2024 ישראל
"סליחה, אני יכולה לעבור?"היא חזרה שנית,הייתי כול כך נדהמתי לראות אותה פנים מול פנים שלא שמתי לב שחסמתי את דרכה בחדר המדרגות
"כן,כן "אמרתי וזזתי מעט הצידה על מנת לאפשר לה לעבור
"תודה"היא אמרה, עכשיו כשיצאתי מהשוק שמתי לב שהיא לבשה חולצה עם סמל ועל גבה היה תיק בית ספר.
"היי סליחה על ההפרעה,אני חדש בעיר הזאת יש סיכוי שאת יודעת איפה זה בית ספר יצחק רבין במקרה?"שאלתי אותה בידיעה שהיא לומדת בבית הספר הזה
"כן ,למה אתה צריך עזרה להגיע לשם?"היא אמרה
"כן,את לומדת שם במקרה?"אמרתי
"תלוי"היא אמרה בחשדנות
"תלוי במה?"אמרתי בחיוך מרומז
"תלוי למה אתה רוצה לדעת?"היא אמרה בחיוך והמשיכה ללכת לעבר דלת בהמשך המסדרון,"לא, לא אני מבטיח אני פשוט הולך ללמוד שם ממחר "התקדמתי לעברה ואמרתי"סליחה שלא הצגתי את עצמי אני אדם אני פשוט חדש פה ואני רציתי לשאול אם את יכולה להסביר לי איפה בית ספר נמצא,את יודעת פשוט חשבתי שאת לומדת שם"אמרתי לה
"טוב אתה לא טעית,איך אתה נוסע לשם באוטובוס או באוטו?"היא אמרה,"אוטובוס"אמרתי בתגובה.
"אוקיי אז יש לך את האפליציה מוביט?" היא אמרה,"אממ לא ,לא נראה לי" אמרתי,"אוקי תביא לי את הטלפון שלך" היא אמרה והושיטה יד לעברי ,הוצאתי מכיסי את הטלפון שלי ושמתי אותו בכף ידה,"הינה" היא לקחה את הטלפון שלי והתעסקה בו כמה דקות ואמרה לאחר מכן"הורדתי לך את האפליקציה והזנתי את המסלול מפה לבית הספר כתוב לך מאיזה תחנה לעלות ובאיזה תחנה לרדת מקווה שזה יעזור"היא אמרה והחזירה לי את הטלפון והלכה לדלת ביתה והוציאה מתיקה מפתחות ופתחה את דלת ביתה"תודה רבה לך מה השם שלך?"אמרתי לפני שהיא נכנסה לביתה"רונה"היא אמרה נכנסה לביתה וטרקה את הדלת"
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
אריאל
התעוררתי בבוקר והתארגנתי לבית הספר ,התאפרתי קלות ,התלבשתי ונעלתי את נעלי האולסטאר שלי ,איחלתי לאמא שלי יום טוב ויצאתי בזריזות כדי להספיק לעלות על האוטובוס המוקדם,כשהגעתי לבית הספר ראיתי את חברותיי הטובות ,לילי ונועה,"בוקר טובבב" אמרתי לחברותי
"בוקר טוב,כמה אנרגיות יש לך על הבוקר" אמרה לילי עם גיחוך קטן,"אה זה כי ישנתי טוב הלילה ואין מבחן היום אז אני חושבת שהיום הולך להיות יום מקסים"
נועה גיחכה ואמרה" טוב,בואי נקווה שאת צודקת".
נשמע הצלצול המודיע על תחילת השיעור כול התלמידים נכנסו לכיתה וחיכו שהמורה תיכנס ולאחר 10 דקות המורה נכנסה לכיתה וכול התלמידים התיישבו במקומם ,"בוקר טוב ,כיתה יא3,היום יש לי חדשות מרגשות היום אנחנו נקבל לכיתתנו תלמיד חדש הוא מגיע מעיר אחרת , ואני מצפה מכולכם לקבל אותו בידים פתוחות ולעזור לו להסתגל לכיתה ולבית הספר,ברור?!"המורה אמרה באזהרה,וענינו לה בהינהון קל עם הראשון לחיוב,המורה פתחה את דלת הכיתה והופתעתי לראות את אותו הבחור היפה שפגשתי קודם נכנס לכיתה ,"ילדים,זהו אדם,הייתי רוצה שכול אחד יגיד את שמו כדי שאדם יוכל להכיר אותנו יותר טוב נתחיל מצד ימין"אמרה המורה.
במהלך כול הסבב שמות אדם עקב בעיניו אחרי כול אדם שאמר את שמו וכשהגיע תורי אמרתי "אריאל" ובתגובה אדם אמר בחיוך"שם יפה" ואני הסמקתי מעט מהידיעה שנתפסתי בשקר שלי,הסיבה היחידה שלא סיפרתי לו את שמי האמיתי בבניין שלי היא כי הוא אדם זר ששאל אותי המון שאלות על איזה מקומות אני נמצאת בהם בדרך כלל,הכיתה לא התייחסה להערה השולית הזו והמשיכה עם סבב השמות.
"טוב אני רוצה שיהיה מישהו שיעזור לך להשלים חומר בשיעורים ודברים כאלו אני בטוחה שעלמה יכולה לעזור לך בכול הדברים האלו",עלמה ענתה בחיוך"אני אשמח",ולהפתעתי אדם אמר"אם לא אכפת לך המורה אני אשמח אם אריאל תוכל לעזור לי כמובן אם היא יכולה, פשוט אני ואריאל שכנים והיא כבר עזרה לי למצוא את הדרך לפה"המורה אמרה בחיוך"כמובן ,אם לאריאל לא תהיה בעיה".
עכשיו כול הכיתה הפנתה אליי מבטים סקרנים והרגשתי טיפה נבוכה אך הצלחתי לענות"אין לי בעיה","מצוין!"עכשיו תחזרו לסדר היום הרגיל שלכם אדם תתיישב איפה שאתה רוצה כאן או כאן"המורה הצביעה על מקומות פנוים ,לא לידי למזלי אחרת הייתי לחוצה כול יום מהנוכחות שלו לידי,הוא בחר התיישב ליד לילי שולחן מקדמי.
"טוב תלמידים שיהיה לכם יום טוב ומוצלח אני חייבת ללכת לישיבה להתראות"
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
מקווה שאהבתם את הפרק תודיעו לי בתגובות מה אתם חושבים♡♡
YOU ARE READING
אהבה על זמנית
Romanceהיא הייתה כוכבת היא הייתה מודל להשראה למיליוני אנשים אבל אף אחד לא יודע מה קרה לה לאף אחד לא באמת היה אכפת אבל עכשיו המשימה שלי היא לגלות מה קרה לה ביום הזה ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• כולם הכירו אותה, אבל אף אחד ל...