1.Bölüm(Yıllar Sonra Karşılaşmak)

264 18 9
                                    

(Fic başlangıcı hakkında bilgi:Aradan tam 8 yıl geçmişti. Bu süre içinde hayatın tam anlamıyla değişmişti. Okumuştun ve bir meslek sahibi olmuştun. Bir dedektifsin(normal k-drama'lar da ki gibi) ve u*uşturucu bölümünde yer alıyorsun.Üstelik bir ekip arkadaşınvar,Woojin.Geçmişin hakkında hiç bir iz bırakmamıştın.Avcılar ile asla iletişime bile geçmemiştin.İsmini bile değiştirmiştin. Yeni ismin artık Kim Hae-yi' ydi.)

---------
(8 Yıl Sonra~~)

Woojin:Ne yapmayı planlıyorsun? Öylece bekleyecek miyiz?

Haeyi:Hayır. Basalım işte.

Woojin:Ciddi misin? Tehlikeli olabilir!

Haeyi:Jiwoo'yu tehlikeyi biri olarak görmüyorum. O sadece ayak işleri yapan bir pislik.

Woojin:Taeju'nun ayak işleri yapıyor hatırlatırım.

Haeyi:Bana işimi öğretme Woojin.

Taeju en büyük u*şturucu çetelerinin birindendi. Kendine ait bir sürü gizli alanları vardı. Üstelik bir sürü suçu bile vardı. Jiwoo'da onun ayak işlerini yapıyordu. Jiwoo'yu yakalarsak belki onu konuşturur, Taeju'nun yerini öğrenebilirdik.

Haeyi:Yeter. Giriyorum.

Woojin:Haeyi! Aishh kahretsin.

Kapıyı kırıp eve girdik. Jiwoo geleceğimizden haberi olmuş olmalı ki biz girer girmez camdan atladı.

Woojin:Kaçıyor!

Haeyi:Bu sefer olmayacak!

Bende hemen evden çıkıp Jiwoo'nun peşinden koşmaya başladım. Yine her zaman ki gibi ara sokaklardan kaçmaya çalışıyordu. Ama bu sefer onu kaçıramazdım.

Haeyi:Jiwoo olduğunu yerde kal bu sefer cidden ateş ederim!

Jiwoo:Kes sesini aptal!

Cidden benim aptal olduğumu mu düşünüyordu? Silahımı çıkarıp Jiwoo'nun bacağına nişan aldım. Daha sonra sıktım. Sıkmamla yere düştü. Onu uyarmıştım. Yanına gidip kollarını arkadan kelepçeledim.

Jiwoo:S*rtük!

Haeyi:Kes sesini. Seni her zaman uyardım. Benim de sabrım var değil mi?

Jiwoo:Ne demezsin! S*kik karı! Beni vurdun farkında mısın?

Haeyi:Sözlerine dikkat et! Delik deşik ederim seni.

Jiwoo:Dedektif Kim! Biraz insan olun.

Haeyi:İnsanlar işimi bana öğretemez.

Jiwoo'yu kaldırdım.  Bir an önce şu işin bitmesini istiyordum.

Woojin:Haeyi! Ne biçim koşuyorsun sen!

Woojin yanıma geldi. Cidden arkada kaldığına inanamıyorum.

Haeyi:Bu biçim koşuyorum Woojin. Biraz hızlı ol sende o zaman.

Woojin:Çok komikti. Her neyse, yakalamışsın. Harika.

Haeyi:Evet. Gerisi sende.

Woojin:Ne?

Haeyi:Şaka mısın Woojin! O kadar yolu koştum. Dinlenmeye ihtiyacım var. Jiwoo'yu götür.

'°𝙏𝙝𝙚 𝙐𝙣𝙘𝙖𝙣𝙣𝙮 𝘾𝙤𝙪𝙣𝙩𝙚𝙧 /°~2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin