Öncelikle.. Sorduğum soruda oy çokluğu 'Wong' olduğu için Fic'de ki ship belirlendi..Yeonji ve Wong olacak..Hyun diyenler üzülmeyin lütfen.. Sizlere de teşekkür ederim tekrardan..O hâlde devam edelim:))
°°°°°°°°°°°°°°°
Yanlış birşey yapıyordum..Ona karşı bu kadar korkak olmamalıydım.. Sevdiğim adamı resmen ona karşı ele veriyordum..Ben bu değildim..Yeonji:Geri dönmeliyim Hyun.
Hyun:Emin misin?
Yeonji:Benimle gel ama önce birşey denemem lazım.
Hyun'un elini tutup kalbine koydum, daha sonra bende elimi bastırdım.. Evet, gerçekten içindeki ruh yoktu.
Yeonji:Emin olmam gerekti.
Hyun:Sorun değil. Geri dönelim.
Geriye döndük. Aklımda bir çok soru vardı.
Hyun:Yoon ölmemiş meğer..Acaba yeniden olma şansımız olabilir mi?
Yeonji:Ha-Yoon şuan Wong'da birşeyler hissediyor olabilir. Ama tam bilemem. Olma şansınız yüksek ve alçak.
Hyun:Pekâlâ..Aklında bir plan var mı?
Yeonji:Evet. Gerçekleri öğrenmenin tek yolu Wong'u kıskandırmak. Aynı şekilde Ha-Yoon'u da öyle.
Hyun:Bu durumda o zaman ikimiz devreye giriyoruz.
Yeonji:Evet..Ama benim biri ile konuşmam gerekiyor. Eonni Erişte'ye sonra gidelim.
Telefonumdan Yejun'u aradım..
Yejun:Efendim Yeonji?
Yeonji:Abi seninle konuşabilir miyiz?
Yejun:Nerde? Buluşalım o zaman.
Yeonji:Sen nerdesin?
Yejun:Evdeyim. Buraya gelebilir misin?
Yeonji:Olur. Konumu atarsın.
Telefonu kapattım.. Abim olması şoku hâlâ vardı tabii ki..Ama sonuçta abim. Ama yine adıyla mı yoksa Abi mi diye seslenme konusunda kafam karıştı..
Hyun:Abin?
Yeonji:Abim varmış. Bende bunu öğrendim..Neyse konum atacak. Gidelim.
Abim konumu attı. Bizde gitmeye başladık.
°°°°°°°°°°°°°°°°
Konumun olduğu kısma geldik. Bu evi sanki hatırlıyor gibiyim..Ama nasıl?Kapının ziline bastık. Abim kapıyı açtı.
Yejun:Hoşgeldiniz..Bu kim Yeonji?
Yeonji:Bu Hyun. Bir arkadaşım, sorun olmaz değil mi?
Yejun:Hayır sorun olmaz geçin.
İçeri geçtik. Bu ev fazlasıyla tanıdık geliyordu..
Odaların biri dikkatimi çekti. Odaya girdim. Oda toplu ve sade hoştu..Odayı gezinmeye başladım. Bir çerçeve dikkatimi çekti. Elime aldım. Bu fotoğrafta ben ve abim vardı. İkimiz yan yana? Ben neden bunu hatırlamıyorum?
Başım fazla ağırmaya başladı.. Neden garip bir his vardı içimde?...
Çerçeveyi bırakıp içeri geri geçtim. Koltuğa oturdum.