Beşinci Dilek

80 13 8
                                    

"Profesör Snape seni çağırıyor."

Kazu başını kaldırıp karşısındaki kıza baktı. Sınıfta bir tek ikisi kalmıştı.

Kız bir şey demeyip çekip gittikten sonra Kazu tek kaldığı sınıftan çıktı ve Snape in ofisine doğru ilerledi.

İçeriye girdiğinde Snape ayaktaydı. Sırıtıyordu.

"Dilek dileyenin kim olduğunu mu soracaksın yine?" Dedi Kazu soğuk bir sesle.

"Hayır. Onu bizzat bulduğumu söyleyecektim."

"Yalan söylüyorsun." Dedi Kazu. İçinde şüphe vardı. Bulmuş olabilir miydi? "Sana söylemem için yalan söylüyorsun."

"Hayır onu gerçekten buldum. Onu dileği için uyarman gerekti Kazu. Bu kadar saf bir çocuğa söylemen gerektiğini bilmen gerekti."

"Kim peki? Nereden biliyorsun onu uyarmadığımı?" Dedi Kazu ardından kollarını göğsünde birleştirdi.

"Draco Malfoy." Dedi Snape sırıtmaya devam ederek. "Açığa çıkarmak ne kadar keyifliydi bilemezsin."

Kazu başından aşağıya kaynar sular döküldüğünü hissetti. Yine de kendinden ödün vermedi. "Yalan söylüyorsun. Sadece onun yanında olduğum için dileklerini gerçekleştirdiğim kişinin o olduğunu düşünüyorsun."

Snape cıkladı. "Ölüm yiyen işaretini silmek için çok erken değil miydi sence de?"

Kazu Snape in eline berbat bir koz vermişti. İstediği gibi Dracoyu kandırıp kendi lehine dileklerini diletebilirdi.

"Nasıl? Nasıl öğrendin!"

Snape sesli bir şekilde güldü. "Gömleğinin kollarını ilikliyordu. İşaret olması gereken yerde değildi. Daha sonra ise olmadığını fark ettim. O çocuğa ölüm yiyen işareti verilirken oradaydım Kazu."

Kazu yutkundu. Merlin aşkına Draco nasıl bu kadar dikkatsiz olabilir? Diye geçirdi içinden.
...

"Neden bu kadar dikkatsiz davrandın!" Diye bağırdı Kazu Draconun suratına. "Ne kadar ciddi bir şey olduğunun farkında değilsin!"

"Ne? Neden bağırıyorsun Kazu anlamıyorum?" Draco şaşkın bir şekilde Kazuya bakıyordu.

Draco yatağına uzanmış öylece tavana bakarken kapısı hızla çalınmıştı. Kazu gelmişti ve ona anlamadığı bir şekilde bağırıyordu.

"Draco o kadar dikkatsizsin ki karanlık taraftaki birisi senin kolundaki işaretin kaybolduğunu fark etmiş." Dedi Kazu telaşla.

"Merlin? Nasıl?"

"Kollarını sıvadığında fark etmiş." Dedi Kazu.

"Bir dakika? Kim fark etmiş?"

Draconun aklına babası ya da Voldemort gelmiyordu onlar fark etseydi haberi Kazudan değil, babasından ya da Voldemort dan daha kötü bir şekilde öğreneceğini biliyordu.

Her ne kadar babasına layık biri olmayı dilese de bir olay yüzünden babasıyla arası bozulabilirdi.

"Snape." Dedi Kazu.

Draco yutkundu. "Bunu sana neden söyledi?"

Kazu derin bir nefes verdi. "Daha önce sana burada okuyan biri yüzünden dileklerin tamamen bozulduğunu ve dilek dileyenlerin gölgesinin Voldemort un olacağını söylemiştim. Bunu isteyen oydu. Şimdi de senin dileklerini istiyor."

Draco hızla burun kemerini sıktı.

"Sana zorla dilek diletmesine izin verme."

"Ona hiç dilek hakkımın kalmadığını söylesem?" Dedi Draco.

In The Book ✿ Draco Malfoy & Opaline SkyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin