Aç aç, susuz susuz bölüm yazıyorum. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen<3
İyi okumalar 💋
"Hoşgeldiniz Efendim. Eğer bir ihtiyacınız olursa resepsiyon hizmetinizde olacaktır. İyi dinlenmeler". Otel görevlisi konuşmasını tamamlayıp saygıyla eğildi. Bizde saygı karşılığı olarak hafif eğildik ve odalara gitmek için asansöre doğru adımladık.
Yoongi hyung oda kartlarını alacağını söyleyip yanımızdan ayrıldı. Onu beklerken, bende asansörün düğmesine basıp beklemeye başladım. Günün gereksiz stresi ve tartışmasıyla yorulmuştum. Ciddi ciddi, hiçbir şey yapmadan yorulmuştum. Gelen uykum ile birlikte esnemeye başladım. Esnerken belli olan ön iki dişim ile yüzüm tatlı bir surata dönüşmüştü.
Hala daha beklerken, tekrar esnedim. Gözlerim kapanmaya başlamıştı. Etrafa bakındım. Taehyung'a döndüğümde içimden gelen ani istekle, başımı omzuna yasladım. Birçok yerden daha rahat olduğu kesindi. Derin bir nefes alıp verdim. Taehyung saçlarımı, öpüp kokladı. Gördüğünden emin olmasam bile, gülümsedim bu yaptığına. Elinin belime yerleştiğini hissetim. Bir kaç saniye hareketsiz kalsa da, yavaş yavaş bel boşluğumu okşamaya başladı. Bu yaptıkları beni mayıştırıp, daha çok uykumu getirirken Yoongi hyung'un sonunda gelmesiyle başımı kaldırdım. Asansör de çoktan gelmişti.
Yoongi hyung bizim bir kaç yan odamızda kalıyordu. Bize yakın olduğu için sevinmiştim. Oda kartımızı bize verdi. Kendisinin de benim kadar olmasa da yorgun ve uykulu olduğu belli oluyordu. Hiçbirimizin oturup içmek ve sohbet etmek gibi bir isteği olmadığı için bunu teklif etmedim.
Birbirimize iyi geceler dileyip odal dağıldık. İçeri girer girmez ayakkabılarımı çıkarıp kendimi yatağa attım. Vücudum anında esneyip, gevşemeye başladı. Eş zamanlı olarak Taehyung, botlarını çıkarıyordu.
Yatakta, yüz üstü uzanmış sadece duruyordum. Uyumak istesem de geniş üstümü değiştirmediğim için uyumak ta istemiyordum.
"Bebeğim, duş almayacak mısın?"
"Üşeniyorum.."
"Hm.." Taehyung'un adım seslerini işittim. Biraz sonra kafamı kaldırıp baktığımda dibimde duruyordu.
"Beraber duş alırız diye düşünmüştüm"
Duyduğum şey ile gözlerim aralandı. Tekrar ona baktığımda sırıtıyordu. Gözlerimi, onun gözlerine diktim. Bişey demeden, yatakta sırt üstü döndüm. Bişey demem gerekiyordu ama konuşamadım. Midem kasılmaya başlamıştı. Hala gözlerine bakarken, elimi kaldırıp kaslı koluna koydum. Orayı bir saniye okşayıp konuşmak için ağzımı açtım.
"Ciddi misin?". İlk defa mı yapıyorduk emin değildim ancak aklıma duş yerine çok başka ve ahlaksız şeyler geliyordu.
Taehyung yüzüme eğilip yanağımı öptü.
"Ciddiyim".Tanrım gerçekten de ciddiydi, beraber duş alacaktık. Tüm mahrem yerlerimi görecekti. Bu düşünce midemin daha şiddetli kasılmasına sebebiyet veriyordu.
"Duş mu alacağız yoksa-"
"Duş alacağız güzelim"
Kendime engel olamayarak sorduğum soruyla yüzünde sinsi gülüşü büyüdü.
"İlk birlikteliğimiz bir otel odasının banyosunda olmayacak, merak etme bebeğim"
Etkilenmiş ve hipnoz olmuş gibi bakmaya başladım ona. Bişey demek istesem de, ağzımı açamadım bile. Dilim tutulmuştu sanki.
Yeni yeni aklıma gelen şey ile bariz bir sevinç yaşamaya başladım. Mutlu gözlerle, gözlerine baktım. Bu soru hep kafamı kurcalayıp duruyordu. Daha önce cinsel birliktelik yaşamış olduğumuzu merak ediyordum ama asla soramıyordum. Şimdi ise, ben sormadan cevabını vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHİFTİNG | Taekook
FanfictionShifting ile gittiği evrende hayalinde ki gibi bir sevgilisi olan Jeon Jungkook, geri döndüğunde dr' ındaki sevgilisini göreceğinden habersizdi...