פרק 4 - אריאל

61 4 1
                                    

דפקתי על הדלת לביתו של אדם לאחר כמה רגעים אדם פתח את הדלת והופיע מולי עם עיניו הירוקות חומות שלו ,אמרתי במהירות "היי,מה נשמע"
,"אני סבבה,בואי תיכנסי"הוא אמר ופתח את הדלת יותר על מנת לאפשר לי להיכנס.
"בית נחמד יש לך" אמרתי תוך כדי שהתבוננתי בדירה הכי ריקה מחפצים שראיתי, היה בסלון רק ספה בצבע ירוק כהה מבד קטיפה ובמטבח הקטן לא היה כלי אחד ולא נראה שום סימן לאוכל בסביבה.
"תודה,עדיין נשאר לי עוד כמה דברים לסדר פה"הוא אמר תוך כדי שקירב כיסא לשולחן.
"אתה גר פה לבד?"שאלתי,"לא אני ודוד שלי עברנו לפה לא מזמן" אדם אמר באגביות.
"איפה ההורים שלך?,אני מקווה שאני לא שואלת שאלה לא במקום?"שאלתי,"הם מתו לפני כמה שנים".
"אני מצטערת שהעלתי את זה"אמרתי בהתחרטות על יצר החטטנות שלי,"לא,הכול בסדר, מאיפה היית אמורה לדעת,את רוצה לשתות משהו ונתחיל ללמוד?" הוא אמר,"כן,למה לא"
                        •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
הייד
"לא,לא היטלר עלה לשלטון בשנת 1933,וליל הסכינים הארוכות קרה ב1934"אריאל אמרה לי בביטחון.
"אוקי ולמה אני צריך לדעת את כול זה,לא חשוב יותר לדעת למה זה קרה ומה המניעים מאחורי כול פעולה של היטלר?"אמרתי בשאלה.
"טוב,כן אבל כדי להבין למה כול דבר קורה צריך לדעת את הסדר של האירועים,אבל בתכלס זה לא משנה הם סתם אוהבים להציף אותנו בחומר" היא אמרה,ואני גיחכתי מעט,לא ציפיתי שאריאל בבילוב תהיה קלילה לפעמים עד עכשיו למדנו במשך 3 שעות ,ואפילו שאני יודע את החומר הזה בעל פה כי זה חלק מההסמכה של כול סוכן בTTA אני מעמיד פנים שאני לא יודע כלום כדי לבלות איתה יותר זמן ולהתיידד איתה וגם זה די כיף לדבר איתה ומעניין לראות איך הנערה שתהפוך להיות כאחת הנשים החכמות בעולם עושה טעויות די מצחיקות.
"טוב אני חושב שלמדנו מספיק להיום אנחנו לומדים כבר 3 שעות,בואי נזמין משהו לאכול מה את אומרת?"אמרתי לה.
"כן האמת אני די רעבה"היא אמרה
"מעולה אז נאכל ואז נמשיך ללמוד בנתיים בואי נראה משהו בטלווזיה,מה את רוצה לראות?"
"אממ,אתה מכיר ברוקלין 99?"היא שאלה אותי,"לא מה זה?"אמרתי.
"זאת סדרה ממש טובה בוא נראה את זה"היא אמרה ואמרתי בתגובה "סבבה".
אחרי בערך שעה הגיע האוכל שהזמנו ,אכלנו וראינו את הסדרה  ולא ציפיתי שאני דווקא אוהב את הסדרה.
אריאל תוך כדי הצפייה בסדרה דיקלמה פה ושם שורות שהיא זכרה,וואו לבחורה הזאת יש זיכרון טוב.
סיימנו בדיוק לראות חמש פרקים מהעונה הראשונה ואריאל אמרה במעט עייפות "אתה רוצה להמשיך  ללמוד?","לא,בואי נמשיך לראות את הפרק הזה" אמרתי.
"אוקי אבל אחרי הפרק הזה אני אלך הביתה כי כבר נהיה מאוחר" היא אמרה בפיהוק ונשענה על גב הספה ולאחר כמה דקות היא נרדמה על הכתף שלי, והרגשתי מן חמימות כזאת לא מוכרת ,כמעט כאילו זה לא היה מוזר או חריג זה הרגיש נכון,ובלי ששמתי לב עטפתי את גבה עם זרועי ולאחר כמה דקות נרדמתי על הספה עם אריאל מתחת לזרועי.
        ••••••••••••••••••••••••••••••••••••
דפיקות חזקות על הדלת העירו אותי ואת אריאל ושנינו נבהלנו ולא ידענו מה לעשות אותו האדם שדפק על הדלת  צעק עלינו בשפה שאינה מוכרת לי,אני ואריאל הבטנו  זה בזה ולא ידענו מה לעשות.
       ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
היי קוראים,אני מקווה שאהבתם את הפרק,אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים בתגובות יום נעים♡♡

אהבה על זמניתWhere stories live. Discover now