5.Bölüm(Tekrar Olamaz)

109 13 11
                                    

Hepimiz çok güzel bir şekilde eğlenmiştik. Minjun heryeri çok beğenmişti. Wong ise sürekli kıskançlık yapıyordu. Minjun yanıma yaklaştığı an beni onun yanından çekiyordu.

Wong:Siz gidin. Benim bir işim var. Sorun olmaz değil mi?

Haeyi:Nereye gidiceksin?

Wong:Boşver. Size iyi eğlenceler.

Minjun:Tamam o zaman. Görüşürüz.

Wong:Görüşürüz.

Wong'un aniden gitmek istemesi bana biraz garip gelmişti. Her neyse. Belki de önemli bir işi vardır.

Haeyi:Beğendin mi?

Minjun:Fazlasıyla. Burası harika.

Haeyi:Beğenmene sevindim. Seni daha götüreceğim bir sürü yer var.

Minjun:Teşekkür ederim.

Haeyi:Rica ederim. Bu sefer Wong olmayacak merak etme.

Minjun:Neden? Sorun olmaz.

Haeyi:Görmedin mi? Aşırı kıskanç.

Minjun:Dert etme. İyi çocuk.

Haeyi:Öyle. Tamam o zaman, başka istediğin birşey var mı?

Minjun:Hayır. Ben gideyim. Eve git sende. Bişey olursa ne yapacağını biliyorsun.

Haeyi:Evet biliyorum görüşürüz.

Minjun:Görüşürüz.

----------
Eve giderken telefonum çalmaya başladı. Arayan Woojin'di.

Telefon konuşmaları~

Woojin:Haberini aldım. Geçmiş olsun Haeyi'm. Özür dilerim yanında olamadım. Daha Yeni öğrendim.

Haeyi:Sorun değil Woojin. Bir sorun mu var?

Woojin:Evet var. Biri öldürülmüş. Ama garip bir şekilde anlamadım. Başkomiser benim bakmamı istedi. O yüzden bende olay yerine geldim. Haber vermek istedim bide.

Haeyi:Geleyim mi?

Woojin:Gerek yok. Geçen gördüğümüz biri vardı ya. Mun mu ne. O var. Dedektif Ga ve bir kaç kişi daha var. Neden burada olduklarını bilmiyorum. Sen dinlen. Görüşürüz.

Haeyi: Birşey olursa mutlaka ara.

Woojin:Tamamdır. Görüşürüz.

---------
Eve doğru giderken birinin evinden garip sesler geliyordu. Bakmak için gittiğimde bir kadın ağlıyor, etrafı dağıtıyordu. Evinin kapısı açıktı. Hemen eve girdim.

Haeyi:Hanımefendi iyi misiniz?

X:Nasıl iyi olabilirim! Kocam öldürülmüş.

Yoksa o öldürülen kişi?

Haeyi:Bakın sakin olun. Ben Dedektif Kim Haeyi. Bir arkadaşım şuan olay yerinde. Size yardımcı olmaya çalışacağım.

X:Nasıl olacaksın? Kimse yardım falan edemez. Öldü! Kocam öldü! Bir ölü geri getirilemez.

Telefonum çalmaya başladı. Bu sefer Mun aradı. Hemen açtım.

Telefon konuşmaları~

Haeyi:Bir sorun mu var?

Mun:Evet! Hemde büyük bir sorun. Wong.. Wong kötü ruh olmuş.

'°𝙏𝙝𝙚 𝙐𝙣𝙘𝙖𝙣𝙣𝙮 𝘾𝙤𝙪𝙣𝙩𝙚𝙧 /°~2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin