~saçmalama~

1K 111 62
                                    

Selam👋

Yorum sınırı 130

İyi okumalar

"Taehyung benim ol"

Dediğinde ne kadar ciddi olduğunu görüyordum ama hala inanmıyordum o dediğine, delirdi mi?

"Ne saçmalıyorsun sen bogum?" Şaşırarak sorduğum soruya karşılık gözlerini bi süre kapatıp açtı "yani benim ol diye bir aburcubur vardı ondan mı alsak?"  Dediğinde içim rahatladı.

Bi an bana benim ol diyor sandım, "salak onun ismi öyle değil, benim o ismi" diyerek rahat bir nefes verdim, gerçekten nasıl bana öyle dediğini düşünebilirim ki.

Namjoon hala hoseok ile konuşurken bir başka konu jungkook'la ilgiliydi "ama Namjoon şu sohee ona takıntılı olan beta değil mi? En son onunla konuşuyordu?" "Sohee mi? Hala arada Jungkook'a yazıyor, biliyorsun jungkook umursamıyordu cevap veriyordu kısaca" "doğru, bide kızgınlıkta olduğu zamanlar daha çok yazıyordu takıntılı garip bi kız ya" "evet öyle ama bu sefer jungkook'a geri yazdığında direk engel yedi"

Hoseok şaşırmış ifadesi ile bakıyordu Namjoon'a, ben onları böyle dinlerken Namjoon birden bana bakınca hemen jimin'e baktım hiç bir şey yokmuş gibi.

Bir kaç dakikanın ardından hepimiz kendi sınıflarımıza gittik, bogum fark etmedim sansada bi kaç sıra öne gelerek bana yaklaşmaya başladı. Umursamayarak dersimi dinledim.

***

Ders sonrası jimin'le buluşup herkesin hakkında dedikodu yapmıştık, hala daha devam ederken hoseok aramıştı ve namjoon'la bize katılacağını söyledi yani namjoon'da gelebilir mi diye sormuştu. Sonuçta bizim bir samimiyetimiz olmadığı için sorması daha iyidi. Daha çok o pis sinir bozucu gıcık alfanın arkadaşı olduğu için sormuştu gelebilir mi diye ama tabikide onun arkadaşı olduğu için hayır gelmesin diyemezdim.

Hoseok ve namjoon geldiğinde havanın güzelliğiyle çimene oturduk "ayy benim güzellerim napıyor bakalım?" hoseok gülerek jiminle bana sarılıp yanaklarımızı sıktı "dede bizi bırakır mısın acaba?!" alayla söylenen jimin'e karşı surat astı.

"İyi tamam be bıraktım, bende taehyung'umu severim" diyip iki eliyle yanaklarımı mıncırıyordu, ellerime onu tutup "hope lütfen yanaklarımdan uzak dur" dedim. Nefes verip "off tamam burda ruhsuz gibi oturucam" trip attığını belli etmek için kollarını göğüsümde başladı ve surat astı.

Namjoon ise "bu haller ne böyle, bipolar" diyince hoseok hariç hepimiz güldük, bi süre havadan sudan konuştuk. Namjoon'la iyi anlaşmıştık komik biriydi, konu yine dolunay gününe gelmişti zaten bu bir hafta boyunca hep bundan bahsedeceğimiz kesindi.

"Ee namjoon sence ruh eşin bu dolunay belli olacak mıdır?" diye soran jimin'e karşı omuz silkti "bilmiyorum ama umarım belli olur, ben ve kurdum merak ediyoruz" diyerek kıkırdadı, hoseok koluna sert olmayarak vurup "ben tahmin ediyorum kimin olacağını" namjoon'a göz kırparak aralarındaki o sırrı bi nevi açığa çıkardığı için namjoon kızdı.

"Sus sus, ee siz söyleyin bu dolunay cinsinizi ve belki eşinizi öğreneceksiniz" diyerek bizim düşüncemizi sordu, tam konuşacakken jimin başladı "kaç gündür aynı şeyleri diyoruz şimdi hepsini diyip daha konuyu açmayalım bıktık" dedi ki hakkıydı.

"Bak şimdi ben ve taehyung'um omega olacağımızı düşünüyoruz hoseok kendi fikrini söylemiyor ama bence alfa olacak ve ayrıca taehyung'un ruh eşi bence jung-" ne diyeceğini anladığım an ağzını kapattım "bence yok jimincim sus" dedim.

Strange loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin