Yarım saat sonra Adena sinirden köpürerek at arabasına binmiş, Blaise ile birlikte GKŞ ye gidiyordu. Bu zamanı iki gündür konuşmak istediği konuyu konuşmak için kullanabilirdi ama babasına o kadar sinirliydi ki kafasını başka bir konuya veremiyordu.
"Bari fiziksel güç gerektirmeyen derslerle başlasaydık! O kadar dersin arasından özellikle fiziksel güç gerektiren dersleri başa almış." Dedi sinirle. Blaise hemen "Haklısın. Önce kehanetle falan başlasak ne olurdu yani? Dayanıklılık derslerini de haftanın sonunda alırdık. Seninde toparlanmak için biraz daha zamanın olurdu." Diyerek onu destekledi. "Bunu sırf bana zorluk olsun diye yapıyor." Dedi Adena çatık kaşlarla. "Ama sorun değil! Bu halimle bile karşıma çıkan herkesi rahatlıkla yenerim." Blaise gülerek "Sakin ol. eğitime gidiyoruz, savaşa değil." Dedi.GKŞ ye vardıklarında iki peri onları karşılayıp arka bahçeye yönlendirdi.
Diğer varisler gelmişlerdi bile. Adena tek tek hepsine baktı. Giydikleri dar savaş takımları hepsine çok yakışmıştı. Ama Lucas biraz fazla havalı görünüyordu. Üzerine geçirdiği dar takım tüm bedenini-dolayısıyla kaslarını-gözler önüne seriyordu. "Bir de ondan hoşlanmadığını söylüyorsun." Blaise nin sesi Adena yı kendine getirmişti. "Ben-" diye savunmaya geçmişti ki Blaise konuşmasına izin vermeden "Sen, Lucas ı bu şekilde izlemeye devam edersen herkes sapık olduğunu düşünecek." Adena yüzünün kızardığını hissediyordu. Blaise diğer varislerin yanına giderken Adena da onu takip etti. Yanlarına varır varmaz Nixie ve Afra Adena nın dibinde bittiler. "Bu kadar kötü bir olay yaşadıktan sonra hemen eğitime başlaman çok acımasızca!" Dedi Nixie.
Afra da başını salladı. "Eğitim bir kaç gün daha bekleyebilirdi."
"Aslında bekleyemezdi." Dedi Lucas omuzlarının üzerinden. "Nasıl bir tehlike altında olduğumuzu bilmiyorsunuz." Herkes bakışlarını Lucas a çevirirken Adena "O zaman bizi aydınlatmaya ne dersin?" Diye sordu alayla. "Bunun için biraz daha büyümen gerekecek." Lucas ın söyledikleri Adena nın içinde patlamaya hazır olan sinirini alevlendirmişti. Zaten günlerdir herkes başına berbat bir şey geldiğini söylüyor ama kimse ne olduğunu anlatmıyordu. Blaise ile yalnız kalıp konuşma fırsatı olmamıştı. Darla ile kehanet üzerine daha fazla konuşması gerekiyordu. İksirlerle zor ayakta duruyordu ve babası onun durumunu hiç umursamadan onu hiç haz etmediği diğer varislerle eğitim almak zorunda bırakmıştı. Tüm bunların üzerine Lucas ın bu küstah tavrı onu iyiden iyiye çıldırtıyordu. Adena, Lucas ın üzerine yürümek için bir adım atmıştı ki Blaise önünü kapattı."Babacığının sırf arkasından iş çevirip başını belaya sokma diye sana verdiği önemsiz bilgiler kendini çok önemli biri gibi hissetmene sebep oluyor galiba." Dedi dalga geçercesine Lucas a bakarak. Lucas dişlerini sıkarak ona baktı. "En azından babam beni zorunda kalmadan konuşacak kadar önemsiyor." Blaise nin boynundaki bir damar varlığını belli edercesine ortaya çıkarken Adena ikiz kardeşinin ne kadar sinirlendiğini anlamıştı. Onu sakinleştirmeye niyeti yoktu. Eğer Blaise kavga ederse, yanında saldıran ilk kişi Adena olacaktı.
"Kendini böyle avutmaya devam et." Dedi ateş prensi. İki prens artık burun burunalardı. "Ama hayaller aleminden çıktığında içinde bulunduğun acınası durum çok canını yakacak." Morgan ikisinin arasına girip "Noluyor size?" Dedi. "Ciddi ciddi kavga etmeyeceksiniz değil mi?" Blaise geriye doğru bir adım attı. "Bu gün buraya gelirken kavga etmeye hiç niyetim yoktu. Hele ki ilerde krallığı yöneteceğim için şimdiden kendimi iyi anlaşmaya zorladığım biriyle. Ama Lucas bu üstten bakan tavrını değiştirmezse canını yakmaktan hiç çekinmem." Blaise çabuk sinirlenen biri değildi. Ayrıca tüm varislerle iyi anlaşmaya çalışırdı ve her zaman gelecekte krallığı yöneteceği kişilerden hiç biriyle bir sıkıntısı olmasını istemediğini söylerdi. Ama bu gün, günlerdir üzerinde olan gerginliği atmak için bir bahane arıyor gibiydi ve Lucas aradığı bahaneyi ona vermişti. Lucas karşı cevap vermek için ağzını açmıştı ki Darla "Bu saçmalığa bir son verin. Galiba fiziksel dayanıklılık ve çeviklik eğitmenimiz geliyor." Dedi. Adena bakışlarını Darla nın baktığı yöne çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Earthypas; 4 Element Krallığı
FantasíaDoğanın en büyük 4 elementinin kral ve kraliçelerinin yönettiği bir ülke düşünün. 4 e bölünmüş, kendi içinde bir bütün olmamasına rağmen elementler diyarının en güçlü ve kutsal krallığı. Peki bu krallığı yavaş yavaş çocuklara devretme zamanı geldiys...