Galeria

45 6 10
                                    

LEVI.POV

Eren Jaeger
Levi, chciałbym porozmawiać z tobą o czymś

JA
O czym?

Eren Jaeger
Chciałbyś porozmawiać z tobą w cztery oczy. Możemy się spotkać niedługo?

JA
Dzisiaj?

Eren Jaeger
Nie, jutro. Jutro o 15 pod galerią, dobrze? Chciałbym też ci coś pokazać.

JA
No okej, do zobaczenia bachorze

Eren Jaeger
Do zobaczenia

O czym on chce ze mną porozmawiać? Mam nadzieję, że to nic poważnego. Wróciłem do czytania kryminału z dziwnymi myślami. Nie mogłem się skupić na książce. Wstałem i poszedłem do kuchni nalać sobie szklanki wody. Napiłem się i postanowiłem, że wyciągnę Hange i Erwin'a na spacer.

Pan Pedant<3
Chcecie iść ze mną na spacer? Muszę się przewietrzyć.

Seksiak
Pewnie, gdzie i o której?

Psycholożka
Oczywiście, że pójdę!! Ja bym nie poszła? Pffff.

Pan Pedant<3
Kto, jak kto, ale ty to zawsze do wszystkiego chętna. Za 20 minut w parku obok galerii?

Seksiak
Pasi

Psycholożka
Mi też! Do zobaczenia chłopcy!

Odłożyłem telefon i poszedłem się ubrać. Założyłem buty i mój beżowy płaszcz i wyszedłem. W tym czasie napisał do mnie Markus. Pisaliśmy ze sobą, ale nic do niego nie czuję.

Markus
Widziałeś nową lodziarnię? Może się do niej przejdziemy niedługo;)

JA
Można

Odpisałem mu jednym wyrazem. Zjechałem windą i wyszedłem z apartamentowca. Włożyłem ręce w kieszeń i ruszyłem w stronę umówionego miejsca. Z buta miałem około 10 minut drogi, więc powinienem zdążyć. Dużo ludzi było właśnie na spacerach. Większość do były pary, które szły za rękę lub się miziały. Olewałem to. Przyspieszyłem kroku i już po 3 minutach byłem na miejscu. W pobliżu była ławka i postanowiłem na nią usiąść i na nich poczekać. Usiadłem i już w oddali zauważyłem blondyna, miał czarną jeansową kurtkę i czarne jeansy. Gdy już był dosłownie obok ławki, to się z nim przywitałem.

Połączyło nas zdjęcie.... Ereri/Riren Modern AUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz