Tanıtım!!

2K 147 20
                                    

Yeni kurguma hoş geldiniz:)

Bu kurgumda yorum sınırları olacak, istediğim yorum sayısı gelene kadar yeni bölüm yok ve oy sınırıda olacak, ikiside olmadan yb yok.

Küçük sayılarla başlayacağım, okunma sayısına göre seçerim.

Düz yazı ve texting karışık olacak.

Bu omegaverse kurgulu olacağı için bilmeyenler için biraz anlatayım, bildiğim kadarıyla bazı yazarlar farklı yapıyormuş, her neyse.

Omegaverse: başka bir evrende olan şeylerdir ve bu evrende pasif olanlar hamile kalabilir. Bu evrende yazara göre bazı şeyler değişebilir ama pek bir fark yoktur.

Feremon: bir nevi koku ve o anki duygularınızdan oluşan bir şeydir, yani sinirlendiğinizden o feremon kokunuz sert olur, herkes özel bir kokuya sahiptir. Bazı cinsiyetler bazılarının feremon koklarından tiksinir yada dize getirilir.

Kurdlar: herkesin kurdu olur, cinsiyetsizler hariç(ben öyle biliyorum ne kadar doğru bilemem) Kurtları onların ikizi gibi hatta aynı kişiler. Diğer yarım dedikleri şey bu, kızgınlıklarında çok fazla konuşular yani Kurtları kendileri ile konuşur ama kızgınlık dönemlerinde onların yerine geçip ruh eşine kur yapabilirler, gözlerinin renkleri ilede yaparlar.

Mühürlenmek: bu evrende herkes doğduğu an bir ruh eşine sahiptir ve büyüdükçe cinsiyetini öğrenenler dolunay gecesinde ruh eşini de öğrenir. Bir zaman sonra eşleriyle ateşli geceler yaşarken baskın taraf, pasif tarafın boynundaki mühürü ısırır veya emer böylelikle sonsuza kadar birlikte olurlar.

Cinsiyetler: Delta, Vita, Alfa, beta, omega ve en son cinsiyetsizler olmak üzer güç sırasını da yazdım. Bunlar kurgularda olan cinsiyetler ama araştırdığıma göre bir kaç tane daha var fakat ben buraları size tanıtayım.

Delta: yüzyılda bir ortaya çıkan bir tür, herkesten en güçlüsüdür ve baskındır, genel olarak Vitalar ile eşleşir hata nerdeyse her zaman. Feremonları sayesinde istediklerini yapar güçleri de oldukça kuvvetlidir, genel olarak keskin bir kokudur. Eşlerine bağımlı, sahip çıkar ve çokça kıskanır, kim olursa olsun fazla korumacı ve kıskançtır. Anladığınız kadarıyla otoriter bi yapıya sahipler, çabuk sinirlenir fakat eşlerine karşı naziktir. Hamile bırakır.

Vita: delta gibi onlarda yüzyılda bir çıkarlar, onlar eşlerine göre ya baskın yada pasiftir fakat neredeyse çoğu zaman deltalar ile oldukları için pasiftir. Feremonları zariftir, hoştur. Eşlerini çok fazla kıskanır. Hamile kalır.

Alfa: onlar deltadan sonra en güçlülerdendir, baskın taraf olarak hamile bırakır ve genel olarak Beta ve Omgelar ile eşleri. Onlar da oldukça kıskançtır, korumacıdır ve delta kadar olmasada otoriterdir. Feremon kokuları ile bütün omegaları kendi sözünü dinletebilir.

Beta: özel bir konumu yoktur aslında, feremonlara sahip değil ve eşlerine göre ya pasif yada baskındır, alfa ile pasif omega ile baskındır.

Omega: çok kırılgan bir yapıya sahip olan omega her zaman pasiftir, her cinsiyet ile eşleşebilir. Feremonları tatlı ve güzeldir. Hamile kalandır.

Eğer cinsiyetleri öğrendiysek şimdi bu kurguda olan cinsiyetleri öğrenelim.

İlk olarak şunu söyleyelim ki Taehyung, Jimin ve hoseok'un cinsiyetleri daha belli değildir. Fic'in gidişatında öğreneceğiz.

Şimdi Taehyung'un babası olan seojun(Google'den rastgele isim) alfadır ve karısı olan Eun(yine Googleden) omegadır.

Jungkook kendisi alfa, annesi hyunjae vitadır ve babası hajoon deltadır.

Namjoon ve yoongi alfadır Jin ise omega.

Hiç kimsenin ruh eşi sağ belli olmadı.

Anladığınız kadarıyla bu kurguda sadece cinsiyetsizler olmayacak.

Ve bu ficte smut içermekte.

Sanırım her şeyi dedim artık bölümlere başlayabiliriz.

Strange loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin