordu.
Jm:Woaa çok yakıştı sana
Yg:Hmm evet çok yakıştı ama bu kıyafetleri çıkarıcak birisine ihtiyacım var.
Jm:Hmm öyle mi diyorsun?
Yg:Hmhm öyle diyorum
Bunu dediğimde onun üzerine yürüdüm o ise geri geri yürümeye başladı sırtı duvarla buluşunca ona yaklaştım neredeyse nefes alış verişini hissedene kadar yakındık.Şaşırmış gözlerle bana bakıyordu.Dudağını hafif ısırdı ve dudaklarından şu sözler çıktı.
Jm:Amacın ne?
Yg:Hmm bilmem neymiş amacım?
Jm:Amacın benimle oynamaksa dikkat et ben seninle oynamayayım
Yg:Hmm sen oyuncak değilsin değil mi bu sebeple seninle oynayamam değil mi güzelim?
Jimin'den
Onu buraya uyumak için çağırmıştım ama bana başka bir teklifle gelmişti ve bu teklifi geri çeviremeyecek kadar aptal olamazdım değil mi?
18+(istemeyen varsa geçsin)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Biranda onu kendime çekip dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdum.O ise benim dudaklarımı sömürecekmiş gibi öpüyor,ısırıyor ve emiyordu.Beni bir anda kucağına alıp duvara daha çok yasladı sanki kıtlıktan çıkmışız gibi öpüşüyorduk. Biranda dudaklarını dudaklarımdan çekip beni kucağından indirmeden yatağa oturdu.Üstümdeki tişörtü çıkartırken bende onun tişörtünü çıkartıyordum.Biranda başını boynuma gömdü ve boynumu emmeye,ısırmaya ve öpmeye başladı bende kollarımı omuzlarına sararak düşmemek için destek oluşturdum oda elleri ile belimi sardı.Biranda elleri kalçama gitti ve kalçalarımı sıktı ağzımdan küçük bir inleme çıktı .O boynumla işini bitirince kafanısını boynumdan kaldırıp bana baktı ve tekrar dudaklarını dudaklarımla buluşturdu çocuk kıtlıktan çıkmış gibiydi bütün açlığını ben ve dudaklarımdan çıkarıyordu. Ben de az değildim tabi ki dudaklarımla işi bitince ne yaptığımızın farkına vardım ve hemen kalkmaya çalıştım ama o ellerini belimden uzaklaştırmak yerine daha çok beni kendine çekti.Onu itmeye çalıştım ama o boşta olan eli ile ellerimi tuttu ve beni altına aldı.
Yg:Eğer istemiyorsan söyle dururum
dedi ve üstümden kalkmaya çalışırken onu kolundan tuttum bana anlamaz gözlerle baktı ve gülümsedi.
Jm:Bir şeylerin yarım kalmasını sevmiyorum bu yüzden devam edebilir miyiz?
Yg:Tabi ki devam edebiliriz.