1.

91 13 20
                                    

Sektörün en ünlü idolüyüm, herkes fotoğrafımı çekmek için birbirini eziyor.

76
77
78
79..

İşte ışık patlamaları

En ünlü programlara katılıyorum. Evim birçok kişinin maaşından daha pahalı. Ne istersem yapabiliyorum.

Portaldan geçiyorum, evet..

80
81
82
83
84

En ünlü ve pahalı markalar benimle iş birliği yapmak için yalvarıyor...
Hayranlarıma poz veriyorum, hepsi beni görebildiği için çığlık atıyor

Vücudum uyuştu, yapabilirim

85
86
87
88
89
90

En ufak hareketim ile gündeme geliyorum. Birçok rekoru ben kırıyorum.
Ünlüler bile beni gördüğü için mutlu.
Fanlar ülkelerine gelmem için binlerce mesaj atıyor

Boşluğa düşüyor gibi hissediyorum

91
92
93
94
95

İşte sevgilim, kimse eşcinsel olmamızı umursamıyor. Herkes bizi destekliyor.
Fanlar en ufak yakınlaşmamızı gündem haline getiriyor.

96
97
98

Elleri belimi sarıyor ve yavaşça beni öpüyor... Kollarımı boynuna doluyorum ve öpüşmemizi daha da şehvetli hale getiriyorum. Dilini ağzımdan içeri yolladığında zevk ile inliyorum..

Yattığım yer değişti sanırım

Hissediyorum başardım..

99
100

Başardım, evimdeyim. Ait olduğum yere geldim... Shifting çok kolay, birazdan sevgilim beni öperek uyandıracak ve evimde olacağım.

Uyku bedenimi ele geçirmek üzere..

Shifting i başarmak en kolay şey, çocuk oyuncağı

Gözlerim kapanıyor, evime gidicem sonunda.

Vücudum hala uyuşuk ve titriyor, kesinlikle başardım..

                          Ertesi gün

Gözlerimi hızlıca açıp etrafıma göz attım.
Shifting i başarmış olmalıydım.

"Sikeyim" diyerek sinirle soludum. Yine başaramamıştım. Biraz hüzün ve bolca öfke ile ayağa kalktım. Banyo ya gidecekken gözüm aynama takıldı. Adımlarımı aynaya doğru yönelttim. Karşısına geçtim ve " Merak etme, başarıcaksın. Bir kere olmadı diye pes etmek yok. Bugün olmadı, yarın yarın olmadı diğer gün ama mutlaka başarıcaksın." Diyerek kendime gülümsedim.

Shifting ile bir kaç ay önce tanışmıştım. Sosyal medya da görüp denemeye başladım ancak henüz başaramamıştım.
Bu tarz şeylere inanan biri olarak ümidimi asla kaybetmedim. Yıllarca deneyip başaramayanlar da var sonuçta değil mi?

Kendime gelmek için banyoya doğru ilerledim. Kendi kendimle konuşmayı da ihlal etmedim tabiki. " İlk defa bu kadar belirti aldım. Niye olmadı ki? Off neyse, ne olursa olsun evine gideceksin jungkook". Elimi yüzümü yıkayıp, kahvaltı etmek için mutfağa gittim. Her zaman ki gibi shifting i ve dr' ımı düşünerek kahvaltı hazırlamaya başladım.





Belimdeki havlu ve vücudum dan dökülen su damlaları ile aynanın karşına geçip ufak bir bakım yaptım. Ürünleri sanki videodaymış gibi tanıtmayı ve yararlarını anlatıp fanlarıma tavsiye etmeyi de unutmadım.

SHİFTİNG | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin