„Opowiedz coś o sobie, bachorze" (konwersacja Levi'a z Eren'em)

48 10 2
                                    

Eren Jaeger
To dobrze<3

Co? Serduszko? Czy on jest niepoważny?

JA
Bachorze, co ty odpierdalasz

I już nie odpisał. Nazajutrz nic ciekawego się nie działo. O 4 nad ranem wróciliśmy z Erwin'em do apartamentu i poszliśmy spać. Obudziłem się o 12. Pierwszy raz tak długo spałem. Cud. Rozciągnąłem się, wstałem i poszedłem do łazienki się ogarnąć. Szybki prysznic i poranna rutyna. Wróciłem do pokoju i sprawdziłem telefon.

3 nowe powiadomienia


Sprawdziłem i zobaczyłem, że to był Jaeger.

Eren Jaeger
Cześć, przepraszam za tamte wiadomości i dziękuję, że nie zadzwoniłeś po ojca.

JA
Nie ma sprawy, bachorze. Już jesteś w domu?

Eren Jaeger
Tak, już od 2, a co?

JA
Tak pytam. Zastanawiałem się czy dotrzesz do domu cały. Sądzę, że tak.

Eren Jaeger
Wróciłem cały i zdrowy :) A tak przy okazji, dlaczego pan wtedy ze mną pisał?

JA
Oi, bachorze, nie musisz mi mówić "Pan", czuję się wtedy stary. A dlaczego napisałem? Zainteresowała mnie twoja relacja.

Eren Jaeger
Uh? Jaka relacja?

Eren Jaeger
O nie! Historia nagrała mnie z ukrycia i wstawiła jak całuje się z Floch'iem czy jakoś tak. Ja pierdolę. Jestem skończony.

JA
Nie przesadzaj, pewnie i tak wszyscy o tym zapomną niedługo. A kto to ten Floch? I Historia?

Eren Jaeger
Historia jest moją znajomą, a Floch'a poznałem na imprezie.

Połączyło nas zdjęcie.... Ereri/Riren Modern AUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz