פרק 6-אריאל

47 4 5
                                    

שמעתי דפיקה בדלת,ועזבתי את הציור שלי שהתחלתי לצייר לא מזמן ניקיתי את הידיים שלי והלכתי להסתכל בעיינית והופתעתי לראות את אדם בצד השני פתחתי את הדלת ואמרתי "היי,מה אתה עושה פה?",והוא הרים את גבותיו בבילבול ואמר "אני גר פה".
"לא ,התכוונתי מה אתה עושה פה,בבית שלי"אמרתי.
"אני באתי לשאול אם באלך לצאת לטיול?" הוא אמר בביטחון,ועניתי כתגובה
"אמממ,אני לא בטוחה אם ירשו לי".
"איך תדעי אם לא תשאלי,בואי אני יכול לעזור לשכנע את ההורים שלך אם את רוצה"הוא אמר ולאחר מכן נכנס פנימה ללא רשות ונכנס לסלון ובירך את אמא שלי  ששכבה בספה מכורבלת וצפתה בתוכנית כול שהיא ואז פנה אליה ואמר "שלום גברת בבילוב,את זוכרת אותי מאתמול? אני גר פה בבניין",אמא שלי הייתה קצת מופתעת"והסתכלה עליי
בחשדנות ואמרה לאדם בחיוך "כן,כן אני זוכרת מה אתה עושה בבית שלי?",ואדם אמר "אני רציתי לשאול אם אני יכול לקחת את הבת שלך לטיול קצר,אנחנו נסתובב פה בשכונה לא נחזור מאוחר ואני מבטיח היא תחזור שלמה ובריאה",אמא שלי חשבה טיפה ואמרה"טוב בסדר אבל אני מסכימה בתנאי שאריאל תהיה בבית בעוד שעה וחצי ולא יותר,ואריאל שימי את הטלפון שלך על צלצול הייתי קצת בהלם מהעובדה שאמא שלי הסכימה שאני אצא לטיול עם בחור בלילה אבל ניצלתי את ההזדמנות ואמרתי לאדם"תן לי רק להחליף בגדים ואני באה"ואדם אמר אין בעיה אני אחכה פה" והתיישב על הספה בסלון .
אני הלכתי לחדר להחליף בגדים וכשחזרתי אני ואדם יצאנו והתחלנו לטייל בפארק מתחת לבניין שלנו.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

הייד
אני ואריאל הלכנו כמה דקות בשקט ואז אריאל שברה את השקט המביך עם שאלה "אז מאיזה עיר עברת לעכו?" ועניתי לה כתגובה"אממ זה מקום לא מוכר כול כך,אור עקיבא ",אני אמרתי "רגע באמת יש לי משפחה באור עקיבא",אריאל אמרה ואני אמרתי במעט הפתעה"באמת","כן אנחנו נוסעים לשם פעם בשבועים לבקר את סבא וסבתא שלי"אריאל אמרה,"יפה אולי מתישהו נוכל לנסוע לשם ביחד", אמרתי והסתכלתי על עיניה החומות המהפנטות שנראו מעט כמו כפתורים"אולי" היא אמרה בחצי חיוך.
המשכנו בהליכה ודיברנו לא מעט זמן ולמדתי להכיר אותה קצת יותר טוב, והופתעתי לגלות שלאישה שהערצתי כול חיי(ואני עדיין מעריץ) וחלמתי להיות חכם כמוה היו קשיים  שמנעו מהפונטציאל שלה להתממש,אבל באופן מסוים זה טיפה מרגיע לדעת שהמודל לחיקוי שלך הייתה אנושית וגם היא עשתה המון טעויות עד שהיא למדה איך ללמוד ואיך להצליח.
בשלב מסוים התחלתי לשחק משחקים שטותיים כמו-כן לא שחור לבן וארץ עיר וכמובן שהיא ניצחה הרבה יותר פעמיים ממני בארץ עיר כי הבחורה הזאת הייתה חכמה , אבל אני הייתי ערמומי לכן הצלחתי לגרום לה  להגיד כן או לא או שחור או לבן בלי שהיא תשים לב בכלל .
עכשיו היינו בסבב המי יודע כמה של ארץ עיר ואריאל אמרה "אלףףף..." ואמרה בלב את האלפבית ולאחר 5 שניות אמרתי "סטופ","ל',אוקי מדינה ב-ל' אוקי לטביה,יש לך משהו?",התחלתי לומר "לבנון" ועוד לפני שהספקתי לסיים משום מקום נשמעה אזעקה ובום חזק.
      ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
היי חברים ערב טוב,מקווה שאהבתם את הפרק תודיעו לי בתגובות אם אהבתם את הפרק ומה אתם חושבים על הסוף♡♡(:

אהבה על זמניתWhere stories live. Discover now