2.

55 8 29
                                    

Hoseok'un zorla aldığı kolamı onun gözünün içine baka baka ve iğrenç itici sesler çıkararak içiyordum.

"Angavat, düzgün iç bari". Hoseok'un söylediği şeyle istemsiz güldüm. Kola neredeyse boğazımda kalıyordu. Birazda üstüme dökülmüştü. Yüzümün belli kısımları kola olmuş saçma sapan bir görüntü ortaya çıkmıştı.

Hoseok bana bakıp tüm okulu ayağa kaldıracak bir kahkaha attı. Götüyle gülmek lafı hoseok için yapılmış sanırım.
"Çok mu komik amına koyayım". Üstüme de iyice bulaşmasın diye yüzümü eğdim. Hoseok gülmekten yerlere yatıyor ve bir yandan bana vuruyordu. " Gerizekalı kalk". Desemde hala bana vurmaya devam etti. "Ananı sikim senin, ne vuruyon." Hoseok sonunda yavaş yavaş gülmesini bitirken, bana yaşlı gözlerle baktı. "Çenem ağrıdı gülmekten" demesiyle hem göz devirmiş hemde ufak gülmüştüm.

"Ne boktan bir arkadaşın sen, git bi peçete bez bişey getir". Hoseok bana gülerek bakarken konuştu " banane, dökerken bana mı sordun". Onu hafif ittiirp yüzümü üstümde ki tişörte sildim. Tişörtüm bok olmuştu artık ama yapacak birşey yoktu.

Etrafa bakarken, karşıdan gelen bizimkileri görmemle ayağa kalktım. Jimin ve Jin bana garip bir şekilde bakarken yanıma geldiler. Her üçüde bana malmışım gibi bakıyordu. Keşke o an ayna olsaydı da kendime bakabilseydim.

Jimin daha fazla sessizliğe dayanamamış olacak ki "Bu malın üstüne kim sıçtı amina" demesini duydum. Jin bunun üstüne ufak bir güldü ve "Ne oldu lan sana" dedi. Hepsi benden açıklama bekliyordu. Sinirim bozulduğu için göz devirip cevap verdim.

"Kanka hoseok çok sıkışmış, bende iyi bir arkadaşım ya sizin aksinize. Dedim gel üstüme yap. Mal mısınız amina koyayım" dediğim şeyle hoseok yine gülmeye başlamıştı. Uzanıp ağzının tam ortasına sinirle vurdum. Gülmesi yarıda kalmıştı.
"Yarragini kessinler senin, ağzım yamuldu". Bizimkiler ile birlikte gülmeye başlamıştık. Hoseok bize mal gibi bakarken üstümü değiştirmem aklıma gelince gülmeyi kesip ayağa kalktım.

"Olum sizde yetek tişört var mı, gidip değiştireyim şunu".  Dememle hepsi birbirine baktı.  Jin çantasını açıp siyah düz bir tişört çıkartıp bana uzattı. Gülümsedim ve almak için elimi uzattım. Tam alacakken Jin tişörtü geri çekti ve konuştu "Aslında böyle göt gibi kal, kızlar da bize gelsin". Jimin bana bakıp güldü. Gözlerimi devirdim, "Yarram, ben gay im banane kızlardan. Al hepsi senin olsun aw" dememle Jin başını sallayıp tişörtü geri bana verdi. Hızlı bir şekilde elinden alıp, soyunma odasına doğru yöneldim. Ceketimin önünü kapatarak gittim elbette.

45 dakika sonra

                          Anancıyız

Hoseokcuk
Jungkook nerde kaldın amk
Soyunma odasında azdın da
Kendini mi çekiyorsun

Cin
Aynen knk, kesin
Bak şu an toplarını tutuyor
4 kişi tarafından görüldü

LAN
JUNGKOOK

Jiminnie
QYİSJSİWNSİWNAJ
ANANI SİKİM

Kaslı joon
Amina kodumun malı
Yapmıyorsun demi
Yapmıyorum de

Cin
Jungkook yapmaz ya
Okulda da yapmaz sın
DİMİ GGUK

Jiminnie
Jungkook'um yapmaz

Hoseokcuk
Jungkook:Ben yaptım jimiiin

Kaslı joon
Jungkook'un bizi sikleme seviyesi
şaka mı aq
Baksana yarram

Cin
Baksana değil aşkım
YARRAMİN UCU BAKIYORSUN
GÖRÜYORUZ. BİŞEY YAZ

                                                          Jungkook
                                                                  Bişey

SHİFTİNG | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin