-5 ay sonra-
Pembistaetae - Jeongukiex
Pembistaetae:
Ses kayıdı: "Doğuruyorum lan! Nerdesin sen!? Aç şu telefonuuu!"
Jeongukiex:
Güzelim şimdi müsait değilim sesi dinleyemedim ama bir yarım saate dönücem aramalarına 💋
Pembistaetae:
Ses kayıdı: "Seni gebertirim Jungkoooook! Ağzını yırtarım senin! Çabuk eve geğğl!".
(Pembistaetae'den gelen 20 cevapsız arama)
Jeongukiex:
Oha
Yazıyor...
Yirmi defa ne bebeğim az dur ya
Çiçek getirtiyorum, sana kamyonla kolay mı be|Neyse hadi arıyorum kızma bebeğim benim 😘
-Jeongukiex kişisinden gelen sesli arama-
Yanıtla/Reddet"Efendim bebeğim?"
"Çocuk geliyoğ lan! Eve gel çabuuğk!"
-Arama sonlandırıldı-
***
"Benimle gel! Doğuma benimle gir!". Taehyung, Jungkook'un elini sıkı sıkıya tutmuş, doğumhanenin girişinde çığlık çığlığa bağırıyordu. Jungkook geç geldiği için ona öyle sinirliydi ki, bir yandan da acı çekiyor olması daha da kötüydü. Şu an tek derdi alfasının da onunla beraber doğuma girmesiydi fakat Jungkook korkuyordu. Yapamam demek istedi fakat Taehyung'unun bu denli korkutucu bakışlara ev sahipliği yaptığını görünce kabul etmekten başka çaresi kalmamıştı.
Jungkook eşini onayladığı an Jungkook'u da apar topar içeri alıp gerekli kıyafetleri vermişlerdi. Doğum gerçek anlamda başladığında ise Taehyung çok geçmeden narkozun etkisiyle bayılmıştı. Bayılmadan önce de kocasını sıkı sıkıya tembihlemiş ve o bayılsa bile kendisini yalnız bırakmamasını söylemişti. Ancak Jungkook, bebeğinin karnının kesildiğini gördüğü an "Pat" sesiyle beraber sümük gibi yere yapışmıştı.
***
Taehyung
Gözlerimi araladığımda hastane odasında olduğumu fark etmiştim. Başımda annem, babam, abim, bebeğim Rowoon ve Jungkook'un anneleri vardı. "Güzelim Taehyung'um nasılsın annem?". Annem uyandığımı fark ettiği an yanıma koşturup, saçlarımı öpmüştü. Fakat şu an merak ettiğim tek şey Jungkook'un ve bebeğimin nerede olduklarıydı.
"Jungkook ve bebeğim nerde?". Kuru dudaklarımı aralayıp mırıldandığımda Jungkook'un anneleri aynı anda işaret parmağı ile yan tarafımı göstermişlerdi. Başımı çevirdiğimde ise Jungkook'un yanımda duran yatakta baygın şekilde yattığını görmüştüm. Yataklarımızın hemen ortasında ise bebeğimin yattığı minik yatak vardı. "Seni öyle baygın halde görünce dayanamamış sanırım.". Babam mırıldandığında maalesef o an gözüm minik alfamdan başkasını görmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Influencer | Taekook ★
FanfictionTaehyung yüzünü göstermeden ınfluencerlık yapan bir sosyal medya fenomeniydi. Ancak Taehyung sadece yüzünü değil herkesden bir oğlu olduğu gerçeğini de saklıyordu. Ta ki flörtü Jungkook'a hem yüzünü hem de oğlunu gösterene dek. #textdüz #omegaverse ...