Bu hikaye gerilim ve orta derecede kan içermektedir rahatsız olucak birisi varsa lütfen okumasın
Dipnot: yukarıdaki duyuru bu bölüme ait değildir. Hikâye geneli için geçerlidir.
Alex
Siyah kapşonlu Sweat mi kapşonunu takmış yolda yağmurun altında yürürken ayakkabılarımı yukarıdan inceliyorum. Marketin önüne çoktan vardığının farkında değildim. Markete vardım bir cips bir de 1,5 litrelik kola alıp kasaya gittim.
"Hoşgeldiniz efendim." Samimiyetle ona karşılık verdim.
"Hoşbuldum bayım"
"Bir tek bunlar mı?"
"Evet bayım."
"peki ^dit...dit...^ toplamda 50 dolar tuttu." Yuh amk 2.01 şey aldım neden bu kadar fazla tuttu? Adama parayı ödedim ve çıkarken;
"İyi akşamlar efendim." Dedim.
"sana da evlat." Dedi. Marketten çıkınca gelirken de yaptığım gibi yere bakıp yürürken ayakkabılarını incelemeye devam etmeye koyuldum. Ayakkabılarını incelerken birden kafam bir şeye çarptı. Sesli bir şekilde ister istemez küfür ettim.
"Ah sikeyim. Direk senin ben ananı sikeyim." Çarpım bir şey direkti. söylenerek eve giderken kafam zonklluyordu.
Evin önüne geldim ve kapıyı açtım. Evde tek başıma yaşıyordum.annem kanserden öldüğü için babamda buna dayanamayarak oda ben daha çok küçük yaştayken vefat etti. Ben ise bir çocuk yurdunda büyüdüm. Şu an 20 yaşındayım ve kendi evim var. 20 yaşında olmana rağmen bir iş sahibi değildim. Ama kimsenin bilmediği açıkçası yanlış bildiği karanlık bir sırrım vardı. Yanlışlıkla bir oğlanı çatıdan iterek öldürmüştüm, ve sorguya çekildiğimde ise polislere kendisinin atladığını söylemiştim, uzun uğraşlar sonucu polislere inandırmıştım kendimi. Bu olay yaklaşık üç sene önce yaşandığı için fazla geçmişe takılmıyordum. Şu an üniversite 2. sınıfım ve doktorluk okuyorum.
Küçük bir tepsi aldım ve yemek masasının üzerine koydum. Büyükçe bir tabak ve büyük bir bardak aldım. Tabağa cipsi doldurup tepsiye aldıktan sonra bardağa kola koydum ve onu da tepsiye aldım. Lambaları kapatıp Tv'nin karşısına geçtim ve Netflix'ten "La Casa De Papel" isimli bir dizi açıp izlemeye başladım.
Birinci bölümü bitirdim ve dizi hoşuma gittiği için 2. bölümü de açtım. saate baktım ve aşırı geç olduğunu fark ettiğim an 2. bölüme daha başlamadan kapattım. sonuçta yarın okul vardı ve geç kalmak istemiyorum. Sabah zorda olsa gözlerimi alarm sesi ile açtım. Kalkıp üstüme bir şeyler geçirdim ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra ise mutfağa indim kendime bir şeyler hazırlayıp yedim. Yuh amk geç kalmışım. Kalkıp ayakkabılarımı giydim ve kapıyı kapatmadan çantamı aldım kapıyı öyle kapatıp çıktım.
Okula geldim ve sınıfa geçtim. Her zamanki gibi bizim salaklar andırıyordu. Sıramı geçip oturdum ve 2-3 dakika sonra hoca içeri bir kız ile girdi.
"evet çocuklar sınıfımızda yeni öğrenci geldi buraları yeni taşındıkları için bu okula gelmiş lütfen ona karşı nazik ve saygılı olalım. Evet kızmadın nedir?"
"Ciel hocam."
"Evet ciel yerine geçebilirsin."
"Tabii hocam."
Kız önündeki sırayı boş gördüğü için oraya oturdu. Siyah parlak saçlarını arkaya atıp çantasından kalem ve defter çıkarttı. Bir anda arkasına bakınca gözgöze geldik.gözleri parlak etkileyici ve güzeldi.
Sanırım aşık oldum.
Evet arkadaşlar bölüm sonu umarım
kitabı beğenmişsinizdir
umarımkeyifle okumuşsunuzdur.
Yazım yanlışları varsa sorryy. Öptümm bayss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay: Melek kalpli katil
General Fiction[geçmişinde 5 kez katil olan bir çocuğun, ve bir kızı görünce kızın onun sırrını öğrendiğini öğrenmiştir ve bu kıza aşıktır. Kendini kızdan soğuttuktan sonra kendisine çıkma teklif eden erkeğin sorusuna önceki hatalarını düzeltmeye çalışırsa onunla...