24.Bebek bakıcısı

49 3 12
                                    

Jimin'den
Evde uzanmış telefonumla ilgilenirken kapı çaldı, Yoon'un işte olduğunu hatırlayıp aşağıya inip kapıyı açtım. Karşımda orta yaşlarda bir kadın yanında bir bebek ile iki çocuk vardı bunlar bizim yan komşularımızdı.

"Jimin benim biryere gitmem gerekte çocuklara bakabilir misin? "

"A-Bakarım tabiki gelsinler, "

Kahretsin ben hiç çocuk bakmadım ki!

"Ohh çok teşekkür ederim Jimin, bak şimdi eğer bir şey olursa al anahtar bizim eve geçin ama mümkün oldukça evde durun"

"Pekala, onlara iyi bakacağım"

"Teşekkür ederim Jimin gelince ararım"

"Tamam görüşürüz"

Kapıyı kapattım ve kucağımda uyuyakalan minik bebeği misafir odasındaki çocuk beşiğine yatırdım.
Kapıyı sessizce kapattım ve Belly ve Elvis'e baktım ikiz olmalarına rağmen ikiside çok uyumsuzlardı ama bayağı saygılı çocuklardı.

"Jimin abii"

"Çocuklar şimdi bakın kardeşiniz içeride uyuyor ya, gürültü yapmadan oyun oynayın tamam mı? "

"Timam Jimin abi"

Sesimi kısarak konuşmaya devam ettim

"Hmm şimdi ne yapmak istiyorsunuz?"

"Jimin abi boyama kağıdı varmı? "

"Hmm evde olucaktı gelin bakalım"

İkizlerin önünden yürüyerek odaya girdim ve çekmecelerin kollarından tutup boyama kitabı aradım.

"Elvis bak titriyor"

//HAJSJQKXLWKFLWFIŞEGLDLCLWL

Belly'e baktım ve utandım çünkü elindeki çokta imanlı şeyler değildi..

" Belly abicim onu yerine koyar mısın? "

"Peki Jimin abi"

Çekmeceden boya kalemi ve kağıt çıkardıktan sonra ikizlere verdim ve odadan çıkardım. Bağırmamalıydım bağırmamalıydım kendimi tutmalıydım..Nefes alıp verip mutfağa gittim.

"Çocuklar birşey istiyor musunuz süt? çikolata felan. "

"Jimin abii "

"Efendim canım"

"Ben.. ahh niye koluma vuruyorsun Belly? "

Çocukların yanına gittim ve kollarımı göğsümde bağlayarak baktım

"Noldu bakalım"

"Şey çilekli süt varmı evde? "

"Olmaz olur mu canım var, peki sen Belly ne istersin kuşum? "

"Ben çikolatalı istiyorum"

"Hemen getiriyorum "

Mutfağa gidip alt raftan iki süt aldım ve pipetlerini takıp çocukların olduğu masaya gittim.

Friends Love //YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin