23.Yıldızların altında

52 3 1
                                    

Jimin
Bugün ikimizde çok yoğunduk benim dans provalarım Yoon'un ise şirket ile ilgilenmesi derken bir hafta boyunca birbirimizden ayrı kalmıştık.
Ben sabahları evden erken çıkıp geç geliyordum Yoon ise günün tamamını şirkette geçiriyordu .

"Alo buyrun hocam"

"Jimin şuan neredesin?"

"Aşağıdayim"

"Yukarıya gelebilir misin?"

"Ama dersim var"

"Senin için izin aldım merak etme sadece gel"

"Peki"

Telefonumu ve çantamı alıp Dans hocamın yanına gittim.Gittiğimde elinde bir buket vardı şaşırmıştım çünkü sevgilim olduğunu biliyordular

"Buyrun hocam"

"Al bakalım"

"Bu nedir hocam kimden geldi?"

"Üstünde yazıyor küçük civciv"

Buketi elime alıp üzerindeki nota baktım üzerinde

"Merhabalar güzeller güzeli bebeğim bu aralar pek zaman geçiremedik bu yüzden seni akşam yemeğine davet ediyorum saat 20'00 da hazır ol seni seviyorum-Sevgilin"

"Bu hafta çok yoruldun küçük civciv sana birkaç gün izin vereceğim ama sonra aynı tempoda devam ve şu direk dansını geliştir "

"Gerçekten mi!! Çok teşekkür ederim hocam çıkabilir miyim peki?"

"Çık bakalım"

Hızlıca eşyalarımı topladım ve eve doğru yürümeye başladım çok heyecanlıydı. Eve vardığımda elimi cebime atıp anahtarımı çıkardım ve kapının deliğine sokup iki kere çevirip kapıyı açtım, eve girdikten sonra kapıyı kapattım ve hızlıca odama koştum.

"Bu mu olsa bu mu? "

Elime geçen ilk elbiseyi üzerime geçirdim ve aynadan kendime baktım çok güzel olmuştu. Sıra gelmişti saça.
.......
Hazırlandıktan sonra Yoon'u aradım

"Alo güzelim"

"Bebeğim nerdesin? "

"Kapının önündeyim hazırsan gel"

"Tamam geliyorum"

Telefonu kapattım ve telefonu çantama koyup aşağıya indim kapıyı açtim ve evden çıktım.
Yoon ile lüks bir restauranta geldik.
Yemeği sipariş ettik ve yemeği beklerken sohbet ettik

"Jimin.."

"Hm"

"Seni çok özledim"

"Bende seni çok özledim"

"Jimin"

"Efendim"

"Bizi çok özledim.. Eski bizi çok özledim hergün beraber olan bizi bir saniye ayrı kalınca ayrı kalan bizi özledim... Bizi özledim "

Gözlerim dolmuştu.. İşlerimiz bize engel olmuştu ama biz işlere engel olamamıştık neden böyle olmuştuk? Harbiden nolmuştu bize ? Sanırım biraz kafa dinlemeye ihtiyacımız vardı..

"Bebeğim sakın ağlama"

"Yoon.. Bende bizi özledim eski bizi özledim.. Ama özlemekle kalıyoruz neden?

" Jimin"

"Evet? "

Yoon ayağa kalktı ve elini uzattı bende ayağa kalktım.
Yoon diz çöktü..
Yoongi diz çöktü.
Yoksa...

Friends Love //YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin