פרק 1-הייד

109 8 3
                                    

2051 שיקגו ,אילינוי
נכנסתי לעבודה שלי כמו בכול יום רואה את העובדים מקלידים על המקלדות במהירות ובהתלהבות כמו בכול יום,לעבוד ב-TTA סוכנות שעוסקת בתיקון ציר הזמן זוהי לא עבודה פשוטה בעיקר כשיש המון אנשים שמנסים לשבש אותו בכול יום.
זאת היא עבודה מלאה בריגושים,זאת הסיבה שאני אוהב אותה כול כך- לחזור בזמן לזמנים עם אופנות מזעזות ואנשים נוראים אפילו יותר ולראות איך דברים נפלאים נוצרו ועל הדרך לתפוס את המסתננים לציר הזמן להרביץ להם פה עבודה מושלמת אם אתם שואלים אותי.
המשכתי ללכת בין העובדים ופניתי לדוקטור ליטמור או בקיצור-דוק חברי הטוב ובמקרה גם הבוס שלי.
"אז איזה משימה יש לך בשבילי היום דוק" אמרתי
"היום יש לנו משימה מאתגרת ולא פשוטה ,אתה רואה אותה?
דוק הפנה אותי למסך מולנו שהראה נערה הולכת ברחוב עם אוזניות לבדה.
"מי היא, היא נראת לי מוכרת?" אמרתי,"זה בגלל שאתה מכיר אותה זאת אריאל בבילוב" אמר דוק.
"רגע רגע אנו מדברים על אריאל,אריאל אריאל הבחורה שהמציאה את שעוני הזמן המיליונרית שנעלמה בגיל 25?"
"כן גילנו שהגיע מסתנן לשנת 2024 לישראל ,אבל לעיר שבה היא גדלה ולפי החישובים שלנו הנוכחות שלו בשנה הזאת משפיעה באופן משמעותי על ציר הזמן אתה יודע שאותה השנה הייתה מלחמה בין עזה לישראל ונראה שהמסתנן שלנו רוצה או להציל את החטופים או לעצור את המלחמה ובעקבות זאת המלחמה מחמירה אפילו יותר וזה משפיע על ההתפתחות של אריאל ועל העתיד שלה"
"אז מה אתה צריך שאני אעשה?"
"אתה הולך להיכנס לחיים של אריאל להיות איתה באותה הכיתה להיות השכן שלה ולנסות להתידד איתה,להיות חבר קרוב שלה, לגלות מה מקשה עליה ובעיקר ולגלות למה יש סיכוי של 97% שהיא תמות בשנה הזאתי"
"דוק מה זאת המשימה הזאת ממתי אני בייביסטיר ,זאת נערה צעירה ומפוחדת שעוברת מלחמה ורק מתחילה לגלות כמה העולם הזה מטומטם,אתה באמת חושב שאני הבן אדם הנכון בשביל המשימה הזאת"
"כן,בניגוד למה שאתה חושב המשימה הזאת היא בדיוק מה שאתה צריך לצאת מהמחשבה שאתה חי על פיה שאנשים הם רעים מטבעם ושרובם המוחלט הם טיפשים"אמר דוק.
"אף פעם לא אמרתי טיפשים אמרתי חסרי מוח"הגבתי באגביות
"זה לא משנה!"אמר דוק בקול רם יותר ,"אני מדבר איתך פה לא רק על העתיד שלנו אני מדבר על הבחורה ששינתה את המושג זמן בלעדיה הסוכנות הזאת לא הייתה קיימת העבודה שלנו לא הייתה קיימת וחשוב מכול היא אחת מהנשים החשובות בהיסטוריה אם אנחנו לא חייבים את זה לעצמנו אנחנו חייבים את זה לה" אמר דוק והצביע על אריאל שהופיעה על המסך כאשר השמש מאירה את פניה את שיערה הכהה ומבליטה את עיניה החומות בזמן שהיא הולכת ברחוב לבדה מקשיבה למוזיקה שגורמת לה לחייך באגביות .
וכאשר ראיתי אותה לא יכולתי שלא לתהות איך הבחורה הזאת תיעלם מעולמנו?,והמחשבה הזאת סיקרנה אותי מאוד משום מה,כלומר מי ירצה לפגוע בה.
"אוקיי אני אעשה את זה,מה אני צריך לעשות?"אמרתי לדוק.
"זה מה שאני רוצה לשמוע "אמר דוק ועיקל את שפתיו קלות לחיוך קטן והתחיל לפרט לי עוד פרטים על המשימה ונתן לי שעון טעון ומכוון ל-2024 ,ישראל ולווה אותי לחדר השיגורים-החדר בו אנחנו מבצעים את הקפיצות הזמן על מנת לא לפגוע באנשים ובחפצים שונים
ורגע לפני שעברנו על כול הפרטים האחרונים של המשימה שלפניי,דוק אמר"המשימה הזאת תימשך כמה חודשים ואפילו שנה אם צריך תעשה הכול כדי שאריאל תישאר בחיים וכרגיל לא לפתח קשר מיני עם אף אחד מהאנשים סביבך,ובמיוחד לא עם אריאל!"
"על תדאג דוק אני לא אפתח איתה שום מערכת יחסים לא ראויה"אמרתי,
"יופי,כי אני לא רוצה לפטר את הסוכן הכי טוב שלי" אמר דוק והמשיך ללכת לחדר הבקרה"
"אוו דוק אני הסוכן הכי טוב שלך"אמרתי בקול מתרגש כדי להתגרות בדוק
"אל תתן לזה לעלות לך לראש ותהיה עסוק במשימה שלך ובהצלחה בשנות ה-20 "אמר דוק,ולפני ששמתי לב, הגעתי לבניין לא מוכר וראיתי אותה במו עיני אריאל בבילוב,היא הייתה אפילו יותר יפה משרואים בתמונות ועכשיו היא בהתה בי ואמרה בהרמת גבה "אני יכולה לעבור?"
                  ••••••••••••••••••••••••
היי קוראים זה הספר הראשון שלי אז אני אשמח אם תודיעו לי בתגובות אם אהבתם את הספר ואם יש דברים שהייתם רוצים שיקרו מקווה שאהבתם את פרק♡♡

אהבה על זמניתWhere stories live. Discover now