(Levi=18 ve üniye geçti artık, Ferhin=17 lise son)
Gülmek, öfke, kibir, nefret, aşk, hayran olmak, neden?, senin suçun, biraz daha gülümse, bakma, rıza, arzu, istemiyorum, güzel olan nedir?, boğuluyorum-
"Kafanı kaldır Ferhin! Dersimiz uyuma dersi değil." Kimya öğretmenimin -psikolojik sorunları olduğuna eminim- kafamı koyduğum masama cetvelle vurması ile içimden küfür ederek ama yüzümde düz bir ifadeyle başımı kaldırdım ve sevimsiz yüzüne baktım.
Çirkin insanları sevmiyorum. Göz zevkimi bozuyorlar.
"Üzgünüm efendim."
Keşke kafasını sırama vura vura patlatabilseydim...
Neyse nerede kalmıştım? Evet, evet. Düşünmek. Düşünmek nedir? Neden düşünüyorum? Başkaları da düşünür mü? Güneşli günleri severim.
"Bizim için soruyu cevaplar mısın Ferhin?"
"Evet, yapabilirim."
Soru çözmekten ve okuldan nefret ediyorum ama yüksek not alıp bununla pohpohlanmayı daha çok seviyorum.
En azından denklemleri çözmek, sudoku çözmek gibi. Sıkıcı olsaydı hiç dayanamazdım sanırım.
Hadi şu lanet soruyu da çözelim ve aptal sınıf arkadaşlarımı bana imrendirelim.
•°•★
"Bir ara bana ders vermelisin." Yapma şunu Eren... Abimin çok gözüne batıyorsun... "Olur. Bir ara kütüphaneye geçelim, sana anlatırım."
"Hayır anlatamaz çünkü benimle işi var." Levi'ın nereden fırladığını anlayamadım ama hemen beni Eren'den uzaklaştırıp başka bir yöne doğru yürütmeye başladı.
"Konuşmaman konusunda ısrarcı olduğumu hatırlıyorum Ferhin."
"O yanıma geliyor ne yapabilirim? 'Defol git' diyemem ya." Benim suçum değil ne de olsa. "Kıskanmaya gerek yok abiciğim." Kimsenin fark etmeyeceğine emin olduktan sonra hızlıca yanağına öpücük bırakıp çekildim. "Oi!..." Çok çabuk kızarıyorsun abiciğim.
•°•★
"İki çocuk babası A*** K*** 'nin cesedi aramalar sonucunda bulundu. Cesedin üzerinden katile dair henüz iz bulunamadı. Emniyet ekipleri araştırmaya devam ediyor." Adamın eşi konuşacakken kanalı değiştirdim. Pek ilgimi çekmemişti. Belki bu gece abimle bir şeyler izleriz.
"Hâlâ ayaktasın?" Levi banyodan yeni çıkmış ve havlusuyla saçlarını kurutuyordu. Havalar sıcaklaşmaya başlayınca sadece şortla uyumaya başlamıştı. Benim için iyi bir durum.
"Uyuyasım yok. Film izleyelim mi? Hannibal veya şu yeni çıkan Jeffrey Dahmer olabilir."
"Fark etmez sen seç."
"Tamam!"
Çoğu insan bu tarz dizileri "aman tanrım insanlar ne kadar vahşi," diyerek ve tiksintiyle izliyor olabilir ama Levi ile ben izlerken "orada şunu yapmasaydı yakalanmazdı," diye katilin hatalarını düzelterek izliyoruz.
Laptopu alıp hemen yatağa oturup sırtımı yatak başına dayadım. Levi da yanımda yerini aldı. Belki de film izlemek yerine sevişmeliyiz- dur. Kendine gel Ferhin. Film izleyeceğiz.
"Şunu seçtim. Açıyorum." Ben filmi açmaya odaklanmışken boyun girintime birden gömülüp öpücük bıraktı. "Levi! Uslu dur."
"Bir öpücük sadece." Pişkin pişkin gülümsüyordu. "Ben o öpücükleri çok iyi biliyorum da neyse..."