Selam👋🏻
Umarım keyfiniz yerindedir, bu bölüm bazı olaylar var yani yatağınıza geçin derim🤯(+18)
Keyifle okumanız dileğiyle bölüme geçelim🫶🏻
İyi okumalar🥳
_~_~_~_~_~_~_~_~_
Yoksa ben, ben kızgınlığa mı girdim??!! Siktir ne bok yicem ben şimdi?!!! İlk kızgınlık dönemimi ortalık yerde mı yaşayacağım?!!
Tuvalette hiç kimse olmadığı için rahatça bir tanesine girip kapıyı kilitledim ve hızlıca pantolonumu indirdim, sertleşen penisim kasıklarıma büyük uyarılmalar gönderiyordu.
Dudağımı ısırıp ellerim arasına aldığım penisimi hızlıca çekmeye başladım, inlememek için dişlerime sapladığım dudaklarım acı veriyordu. Tuvaletin kapısı açıldığında strese girerek ses yapmaya çalıştım ama büyük ihtimalle feremonlarım yayılmıştı.
Tuvaletin dış kapısının kilitlendiğini duyduğumda ve tuvaletin her tarafına ağır ve benim feremonumu baskılayan bir konu hissettiğimde korkmaya başladım. Fakat bu koku nedense beni daha da ıslattı, başım dönüyor ve hissettiğim acı yüzünden düşünemiyordum.
"Taehyung? Aç kapıyı." Jungkook'un sesini işittiğim an o gür sesiyle dudaklarıma daha fazla eziyet ettim, kapıyı sertçe vurduğumda zorlukla mırıldandım "jungkook... o-olmaz..." nefes nefes kalmıştım ama ellerimle hala kendimi çekiyordum.
"Bebeğim, kapıyı aç." içimdeki omega beni tırmalıyormuş gibi bana acı çektirdiğinde jungook'un sert sesine karşı gelemedim. Kapıyı zorlukla açtığımda gözlerinin kırmızı ve damarlarının da hafifçe belirgin olduğunu fark ettim.
"Kızgınlığa mı girdin?!" hemen içeri girip kapıyı kilitledi ve bu dar alanda bana doğru adım attı "evet, be-ben bugün olacağını... mh, bilmiyordum.." utanarak sırtımı döndüm ona, içimdeki omega beni tırmalıyor ve 'onu istiyorum! Alfamı bana göster!' diyordu.
Göğüs kafesim patlayacakmış gibi hızlı nefeslerimle kendimi çekerken birden jungkook beni döndürüp ellerimi tek eliyle tutmuştu "alfan varken bunu acı çekerek yapmana gerek yok" dedi ardından dudaklarımı sertçe öpüp geri çekildi, gözleri sert olan penisime indiğinde boşta kalan eliyle tutarak okşadı.
Kafam geriye giderek zevkle küçük bir inilti çıkardım "Mh... ju-jungkook... kasıklarım ağrıyor, ço-çok ağrıyor..." zorlukla söylediklerimin üzerine penisimi çekerken yaklaşıp saçlarımı öptü. "En hızlı şekilde boşal, hemen eve dönücez." diyip o sert feremonlarını daha fazla saldı.
Yüzümü ve boynumu öperek beni çekiyordu, nefesim kesilirken boşalacağımı anlayarak titreyen bacaklarımı kıpırdattım "bo-boşalcam..." bunu diyeli on saniye olmamışken boşlamaya başladım. Arkamı dönerek jungkook'u kirletmeyi önledim.
Sonuna kadar boşaldığım halde içim hala çok kötüydü, içimdeki omega sürekli Jungkook'u isteyerek beni tırmalıyordu. Kasıklarımdaki ağrı beni nerdeyse öldürecekti, ne yapacağım? Her ay bu şekilde kızgınlığa mı gireceğim?
Jungkook peçete alıp organımın başını temizleyip giydirdi beni, titreyen bacaklarımla olduğum yerde öyle dikilirken jungkook beni kucağına alarak tuvaletin kapağını açıp hışımla diğer kapıyı da açıp çıktı. Kollarımı çaresizce boynuna dolayıp gözlerimi kapatırken restoranda herkes fısıldadı 'bu feremon kokusu da ne?' 'Omegası kızgınlığa giren alfanın feremonu' 'tanrım çok güzel, o alfanın omegası var mı?' 'Omeganın kokusunu alabiliyorum' 'omeganın alfası mı? Umarım alfası değildir'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange love
Teen FictionAileler yüzünden zarif Kim Taehyung Jeonlardan nefret ederken, Jeon Jungkook ondan hoşlanıyordu ve bu nefret zamanla yok olmaya başladı. Omegaverse Semekook Uketae