פרק 5-אריאל

68 4 0
                                    

התעוררתי מדפיקות בדלת של ביתו של אדם,נבהלתי נורא ולקח ליכמה שניות להתאפס על עצמי ולקלוט שהאדם שדופק בדלת זוהי אמא שלי ,אומיגד זה כול כך מביך אני לא מאמינה.
לפי הפרצוף של אדם הוא היה נראה מבולבל ולא מפוקס והמזל שלי שהוא לא הבין מה אמא שלי אמרה בקווקזית,היא המשיכה לצעוק ולהגיד לנו לפתוח את הדלת.
ברגע שהתעשתתי רצתי במהירות לדלת ובאתי לפתוח אותה ולפני שהספקתי לפתוח אותה קלטתי שזהו לא הבית שלי ואין לי מושג איפה המפתחות,אדם בא אחרי במהירות ושאל "מה את עושה?".
"זאת אמא שלי היא כועסת כי נשארתי פה הרבה זמן,אני חייבת לפתוח לה" אמרתי בשקט ובתקיפות ולאחר מכן אמרתי לו "אתה יכול לפתוח את הדלת בבקשה אני חייבת ללכת הביתה".
"כן,כן בטח" הוא אמר והלך להביא את המפתחות ופתח את הדלת,ומולנו הופיעה אמא שלי הופיעה ונראה כאילו היא באה לדפוק בחוזקה שוב על הדלת אך עצרה את עצמה ואמרה לאדם"מי אתה?"
ואדם ענה בחיוך "אני אדם,גברתי" ואמא שלי מיד אמרה לי בקווקזית "צו' סוכתייית אינרדה ווכת?"(מה עשיתם שם כול כך הרבה זמן?)
ועניתי לה גם בקווקזית "היצישיש,הרי אגזמן חאזור ביריים"(כלום,למדנו למבחן),והיא ענתה לי "טו דייה אע אינג'ו תדיר ווכת פואיסטה ניתני,תאנוסטני?" (את לא נשארת פה עד מאוחר יותר,ברור)ואני אמרתי בתגובה "אלבעתקי"(כמובן).
והפניתי את מבטי לאדם ואמרתי לו "אני צריכה ללכת".
והוא אמר בעיקול קטן המרמז על חיוך "ברור,נדבר אחר כך,לילה טוב"
ואמרתי לו "לילה טוב" בזמן שהלכתי אחרי אמא שלי שעלתה במדרגות.
                      •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
אחרי כמה נזיפות מאימא שלי על זה שנשארתי עד מאוחר בבית של בחור ותחקור על אם הוא עשה משהו לא הולם ,וחצי לילה של צפיה ב-איך פגשתי את אמא וחצי לילה של שינה,הכרחתי את עצמי לקום בבוקר ולכבות את השעון המעורר והתכוננתי לבית הספר במשך כשעה ולאחר שסיימתי להתאפר קלות ולסדר את השיער שלי יצאתי לבית הספר, נעלתי את דלת ביתי, וירדתי במדרגות במהירות כדי שאני אספיק לעלות על האוטובוס ונתקלתי במשהו חזק ורחב שלאחר שניה הבנתי שנתקלתי באדם שאמר בחיוך "שלום לך,לאן את ממהרת?",ואמרתי בתגובה"לאוטובוס סליחה שנתקלתי בך ככה אבל אני ממש חייבת לזוז."
"יש אוטובוס ב7:30 למה את ממהרת?"הוא ענה בתגובה.
"אני פשוט אוהבת להגיע מוקדם"אמרתי בקול רם תוך כדי הליכה מהירה.
"טוב אז חכי לי"אמר אדם והלך בעקבותיי.
עליתי על האוטובוס שילמתי והתיישבתי ומיד אחרי בא אדם והתיישב ואמר בעליזות"היי" ואני אמרתי במעט מבוכה "היי...",
"אז אני מקווה שלא סיבכתי אותך בצרות עם אמא שלך אתמול"הוא אמר
"לא לא הכול טוב היא פשוט מגוננת יותר מידי לפעמים"אמרתי בתגובה.
"שאלה"אמרתי והוא אמר בתגובה "תשובה", במעט גיחוך אמרתי "איך ההורים שלך נפטרו?"והוא ענה בתגובה,"הם מתו בתאונת דרכים","אוי אני מצטערת שהעליתי את זה" אמרתי בחרטה,"זה בסדר עבר הרבה זמן, אני יותר טוב עכשיו,מה איתך?"הוא אמר בשאלה ועניתי"הורים גרושים".
"תגיד,אני וחברות שלי לומדות היום למבחן באזרחות אתה רוצה לבוא גם?"אמרתי במעט ביישנות,"כן,בטח למה לא תרשמי לי איפה ומתי"הוא אמר בתגובה ושאר הנסיעה הייתה מלאה בשקט.
                    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
הייד
חזרתי הביתה בערך ב16:00 מותש התקלחתי התלבשתי והתקשרתי לדוק מהשעון שלי,דמותו של דוק הופיעה מההולוגרמה שיצאה מהשעון
ודוק אמר"נו איך 2024 לטעמך?" ועניתי לו "לא משהו מיוחד חוץ מהעובדה שעדיין כותבים במחברות בביתי ספר משהו שלא ידעתי שעוד עושים חם פה בצורה יוצאת דופן ויש פה טלפון כבדים ברמות עם אינטרנט ממש איטי,אבל חוץ מזה הכול מעולה",ודוק אמר בתגובה" שמח לשמוע שאתה נהנה,אבל אל תשכח יש לנו משימה על הראש,תספר לי מה גילתה עליה עד עכשיו", אמרתי לו בתגובה "הדבר היחידי שגיליתי עליה בנתיים זה שההורים שלה גרושים,ושאמא שלה והיא מדברות בשפה שאני לא מבין",ודוק אמר"הן מדברות בקווקזית אמא שלה לא חזקה בעברית לכן היא מדברת איתה בשפה הזאת,או שהן רוצות שלא תבין, בכול מקרה כול דבר חשוב תדאג להקליט את מה שהן אומרות כשהן מדברות בקווקזית כדי שנוכל לתרגם".
"אוקיי"אמרתי,"חוץ מזה איך הולך איתה הצלחת להתקרב אליה טיפה" דוק שאל,"אמממ אפשר להגיד, ביליתי איתה קצת זמן אתמול,והיא הציעה לי לבלות איתה ועם החברות שלה אז זאת  התקדמות"
"יפה ,תנצל את ההזדמנות לתדבר קצת עם החברות אולי הן יוכלו לספר לך דברים עליה בהמשך"
"אוקיי,אני אעשה את זה ואני אעדכן אותך"אמרתי ונפרדתי לשלום מדוק וניתקתי את השיחה.
והחלטתי לנצל הזדמנות  אז יצאתי מהבית שלי ועליתי במדרגות לדלת ביתה של אריאל ודפקתי על דלתה וחיכיתי לתשובה.
                   •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
היי קוראות שלי מקווה שנהנתן מהפרק אני אשמח אם תגידו לי בתגובות מי חשבתן שדפק בדלת בפרק הקודם
לילה טוב

אהבה על זמניתWhere stories live. Discover now