~arkadaşım~

689 80 80
                                    

Selam👋

Yorum sınırı 70 ve yazım hatalarım varsa kusura bakmayın geri kontrol etmeye vaktim olmadı.

İyi okumalar

Taehyung:

Yarın Jungkook okuluma gelecekti sırf bogum'a cezasını vermek için ve ben mutluydum.

Çünkü bogum sadece öpmekle kalmamıştı...

O gün beni bir köşede sıkıştırmış boynumu zorla öpmeye çalışıyordu birde kalçalarımı eliyordu, var gücümle onu itiyordum ve iyi ki öğretmenler sınıftan çıkmıştı.

Eğer ayak sesleri gelmeseydi hala öpmeye çalışırdı, sesleri duyunca hemen geri çekilmişti "seni elde etmeden bırakmam taehyung, cinsiyetin ya beta ya omega olacak ve benim olacaksın!" Diyerek göz kırpmıştı.

O an koşarak gittim, ağlaya ağlaya ve sakinleşmeye çalıştım. Derslere girmek istemesem de girmiştim, eve gittiğimde göz yaşlarım hemen aktı.

Zorla önceden mühürlenmeye çalıştı hamak adam, iğrenç o dokunuşları iğrenç.

Umarım ruh eşim o dolunay gecesi olduğu gibi bulur beni, kim olursa olsun beni koruyacaktı o adamdan, bunu hissedebiliyorum.

Şu an öğle arasındaydık yanımda jimin vardı ve yemeğimizi güzelce yiyorduk, çok açıkmıştım öyle bi yiyordum ki ağzım dolu olsa bile daha da dolduruyordum.

Jimin bu halime gülmüştü "taetae yavaş, bu ne açlık" ağzımdakini bitirip cevap verdim ona "açım aç aç, dün akşam doğru yemedim, sabah da yemedim".

Saçımı okşamıştı "yaa tae niye doğru yemiyorsun, bedenin çok zayıf zaten" bir şey demeden yemeğe devam etmiştik.

Bir süre sonra telefonuma bildirim gelmesiyle elime almış kimin yazdığına baktım, jungkook yazmıştı.

"Pşt neye gülümsüyorsun sen" jimin bunu diyince fark etmiştim gülümsediğimi, hemen gülümsemeyi bırakıp "gülümsemiyorum şaşı" diyerek geçiştirmeye çalıştım.

_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_
Taehyung-Jungkook

Jungkook:
Taehyung?
Okulda mısın?

Taehyung:
Evet
Bir şey mi oldu?

Jungkook:
Bugünkü işlerimin çoğu iptal oldu
Orospu bogum'a haddini bildirmeye geliyorum
Haber vermek istedim

Taehyung:
Dur hayır!

Jungkook:
Neden?
|sen ondan hoşlanmaya mı başladın yoksa??
|yok be saçma oldu bu
|o zaman neden hayır dedi ki?

Taehyung:
Şey çünkü...
Onu dövdükten sonra benim yanıma gelecek ama ben bugün güzel değilim ki|
Yarın için hazırlamıştım kendimi|

Jungkook:
Çünkü?
Geveleme söyle taehyung

Taehyung:
Ben bugün erken bitiriyorum
O geç bitiriyor
Onu dövdüğün anı kaçıramam
Lütfen inan lütfen|

Jungkook:
Siz aynı sınıftasınız taehyung
Gerçekleri söyle hadi

Taehyung:
Offf sana güzel gözükmek istiyordum ama bugün güzel değilim
NW BEN BUNU YOLLADIM MI??

Strange loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin