Hayatım tam olarak neydi?..Kaçmak mıydı? Herşeyden, herkesten. Kimdim ben?..Bu dünya için neyi gerektiriyordum?.. Neden ben diye düşünmem gereken yerde neden o,onlar?..Tamamen bir oyunun içinde puzzler'ı bulmam mı gerekiyordu..
Elim ile güneşi engelledim. Beni kurtaran kişiye baktım..'Sonunda.. buldum seni' derken neyi kast ediyordu? Kimsin sen?..
Yeonji:Beni? Beni mi buldun?
X:Hatırlamıyorsun. Fazla zamanım yok Yeonji. Sen benim kurtarıcımsın. Benim-
Birden ortadan kayboldu. Neydi şimdi bu? Başımdan sert bir darbe mi almıştım? Yoksa bu bir halüsinasyon muydu?
Sadece yerde serili bir şekilde duruyordum. Gökyüzü.. çok güzeldi. Neden sanki herşey bir yaşanmışlık gibi geliyordu? Ya da ben mi öyle hissediyordum?..
Gördüğüm o kâbus, sanki bana birşey anımsatıyor gibiydi, ama neden hatırlamıyorum?...Ha-Yoon, neden bu isim bana birşeyi hatırlayor gibiydi?..Halüsinasyon, az önce ki bir halüsinasyon muydu?.. Karartılar, neden bir binadan düşüyordum?..
Yağmur damlacıkları yavaş yavaş yüzüme düşüyordu. Hızlanıyordu..Gitmeliydim. Ayağı kalktım. Yürümeye başladım. Etrafıma baktım. Herkes yağmurdan kaçıyordu. Ben ise yağmura teslim oluyor gibiydim..
°°°°°°°
Eonni Erişte'nin önüne geldim. Dükkan kapalıydı. Bugün müşteri almıyorlar sanırım. İçeri baktım. Kimse yoktu. Anlaşılan bekleyecektim. Dükkanın önünde oturup beklemeye başladım.Düşünmeye başlamıştım. Acaba beni merak ettiler mi? Aradılar mı?
Beklemekti tek yapabileceğim. Bacaklarımı iyice kendime çektim. Kollarım ile destekleyip yağmur damlalarını izlemeye başladım. Yere düşerken oluşturdukları o hoş görüntü..muazzamdı..
X:Ne düşünüyorsun?
Sağıma baktım. Evet,yine o gelmişti.
Yeonji:Hiç,hiç birşey.
X:Seni bekliyorum Yeonji..
Yeonji:Neden?
X:Çünkü-
Yine gitmişti. Hep yarım kalıyordu..Hava iyice soğumaya başlamıştı. Üstüm başım hep kirlenmişti. Avcılar neredeydi?
Kafamı kaldırıp etrafa baktım. Koşan bir kız vardı..Korkmuşa benziyordu..Birinden mi kaçıyordu?
Ayağı kalktım. Kızı izledim..Kız beni görüp yanıma koştu.
X:Merhaba. Ben Ha-Yoon. Lütfen bana yardım edin. Biri beni takip ediyor!
Ha-Yoon mu? Hyun'un sevgilisi mi? Ama o ölmüştü?
Yeonji:Ha-Yoon mu?..Kim seni takip ediyor?
Ha-Yoon:Bilmiyorum. İlk başlarda ne olduğunu anlamadım. Birden beni kovalamaya başladı.
Yeonji:Arkama geç.
Ha-Yoon arkama geçti. Beklemeye başladık. Kim kovalıyor olabilir?
Ha-Yoon:İşte orda!
Gösterdiği yere baktım. Garip davranıyordu. Acaba kötü ruh olabilir miydi?
Ha-Yoon:Kendisine sürekli kötü ruh'un diyip duruyordu.
Evet. Kötü ruhmuş. Yavaş yavaş buraya gelmeye başladı. Aramızda 15 adım vardı.
K.r(Kötü Ruh):Kızı bana ver.